Forumlek Blight of the Immortals

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#41
Jeg har dritmye zombier rundt meg :(

Jeg blir forresten anbefalt et antall kort av en helt/unit, men har bare halvparten av det anbefalte tallet :/ Bare tar med alle jeg kan I guess.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#42
Enig i at Maidens og Ulvegutta er bøse, men det er dyrt å få på plass tropper. Skal prøve å ta over litt trollz som riktignok genererer null gryn, men har billige tropper. Og ja, har en sånn zombiegjeng på rundt 5000 styrke tilsammen som nærmeste nabo.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#43
Digg. Men som tidligere nevnt. Det virker som fordeling av ressurser etter de første døgnene er jævlig viktig i dette spillet. Og det er også litt prioritering av hvem som overhodet ikke må dø først. Sånn som trollene og orkene kan ikke dø først, for da blir zombiene så mektige atte hjælp.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#45
Skal jeg bare bruke alt gullet på tropper og/eller helter, om det er noen som trenger noe sender jeg gjerne.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#46
bruk sånn at du får en skikkelig hær, men la det være igjen litt så det tar kortere tid å skaffe penga du mangler for å få en ordentlig bra til.

edit: Men... Tiden står jo fortsatt stille?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#47
Okay bare kjøper noen kort da, siden de varer til de dør I guess. Og trener noen folk. Forsøker å sende de jeg har til nabobyen men vet ikke helt om de er på vei :/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#49
Okay nice. Når får jeg mer valorpoints? Finner det ikke i help og brukte noen fordi jeg fikk så dårlige startkort fra hånda, og trenger til å claime ting!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#50
valour får du av å banke dritten ut av ting.

eller trading.

Kan godt starte spillen for min dehl
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Starter på jobb i morra, halv ni-ish. Så rekker vi å sette opp moves og avtale taktikk og sånt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#52
Jeg har satt den ene byen min til å trene folk. Fra byen min er det to veier til hhv to byer til, så jeg satte troppen jeg starta med i den ene retningen og brukte to kort for å lage en tropp til å sette i marsj til den andre.

Gjør jeg det riktig?
 
#53
Jeg har satt den ene byen min til å trene folk. Fra byen min er det to veier til hhv to byer til, så jeg satte troppen jeg starta med i den ene retningen og brukte to kort for å lage en tropp til å sette i marsj til den andre.

Gjør jeg det riktig?
Samme som jeg gjorde, så sikkert lurt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#54
Altså. Det er jo etterhvert man begynner å se hva som skjer for reals. Eneste jeg vet er at du har

Noen satans møkkadverger i øst som truer orkene i sør. og hvis de vurderer å gå oppover mot de deilige søte små goblinvillagene i stedet er jo det ganske kjipt. Den derre Dandys Wongle gir deg 400 gull i døgnet som kan være, heh, gull verdt.
Then again.
Folk må jo også bestemme sjæl. Er bare jeg som blir gira og egentlig bare vil starte.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#55
Planen min var å gjøre samme som Buggz og ganon men har ingen tropp-kort å spille men trenger jeg egentlig det til de human villagesene som ligger ved meg, eller holder det med å sende en random hero?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#56
Man angriper ikke annet enn zombier, eller immortals som de heter, såvidt jeg har forstått.
Så du kan sende hva faen du vil bort, bare det er noe.

Edit: Jo! Når man claimer byer og slikt så får man troppene som står i byen. Så hvis byen har dverger med 800 i styrke så får du de dvergene.
Hvis det er orker med 600 i styrke som står i den ukrevde byen og du claimer byen. Da får du de troppene, så det er på en måte "gratistropper". Koster jo valour da, men du får mest sannsynlig en village som tjener en del siden troppene beskytter de mest folkerike landsbyene. Så valour er et must have når man skal fange de ordentlige byene.
 
Sist redigert:

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#57
Også må man time-e shit, det er ikke som NP hvor det bare er å hoppe fra stjerne til stjerne, du må stå stille i byen og så claime den med valour, så vidt jeg kan se.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#58
Shit, burde ikke brukt så mye valour.

Ellers har det begynt, og den movementen jeg satt opp i går kveld feilet så hele armeen har gått sammen til ett punkt, men har lagd noen nye som er på vei mot by nummer to. Så får vi se.

Edit: Eller, det har ikke begynt? Surrer med det første spillet vi satt opp for det er "sg dude ranch sex resort" som gjelder ikke sant?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Det er bare å quitte det andre spillet når du er lei av å ha det i lista. Og ja, det er dude ranch sex resort (jeg er best til å finne på spillnavn).

Ellers, starta nå, sorry. Tar vi taktikk-chatten her eller i spillen? Greiest i spillen kanskje?