Forumlek Blight of the Immortals

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Noen av dere husker kanskje Iron Helmet Games, og da spørs det litt om det er positive eller negative tanker som dukker opp siden det var de (han?) som mekka Neptune's Pride og oppfølgeren. Uansett, nå er det et nytt online-brettspill på gang fra folka, og det er i åpen beta for tida. Blight of the Immortals heter det (for de som klikka seg inn i tråden uten å lese tittelen), og jeg foreslår at vi tar en runde. Før noen grumler så går det an å nevne at det er et coop-spill, og altså ikke en vennskapsdödare ala Neptune's Pride. Fantasy, zombie-mosing, samarbeid. Er noen med?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Rundebasert i single player og realtime i coop gitt. Jeg er med uansett.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Signet opp for et par dager siden da e-posten kom, jeg elsket Neptunes Pride så nysgjerrig på mer!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#5
Jeg skjønner ikke at det kom epost om detta nå, spillet fantes for tre-fire år sia. Kan værra med, selv om det er sånn kamuflert micro-managing som vanlig (blighten flytter seg gradvis over tid, og enkelte motreaksjoner må times).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Men ja. Jeg er keen på å teste dette, men øh jeg fikk ikke lov til å kjøpe Premium-konto da jeg prøvde, og det er noe man må ha for å mekke eget spill. Får teste igjen i morra eller noe, Edit: Funka nå! Leser meg opp litt til i morra, så får folk litt ekstra tid på å bestemme seg. Verdt å nevne at det later til å være fastsatte antall spillere på hvert kart, så vi får se hva som passer.

Edit: Jadda, vi MÅ være seks stykker. Og det passer jo bra siden det har vært seks stykker som har meldt sin interesse i denne tråden. Her er spillen, passord er...
sexualhorso
 
Sist redigert:
#11
Jeg er dverger og har gjort klar noen trekk til når spillet starter. Om det er bra trekk tviler jeg på, men noe kommer til å skje iallefall.

Edit: Jeg startet ganske høyt oppe til høyre.

Protip: Ser ut til om man tar over en pond så får man 20 mana hvert døgn. Sikkert bra.
 
Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#12
Jeg er alver og er naboen til ganon i sørøst. Ikke ta alt jeg trenger i nærheten da. Har kjøpt en unit med assassins også tenkte jeg skulle kjøpe en unit til for å ta den villagen i sør fra meg i skævven.

Er to plasser åpne. Så hadde vært fint om følk joina så etterhvert. Kjenner jo på kroppen at denne spillen ikke er bra for meg, men siden det er coop så orker jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Shit, too late! Gi gode rapporter!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Hæh? Nei, det er en ledig plass, sleng deg med!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Ok jeg forta meg inn, og realiserer jeg egentlig ikke vet NOENTING om dette spillet. Får være Humans iaffal, og ser jeg har noe kort som jeg sikkert skal bruke til noe etterhvert.


Hjelp
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Du trykker på burgermenyen øverst til høyre og velger "Help". Den forklarer... egentlig ganske lite, men det grunnleggende skal være greit å forstå. Jeg har ikke peiling selv, har bare tenkt å ta det som det kommer. :p
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#17
Etterhvert som kommer litt inn i spillet så tror jeg skjønner litt mer.
Men det er coop, ja? Hittil er ting litt sånn merkelig og skjønner ingenting, men går seg nok til. Jeg går ihvertfall for tropper og anskaffing av villages kjapt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Ja jeg bare brukte mesteparten av gullet mitt på noe som sikkert ikke er dritdårlig, eller, det er ihvertfall noe!
 
#19
Det ser også ut til å være en ide å dra til steder hvor det ligger døde kropper og brenne de før de blir zombiefisert. Jeg har noen units som graver etter gull i fjellene så jeg kommer nok til å holde meg primært rundt de i starten.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#20
Jeg er litt fucka ser jeg med noen immortals på vei mot meg. 75dtk med over 2000 i styrke. Blir digg.