Forumlek Blight of the Immortals

Jeg falt helt ut av spillet når pauser ble en ting. Det var ganske festlig, men følte også at det var mer enn nok å sjekke spillet tre/fire ganger a 5 minutter i døgnet selv uten pauser. Det ble til slutt bare langdrygt og når nesten alt av aksjoner tok 5 timer ++ å utføre gjorde pausene det heller kjedelig og alt for langt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg er ikke med denne gangen.
Men anbefaler dere som spiller neste runde å bruke skip 6hours-funksjonen oftere. Da blir det litt raskere progress.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er nok med, pauser var okay for meg men ordner uten og. Kanskje vi kan teste en ny rase også?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hmm, ja, jeg får vel si at jeg er mest enig med de som vil spille uten pauser. Det var ganske nøyaktig en gang jeg var avhengig av å gjøre noe midt på natta for ikke å gå glipp av noe, og da satte jeg min lit til at minstemann ville vekke meg omkring de tider og det slo til.

Så, hva er stemningen for å spille nytt kart, fritt valg av rase etter førstemann til mølla-prinsippet (håper ikke du har brukt alle møntene dine ennå), og uten pause?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er gjerne dverg, alv eller mennesker igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi orker vel at Martin spiller som orker.

Jeg har mest nettroll og hobbygoblins, kan godt være trollefar igjen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Åkei, blir med en gang til. Har ikke brukt coinage enda, så jeg er åpen for å være hva som helst.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Join her da vel. Passord:
Kode:
beastieboys
E: Alle er orker. Det passer vel bra.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Si ifra før du starter da, etter vi har fulgt den siste spoten!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tjææh. Det går an å ta force start tror jeg? Uansett, noen må da gidde å være med. Kan rekruttere litt i morra.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vi har masse aktive medlemmer, noen sleng seg på!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
@demake elsker jo sånne greier som dette her. En plass ledig, sleng deg på.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg ha'kke tid
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Joda, det haru. Langt mindre styr enn Planetarion eller Neptune's Pride.