BioShock (PC, Xbox 360)

Tror du ikke jeg kommer til å kjøpe dette spillet? Jeg gir deg 1000 kroner hvis du ikke ser det i min played games liste med de fleste achievements fullført innen året er omme. Vent... har deg ikke på vennelista lengre, synd det. :)

Forresten, Gamereactor er teite igjen. Bioshock får beste scoren hos de fleste anmeldere, men vår kjære Gamereactor skiller seg som vanlig ut. Og det værste er at det virker som om de bare prøvde å finne noe som kunne trekke ned karakteren. -_-
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og du er teit som ikke har sett at GR-anmeldelsen allerede er diskutert.

Edit: Åja, denne er på norsk.
 
Eh. 9/10 er jo ikke akkurat en dårlig karakter. Ikke at jeg har giddet lese anmeldelsen, men anmeldere må da få ha en egen mening? Minner meg om gamefaqs-forumet, da Devil May Cry 3 var nytt og mange søyt over at God of War fikk bedre omtaler, uten å i det hele tatt ha prøvd det.
 
Eller den gangen hele internett faktisk eksploderte samtidig fordi gamespot ga Metal Gear Solid 3 8.8 eller hva det var.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Skjerpings nå folkens, la oss holde oss til emnet.

Revan: Jeg kan sikkert legge deg til igjen, hvis du vil...?
 

K999

Keystone State Of Mind
Bra. På hjemmesiden så står det 649.- for Collector's Edition, så jeg var litt redd der. Ville ikke betale 649kr jeg.
 
Får vel nesten kjøpe dette spillet når det kommer, ettersom det har blitt omtalt som beste spillet evahr mange steder. For å være ærlig er det lenge siden jeg faktisk har kjøpt eller spilt et spill. Jau, da blir nok dette det neste jeg skaffer meg.^^

Eneste problemet er at jeg helt sikkert må spille det på low settings... :(
 
PCdemo bekreftet i dag 07.00 PM EST. 1.84GB for de som er interessert. Siden (som mast om opptil flere ganger tidligere i tråden) xboxen min er på verksted får jeg vel trøste meg med en lavoppløst BioShock på min noe utdaterte pc senere i dag...
 
Etter å ha prøvd demo har jeg enda ikke helt bestemt meg om jeg kommer til å kjøpe spillet. Jeg er tross alt ingen stor fan av fps (jeg gadd ikke fullføre Half-Life 2 heller), og jeg har fullført Gears of War to ganger kun på grunn av split-screen co-op. Dette spillet mangler co-op og derfor stiller jeg meg tvilende til at jeg noen gang kommer til å fullføre det på egenhånd.

Selv om demoen var bra nok i massevis så er jeg usikker på om det er noen vits i å kjøpe det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så har man da fått testet PC-demoen. Kjører rimelig knirkefritt, men under installasjonen får man beskjed om at grafikkortdriverne (såfremst man kjører nvidia) kan gi ustabile resultater. Nvidia kommer med nye drivere så snart demoen er offisielt utgitt. (*kremt*) Jeg opplever riktignok en svært irriterende sak, nemlig det at musa er homo i menyene i spillet. Fungere greit in-game i førsteperson, men så snart jeg åpner en meny krøller det seg til. Er sånn at om jeg beveger musen sakte (les; normal hastighet) registreres ikke bevegelsen i det hele tatt. Regner med at dette blir fikset glatt, om det ikke bare er musedriverne mine som ikke liker Vista.

Jeje.
 
Kjøper dette garantert over Steam. Starter nedlastningen nå så er det klart til 24. :)
Koster bare 325,- der også! Har sjansen for å bli årets spill det her.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Nei? Det skal da vitterlig komme ut på fredag, både til PC og 360.
 
SITAT(kakarlsen @ 20.08.07, 18.47) 78446
Så har man da fått testet PC-demoen. Kjører rimelig knirkefritt, men under installasjonen får man beskjed om at grafikkortdriverne (såfremst man kjører nvidia) kan gi ustabile resultater. Nvidia kommer med nye drivere så snart demoen er offisielt utgitt. (*kremt*) Jeg opplever riktignok en svært irriterende sak, nemlig det at musa er homo i menyene i spillet. Fungere greit in-game i førsteperson, men så snart jeg åpner en meny krøller det seg til. Er sånn at om jeg beveger musen sakte (les; normal hastighet) registreres ikke bevegelsen i det hele tatt. Regner med at dette blir fikset glatt, om det ikke bare er musedriverne mine som ikke liker Vista.

Jeje.
[/b]
Hvor fant du demoen' a?