Opprinnelig skrevet av Lt Snake+06.01.2005, 19.04-->
@18.12.2004, 01.57
Jeg vil så gi Leon et - av disse grunnene:
Vi ble enige om å bytte 8 dvd filmer til han og to xbox spill til meg. Jeg sendte filmene og fikk pm tilbake om at de var mottatt. Dette var for snart to uker siden, og jeg har enda ikke fått noen spill i postkassa. Hvis han ikke får ræva i gir snart vil han få et stryk! Så derfor (midlertidig) minus til Leon!
150461
Jeg vil gjerne gjøre om Leon's minus til
stryk. Handelen startet føste del av desember. Etter at han hadde mottat filmene gikk det en lang stund før han ble pålogget igjen og imens sendte jeg flere pm'er. Jeg fikk tilslutt svar 25.des om at han hadde vært borte og derfor ikke hatt tilgang til internett (og adressa). I den pm'en han sendte skrev han at han skulle sende med et ekstra xbox spill. Har enda ikke fått noen spill i posten og anbefaler derfor ikke å utføre en handel med han.
edit: Fikk pm idag (9.1) om at han ikke hadde hatt internett forbindelse og derfor ikke hatt adressa. Han skulle sende de to spillene i morra pluss et ekstra, dette setter jeg pris på. MEN det er en måned for seint...
edit 2: Idag er det den 3/2 og jeg fikk de tre spillene i posten. Dette er etter mange sms og pm. Irriterer meg at det skulle ta såpass lang tid, men jeg fikk nå da et ekstra spill også da.
159201
[/b]