Brukernes tilbakemeldinger

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#22
En fin + og belønning i himmelen til mariafan for å ha ventet tålmodig på tre spill som jeg solgte, selv om pengene allerede var satt inn på min konto. Jeg hørte ingenting negativt før helt på slutten, og da hadde han tross alt ventet i mange dager over fristen uten at jeg hadde sagt noe om en forsinkelse.

Samtidig vil jeg gi Houseman (meg) en - for unødvendig mye sommel i forbindelse med den samme handelen.
 
#23
Sorry KaKarlsen for at jeg ikke har gitt deg pluss (+) tidligere, har hatt problemer med nettbanken å så førstan nettop at du hadde satt inn penger for over en Uke siden...

så Stort + til KaKarlsen for en vellykket handel... :tommelopp:

skal også gi + til FFMort for en bra deal. FF VIII jeg fikk hos han var i upåklagelig god stand :tommelopp: (håper han er fornøyd med de 4 spilla han fikk i bytte :D )
 
#24
Pluss til GarlandG for god handel. Jeg kjøpte Final Fantasy IX (NTSC U/C, Factory Sealed) av han, og fikk det i dag, i god stand. Han skulle egentlig sende det på mandag, men glemte det bort, og fikk ikke sendt før onsdag. Men sånt kan skje, og jeg er alt i alt kjempefornøyd med handelen.
 
#25
En fin pluss til Luigi. Kjøpte Paper Mario av ham, fikk spillet tilsendt raskt i flott stand.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#28
+ til Thinaran for en hyggelig handel og beundringsverdig tolmodighet!

Fikk beskjed om at pengene var satt inn i dag. Sorry at konvolutten ikke ble fora. Men det gikk greit forstod jeg? :flau:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#30
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@27.05.2004, 22.56
Pluss til GarlandG for god handel. Jeg kjøpte Final Fantasy IX (NTSC U/C, Factory Sealed) av han, og fikk det i dag, i god stand. Han skulle egentlig sende det på mandag, men glemte det bort, og fikk ikke sendt før onsdag. Men sånt kan skje, og jeg er alt i alt kjempefornøyd med handelen.
Takk, takk. Pleier som regel aldri å glemme ting, men som sagt, slik kan skje.

Og selvflkgelig, pluss til Psycho Mantis som var rask med å sette inn penga på kontoen min. Takk for nok en super handel.
 
#32
Samme her. Gi Dark Sephiroth et stort pluss fra Alucard.
Jeg vil også gi et pluss til Einride, for et kjempebra salg.
 
#33
Følsene er gjensidige til deg Alucard. Gi mannen ett pluss!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#37
+ til Yetipants og CockMcBalls.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Stor pluss (+) til Houseman for å sende spill kjappere enn sin egen skygge.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Stort + til Rocky, for byttehandel. Fikk spillet veldig fort, i fin stand.