Brukernes tilbakemeldinger

#41
Byttet til meg Harry Potter og Fangen fra Azkaban på mandag. Dagen etterpå var det sendt, og i dag, har jeg det. 2 dager etterpå.

Er det mulighet for å gi 2 + til And1Playa?

Dritbra handel, And1Playa.
 
#44
Bytta til meg Gun Valyrie av Baronen. Stort + til han for rask handel og bruk av bobleplast i konvolutten.
 
#45
Ja, et pluss til Baronen fra meg også som solgte meg Crazy taxi, mortal kombat : DA, og Splinter cell til Ps2 for en god pris

Også et pluss til Alice for en hyggelig byttehandel :tommelopp:
 
#50
+til hanjar for modda SNES




PS ikke oversvøm markede med SNES maskiner da går prisen ned, jeg så du hadde noen på rommet ditt
 
#53
+ til askbask for rask forsending og god kommunikasjon.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#54
Pluss til Luigi for å ha sendt meg et perfekt eksemplar av Yoshi's Island på GBA med manual, eske.. the works. Litt skuffende at de har slengt med Mario Bros som bonusspill på dette spillet også ( :mad: ), men det er i og for seg ikke Luigis feil.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#55
Stort pluss til heatjoam. Kjøpte Gamecube Memory Card 251, og hadde det etter to dager. (Men det må også sies at vi bor forholdsvis nært hverandre.)
 

Nabbe

Har fin hatt.
#56
Pluss til Rocky for rask overføring av penger.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#57
Stor pluss til Grønn Zebra.

Fikk en sapphire gba SP med pokemon sapphire version for 500kroner og golden sun.
den mangler lader men det var jeg klar over!
 
#59
Stor + til Nabbe for ekstremt rask sending av film. Betalte han i forrigårs og fikk filmen idag. Anbefales!
 
#60
Skal gi et pluss til Moberg for en fin handel, spillet kom raskt frem

Et pluss ogsp til And1Playa selv om han var veldig treg til å sende spillet