Bosskamper - Hvilke er dine favoritter?

#81
Final Fantasy-serien har en del krevende bosser. Å så vidt beiseire en lang og vanskelig boss der det starter med at du tror du ikke har noen sjangs, men etter verdt innser du at du har en liten sjanse bare du står på og gjør så godt du kan. Sluttresultatet er at folka dine har svineliten HP, og du føler at det var på grunn av din taktiske tankegang du klarte den intense kampen. Det er en digg følelse. ^_^
 
#82
Mange flotte kamper som er nevnt her som gjør at jeg får lyst til å spille endel av spillene om igjen, SÆRLIG chrono trigger og Super Metroid.. Husker første gang jeg møtte Ridley f.eks.

Skal prøve å komme på noen som ikke er nevnt allerede iløpet av dagen... Selvom jeg har følelsen av at alle jeg kommer på tilslutt står her.....
Ender nok opp med å fyre opp ett par spill ja:p

EDIT:
Jo første gangen jeg sto face to face med Tyrant i Resident Evil, kanskje fordi jeg var så liten meg jeg kjente det nedover heeele ryggen
EDIT2:
De fleste kampene fra DMC var helt fantastiske etter min mening!
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#83
Favorittbosskampen min er den møkkdritgreia på slutten av Beyond Good And Evil som jeg aldri tok fordi jeg ikke kjøpte nok føkkings ost når jeg var nede på planeten (og som jeg aldri fikk kjøpt mer av fordi jeg ikke kom meg ned fra rommet igjen).
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#84
Åh, men den bossen mener jeg å huske at egentlig bare var enkel, såfremt man mestret det at kontrollen tidvis var speilvendt. Nydelig spill.
 
#85
Beyond Good and Evil er fantastisk, ja, men absolutt ikke på grunn av bosskampene. Stemningen var det vel, mer som.

Øh.. Resident Evil 4 er stappa full med sabla gode boss encounters. Det er samtlige Zelda-spill også. Metroid Prime 2 mener jeg at hadde noen virkelig kreative noen og Ninja Gaiden må nevnes på grunn av den syke, syke vanskelighetsgraden på noen av dem.

Shadow of the Colossus er et kapittel for seg selv.
 
#86
De to homoene i God hand. Fikk meg en god latter da. Synes det var ganske underholdene å denge hydraen på God of war også.
 
#87
Seven Force i gunstar Heroes! Utrolig kul og engasjerende boss, med 7 forskjellige "forms". Veldig vanskelig og spennende å slåss mot.
 
#88
Liker siste bossen på KH2, var en ganske genial fight

og siste boss på ratchet and clank ... 3, ja 3 med han sprøe roboten ;D den er sjukt vanskelig till å vere barnespill, ja jeg hadde seriøst problemer måtte kjøpe en bedre armor og oppgradere våpnene mine men han var fortsatt vanskelig ;)