Brukernes tilbakemeldinger

#61
+ til GameFreak for en vellykket handel...

litt krøll fra min side fordi jeg presterte glemme at vi hadde en avtale å han måtte kontakte meg på nytt for å minne meg på at vi hadde en avtale om kjøp av FFX-2.

så et lite - (minus) til meg selv for at GameFreak nærmest ble nødt til å piske meg til banken for å ordne betalingen...
 
#67
+ til eplekjekke Houseman
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#68
En pluss tilbake til Rocky og jammen en til Jubei også.
 
#71
Opprinnelig skrevet av Thinaran@16.06.2004, 21.39
Stort pluss til heatjoam. Kjøpte Gamecube Memory Card 251, og hadde det etter to dager. (Men det må også sies at vi bor forholdsvis nært hverandre.)
Du hadde fått den dagen etter hvis jeg hadde rukket å komme meg til post-i-butikken før 10.30, hehe.
 
#73
+ til GameFreak for en god handel.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#74
Stor pluss (+) til godeste moberg for en god handel og utrolig rask levering...
:totomleropp:
 
#76
+ til Askbask som solgte meg Expansion Pack og 7 Nintendo 64-spill. Alt var forsvarlig pakket og det var ingen komplikasjoner under handelen.
 
#77
+ til Rocky. Holder avtaler, og er absolutt til å stole på. Takker for god handel.
 
#79
Opprinnelig skrevet av eXploSer@09.06.2004, 14.50
Byttet til meg Harry Potter og Fangen fra Azkaban på mandag. Dagen etterpå var det sendt, og i dag, har jeg det. 2 dager etterpå.

Er det mulighet for å gi 2 + til And1Playa?

Dritbra handel, And1Playa.
Beklager for at jeg ikke har gitt deg +. Jeg glemte desverre det... han løp faktisk innom posten i FRIMINUTTET sitt for å sende det, dagen etter hadde jeg det. Hvis du noen gang skal bytte spill med Exploser så ikke tvil på at du ikke mottar spill fra han. VELDIG STORT + til Exploser, veldig fint å gjøre handel med deg og jeg håper vi kan gjøre handel en annen gang og.