BONK! La oss spille Team Fortress 2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg vil også være med. Sleng innom Steam-vennetråden for å bli med i SG-klubben. :)

Den tråden kan forsåvidt slenges over i Sosialt-forumet. Kanskje jeg skal gjøre det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
Ingen emner som gjør narr av 360-boisa er overflødig. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Neinei, vi holder denna tråden og Steam-tråden adskilt. Det blir masse kluss hvis jeg må tråkle gjennom masse Team Fortress 2-prat for å finne medlemsprofiler.
 
#8
Jeg er med, så kan dere heale meg mens jeg tar resten i ræva.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#9
Ooo, ooo, er med!
X-BOX er for bitches, mens data er for pimps!
 
#12
Er det noen som spiller for tiden? eneste fyren fra SG jeg har spilt med er Kozeloz hittil, hadde vært skikkelig koz om vi kunne ta en kveld hvor vi evt. bruke ventrilo/ts osv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Jeg spilte en häftig runde akkurat, er med på spilling kvelder etter ni, cirka.

Men i morra er det SØNDAG SØNDAG SØNDAG (vel, i dag er det strengt tatt søndag, men drit i det). Hva med å bruke en times tid eller så på litt Team Fortress 2? Jeg veit dere kan da, kom igjen. HÆH?!

Sånn ellers er den eneste PC-mikken jeg eier busta, så det blir tastaturprat like a mo'fucker her. Med mindre jeg får knota sammen noe med 360-headsettet mitt, da.

Hvorfor går det ikke an å bruke stemmepratinga som er innebygd i spillet, forresten?

Edit: Å sette opp 360-headsettet mitt via den trådløse mottageren gikk som smør i sokk. Er med på litt ekte prating.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#14
Aye, bare si ifra så er jeg med, våis og pakka. Hvis jeg ikke er her så er jeg mer eller mindre garantert på sånn dærre I ÆRR SE.
 
#15
Vel, går fint ann å bruke ingame voice, men er ikke alltid like koz for andre spillere, selv hater jeg å høre på dansker som skriker i micen (da de fleste norske servere, er stappfulle med skandinaviske folk).

Uansett, jeg er med på kvelden i morra, sånn etter 22.00ish.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#17
SITAT(Yetipants @ 04.11.07, 00.43) 87890
Hvorfor går det ikke an å bruke stemmepratinga som er innebygd i spillet, forresten?
[/b]
Man kan vel også benytte seg av Friends/group-greia sin pratefunksjon, vil jeg tro. :tenke:

Mulig jeg hiver meg med i kveld. Har ikke blitt gibba på en stund. ^_^
 
#20
Hurr, ble det spillig i dag? Jeg våknet opp i dag tidlig og var kvalm som en neger, samtidig som det føltes ut som om noen hadde dratt en piggtråd opp og ned halsen min. Så rundt 17.00 tok jeg kvelden, og stod opp nå, og er mye bedre. :trollmann: