Brukernes tilbakemeldinger

Takk! :D Et + til robotiger for en feilfri handel, faktisk utrolig bra handel. :rulleøyne:
Gjør et handel med han og alt går helt suverent!! :tommelopp:

Stryk til tyggen for en utrolig mislykket handel han må ta på sin kappe. Siden jeg ikke hadde mulighet til å overføre penger da handelen ble inngått pga. lange dager avtalte jeg å overføre han penger 5 dager senere. Vi avtalte at jeg skulle overføre først, og at han skulle sende da han fikk pengene.

Siden jeg ikke hørte noe fra han på den tiden pmet jeg han (en dag før) og spurte han om avtalen fortsatt stod fast. Jeg valgte å ikke overføre pengene siden jeg ikke hørte noe, og ville være på den sikre siden.

Senere fikk jeg pm der han påstod at pcen hadde låst seg, og at han derfor ikke fikk kontakt med meg, men også at han backet ut av avtalen fordi han hadde fått ett bedre tilbud, og at jeg bare kunne få deler av det vi hadde avtalt for en noe redusert pris.

Beklager en noe lang post, men Tyggen er absolutt ikke en jeg annbefaler dere å gjøre handel med. Han virker ikke til å ha stor respekt for inngåtte avtaler, og med mindre dere liker slike folk, så hold minst en fingerbredde avstand.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Pluss til Lt Snake for søtt kjøp av en DVD, selv om jeg holdt på å le meg ihjel når hele dritten var nitidig pakka inn i dasspapir :D

Solgte tre spill til en husmann i oslo.

for de som ikke tok den, så var det 'Houseman' jeg mente..

+ til han, for jeg har fått pengene mine..

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det er vel flere av oss i Oslo, men de fleste bor i Housemans gate :ler: (eller Hausmanns gate, er ikke helt sikker).

Spillene kom fram, de, og de var i god stand også. Tre Xbox-spill for 600 kroner. :D + til eXploSer, altså.

Stort + til Houseman for rask levering.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av impywimpy@01.12.2004, 17.44
Stort + til Houseman for rask levering.
144490​
+ til impywimpy for rask betaling.

Blir denne tråden oppdatert nå for tiden, forresten? Det har ikke skjedd siden jeg sluttet som moderator, ser jeg.

Siden det ser ut som min forrige post her er slettet så får jeg atter engang gi pluss til Lt. Snake. Positiv tilbakemelding for en god handel altså.

+ til Will87 for kjapp innsetting av penger.

Jeg var litt treg med å gi deg pluss, jeg vet :flau:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
... Og en til Robotiger. :)

Listen er oppdatert.

Det så ikke ut som om noen andre gjorde det lenger, så jeg tar på meg den oppgaven fra nå av hvis ingen andre hadde planer om å gjøre det.