[PS4] BlodBÅREN heter det for faen Nilo herregud

#1
Likte faktisk aldri Dark Souls spilla noe særlig, men dette virker akkurat fresh nok for meg.

Bloodborne er altså et kommende videospill som utvikles av "From Software" og utgitt av SCE Japan Studio for PlayStation 4. Det blir regissert av Demon Souls og Dark Souls direktør Hidetaka Miyazaki. Spillet er satt til utgivelse i 2015

 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#5
Og heller ikke rustninger i vanlig forstand, men klær og sånt har såklart diverse stats. De vil vistnok at spillere skal være mer aktive i kamp så dodging er det eneste forsvaret. Gunnere brukes vistnok hovedsaklig til å stunne og countre fiender så man fritt kan angripe dem.

E: Gameplay.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Har fortsatt ikke PS4, bare slang innom for å si at jeg redigerte trådtittelen litt fordi ærlig talt.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Utsatt til slutten av mars for Nippon og USA. Heldigvis var det uansett da vi skulle få det, men det betyr vel at vi må vente til mai en gang og de har bare ikke giddi si noe.
 
#8
Man kan kjøpe USA-spill på psn. Mekk en amerikansk konto, en amerikansk Amazon-konto med fake amerikansk adresse og så kjøp psn-credits-koder der for å betale. Gjorde det med DS2 på ps3 og evil within på ps4. Billigere blir det også.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#9
Men ligger ikke da spillene dine på ulike kontoer? Slår meg som litt tungvint å skifte mellom kontoer for å nå ulike deler av spillbiblioteket.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Trur det funker sånn at om det er lasta ned på PS4en som kontoen har som hovedmaskin kan alle kontoer på den spille spilla. Var sånn på PS4 og Jeff nevnte det på en kvikktitt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#11
Jeg kunne spilt Bloodborne på SpillExpo. Spilte The Order istedet. Det var en lang kø ved de tre standene som hadde The Order/Bloodborne/Until Dawn, men de fleste (menn med svarte band-t-skjorter) var Souls-fans som venta på BB.
 
#12
På PS3 kan man i hvert fall spille installerte spill uavhengig av konto-nasjonalitet.

Men det er synd at det skal være så vanskelig at man trenger to kontoer i utgangspunktet. Det burde være sånn i stedet:
Kontoinnstillinger
PSN-sone:
( ) Europa
(o) USA
( ) Japan
Skift så ofte du vil, betal i den valutaen du vil. Intern konkurranse mellom Sony-avdelingene hadde bare vært bra.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#17
Skal innrømme at jeg kjenner litt på hypen. Jeg spilte aldri forløperne. Jeg prøvde meg vel en times tid på Souls, før jeg kjente at jeg ikke orket å investere tid i et nytt spill. Tror det var rundt eksamenstider. Nå derimot, så skal det bli gøy å legge litt timer i et spill igjen. Har ikke spilt seriøst siden Shadow of Mordor i jula.

Undrer meg om man kan komme temmelig fersk til dette, eller om det blir tatt for gitt at jeg skal kjenne til en del konsepter fra de foregående. Vi får sjå.
 

demake

Seksuelt godteri
#18
Hørte fra en kompis som har spilt det at det var vanskeligere (i begynnelsen) fordi han var alt for komfortabel med mekanikkene i Souls'. Han måtte venne seg av med ting han hadde i fingra fra før.

Herregud jeg har lyst på PS4 nå. Jeg hater dere alle!
 

Lodin

Der Waaaah
#19
jævel, ingen av Souls-spilla er nybegynnervennlige så det er bare en ting man må deale med. Virker dog som dette har såpass mye nytt at alle får det like jævlig. =D