BONK! La oss spille Team Fortress 2

Maraj

Ålø- og energiminister
#41
Da skal jeg bare stikke på dass, og så er det fest.
 
#42
Når har dere søte små tenkt å spille team fortress da? Er jo bare jeg og Mjau, og Cyberk som spiller, ikke at jeg orker å sjekke steam ratingen deres, men jeg satser på teh suck, negre. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Praksis for tida. Det betyr undervisning om dagen, jobb om kvelden og forberede neste dags undervisning om natta. Koz! ^_^
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#44
Sykemeldt for tida. Det betyr sykemeldt om dagen, sykemeldt om kvelden og sykemeldt om natta. Koz!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#45
Eksamenstid nigguz, har ikke tid til så mye spilling. :(
 
#46
I kveld står det TF2 på timeplanen, se å logg dere på steam, lulz. :v:
 
#48
Heia heia. Har dere gitt opp? Kan ikke skryte av å ha vært så aktiv de siste dagene selv, men det er mest fordi PCen min bestemte seg for å konverte til Islam og ikke oppføre seg.

Ellers, er det noen som har testa noen ålreite custom-maps? Jeg venter fortsatt på at noen skal mappe de orginale CS-brettene, selv tror jeg det hadde funka utrolig bra i noen tilfeller. Ikke minst fordi mappene er lagdt opp for lagspill og taktikk. Men fungerer kanskje dårligere med konstant spawn og 15 på lag.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#49
Har bare prøvd en, den ganske utbredte Powerhouse. Som suger. Alt for stort og alt for løst for et TF2-kart, ligner mer på noe fra Delta Force enn fra Team Fortress. Dog skal det nevnes at jeg klarte å score ett capture og kan ta den moralske æren for at jeg klarte å vise en annen kar veien. At noen ikke finner veien kan nok også sies å være dårlig design, men denne karen var nå eksepsjonelt tjukk i huet. Sto og hoppet opp og ned og skjøt på han mens jeg brukte voice commands og skrev i team chat-en samtidig, OG HAN SKJØNTE FORTSATT IKKE TEGNINGA.

Fakeedit: Lite ikke jeg skal spille TF2 nå som jeg tenker over det.

Ekteedit: Den nye patchen skulle liksom fjerne collision detection-problemer som jeg aldri har merket noe til før, men nå faller jeg gjennom gulvet på Granary nesten hver gang jeg dør. :blunk:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#50
omg dobbelbumppost.

TF2-statsene er ute, og de bekrefter stort sett alt det vi visste, som at flest folk dør ved CP-ene, og at nesten ingen (fattige 2,1%) har klart å ta "With Friends Like These"-achievementen. Men den viser faktisk også at Dustbowl er littegranne ubalansert. :eek:
 

Jante

privileged CIS shitlord
#51
Det meldes også at Valve jobber med nye kart til Team Fortress 2. Er faen meg på tide, synes nå jeg. De kartene vi har allerede er kanskje varierte og sånt, men det blir fint med litt flere kart å velge mellom! :)

Så er det store spørsmålet om vi PC-lolliser blir nødt til å betale for disse kartene? Håper ikke det, siden det aldri har vært tilfelle med tidligere steam-updates av spill ala Counter-Strike: Source osv.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#52
Da har jeg fått meg oransje boks, så jeg vil være med på lista! Jeg er forresten også helt komplett ræva i det (min første FPS, nesten), men moro lell. Spill mot meg og få gratis kills! :trollmann:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58
Greit og greit. Kjeft på noen sånn at han også får nett en av dagene, da. :(

PS:



 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#60
Tips for bra BONKing: Spring som en jævel, overalt og hele tiden. Spill enkelte runder kun med kølla i hende. Hopp rundt som en spastisk gummikanin med epilepsi. Dø litt her og der. Ikke vær redd for heavies, og viktigst av alt: Bruk stemmefunksjonen til å si BONK hver gang du knerter en kar. Taunting etter dagsbehov.


/Edot: hehehøhø kølla i hende