Forumlek Blight of the Immortals

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#61
Det som skrives her får jeg med meg mens jeg er på farta, så jeg synes det er best å ta all prat her egentlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Spillen funker framifrå på min smarte telefon iallfall, inklusive meldinger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
Jeg har gjort actions, jeg. For et inntrykk av hvordan det har gått til, se for dere en knapp det står "S/S Alt Går Til Faen" på og at jeg trykker på den.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#66
Neinei. Du dreper som faen jo! Litt kritisk, men ser jo ut som du kommer relativt godt ut av det.

Mer skeptisk til at buggz ikke gjør noe.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#68
Tror det er litt sent. Du har mistet alle pengene dine og zombiene kommer i ALTFOR store mengder.
og. De bossene... De er gærne.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#70
Så, når kan vi starte et nytt spill? :D Tror det er for sent for Buggz å gjøre noe.

Jeg er ihvertfall ganske fucked.

Og de bossene. Herregud.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Vi kan starte et nytt når vi vil, men gidder vi å kaste inn håndkleet nå altså? Misforstå meg rett, vi ER fucked, men artig å se om det dukker opp noen strategier hvis man holder ut litt til. Jeg vil iallfall gå litt berserk med noen hydraer før vi legger inn årene.

Men ja, helt klart med på en runde til, dette er dritartig. Og mindre raeg-verdig siden man ikke slåss mot hverandre. ^^
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#72
Jepp, liker samarbeidsaspektet! Må trucke på litt til her ja, litt artig å se hvor lenge jeg klarer å overleve og.

Gleder meg til mer. Vil du være med i neste runde Buggz eller hvordan er ståa? Om han er syk kan vi få inn en ny (anbefales, det er artig!).
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#73
Kan ikke gi opp. Jeg er på vei nedover mot Filip med to dryads som skremmer bort alle immortals innen to leagues.
Om de går motsatt retning eller bare random vekk vet jeg ikke, så det kan jo slå begge veier. Har to stykker fordi da kan de samkjøre spellcasting annehver gang mens den andres spell sin recoverytime fortsatt holder. Samme taktikken jeg kjører med de som låser den turbozombiehæren som har stått utenfor dvergefjellet mitt i en to dagers tid.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#74
Problemet mitt er at zombiene vil grinde meg ned da jeg ikke har sjans til å gjøre noe med hvor de kommer fra, og om jeg slipper opp på den ene fronten for å styrke den andre litt blir jeg oversvømt :/

Men jeg dreit meg litt ut med ressursbruk i starten, og har hele sør-vest delen av kartet alene.

Jeg har en superfyr som kan kite zombier i det uendelige, MEN han koster så mye mer gull enn jeg har og MÅ kjøpe tropper hver gang jeg får litt ;p Kanskje jeg bare må spare opp, bruke han på bossen ovenfor meg å kite han bort til Buggz eller noe^^
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#75
Jeg tror vi har en sjanse til å holde spillet gående om kara som holder på å daue i sør trekker seg litt nordover, og når Tony og jeg har rydda opp i øst, så kan alle samla fokusere sørover og grinde ned zombiene bit for bit. Gull blir nok et problem (det kommer jo ikke nye innbyggere), men samtidig kan det funke å bruke ranged tropper effektivt og dermed bare bruke mana som det er et relativt stort tilskudd av. Etter alle mulige byer er tatt, kan jo valour brukes på mana og gull, dermed får man jo et kontinuerlig tilskudd av det hver gang man tar zombier av dage - selv om det er en jææævla stiv kurs mellom valour og gull/mana.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#76
Ja jeg kjører videre jeg, men jeg personlig er ganske fucked og med mindre jeg plutselig får helt sykt mye gull kan jeg ikke holde unna veldig mye lenger, men et døgn eller to til går seg sikkert til.

For joda jeg kan samle sammen karene mine, ofre alle byene og trekke mot tryggere marker men med alle byene i zombiekontroll har jeg ingenting inn å bidra med, og de vil bare spytte ut fler og fler så ser hvor lenge jeg får holdt de her men forsøker det.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#77
Kiting er jo dødsbra.
jeg har nesten bare kjøpt tropper som gjør noe med zombiene. har ikke så mye POWER, men jeg har da fått låst den 6000styrkes hæren i mange runder nå.
Når jeg får fiksa ENTS på han spawneren min, så kan du kite folk til entene mine og da blir det andre boller. Lokke fiender mot archers og blaste osv osv.
Er jo forsåvidt litt sent nå siden du basically er TRAPPED, men greit å tenke på til neste gang.

Et par ting spillet trenger da. Zombiene er jo knallharde og spillernes tropper, slik de er nå, synes jeg faktisk er litt for trege. Greit at de ikke er så sterke, men for eksempel trollene og dvergenes 6timers travelling er forferdelig. Skjønner jo at litt av greia er jo å prøve å lokke fiendene inn i fjellene og sumpene, men det er lettere sagt enn gjort.

Det som også kan være lurt, Filip, er å samle sammen alle rangedtroppene dine og sende dem nordover. Ranged er det vi kommer til å trenge mest av etterhvert tror jeg. De kanonene til dvergene er helt hinsides, men koster liksom 10mana per gang, per enhet med 18timers reloading. så jeg drepte 55human zombies med to kanoner.
Noe som forsåvidt er veldig bra, men ting er litt for tregt. Og de derre goblinzombiene. FY FAEN de er de raskeste zombiene og kanskje også de beste zombiene nettopp på grunn av den ekstre hastigheten. De går jo raskere enn dverger og troll og de er like raske som mennesker.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#78
Ja de bueskytterne jeg har rekruttert fra alvene har vært mest effektive for meg hittil, men har også en drøy 12 timers reloading.

Kan se om jeg får holdt noen i live men ønsker å holde på byene mine litt til før jeg overlater alt til zombiene.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#79
Goblinzombiene er kanskje raske, men de er svake. Jeg mopper dem greit opp med orker og troll, og orker har ihvertfall en del kjappe units. Mellom kanonene og dragen får vi desimert dem rimelig kjapt, og vi får inn greit med mana. Jeg får en drage til mot åtte mana om ca. seks timer, og sender ham østover og så sørover. Om jeg fortsetter å kapre sørover (er noen orkebyer og enda en drageby) så kan jeg sende han ultratreige trollkisen min dit for å trylle frem en drage til som kan gå sørover derfra. Tror det kan bidra fint til å holde ting i sjakk.

Og, som jeg skreiv i spillen: Vil bare presisere at pengeranet skjer ca. 22:15 i kveld. Jeg foreslår at vi har til 19:00 å avklare ev. pengebehov, så transaksjonene har god tid til å foregå (aka., jeg får ikke gjort noe med spillen mellom sju og typ i natt).
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#80
Martin 4 president!