Stryk til Alexander. Anbefales ikke å inngå avtaler med.
20. desember gav Alexander først beskjed om at han ville kjøpe Hitman 2 og Shadowman: 2econd Coming til PS2 av meg for 150 kroner. Ca. en uke senere sendte jeg spillene, og i dag, snart to uker etter at avtalen ble inngått, har jeg ennå ikke sett noe til pengene. I tiden mellom har det vært utallige PM'er fram og tilbake om at han ikke hadde penger, om han kunne få det billigere hvis han møtte meg osv. Han unnlot også å svare på en PM om hvor vi skulle møtes selv om han hadde sagt at han kunne møte meg i Oslo den dagen. Jeg begynte å skjønne at dette bar i gal retning, siden alle de andre jeg har handlet med stort sett har satt inn penger en dag eller to etter at de fikk kontonummeret mitt, men Alexander var fast bestemt på å kjøpe spillene og avviste derfor andre interesserte ved flere anledninger. Selv om han altså ikke har penger ... Det siste jeg hørte fra han, var at han var pengelens og lurte på om å få vente til første januar med å betale. Da er det kanskje litt rart å inngå en avtale 20. desember om å kjøpe spill?
Det er beklagelig at Alexander kjøper ting og prøver å lure seg unna betalingen. Jeg klarer meg uten de pengene. Men det mest beklagelige er at disse spillene skulle være en gave til kjæresten hans, og at han derfor har gitt henne noe han ikke har betalt for.