Brukernes tilbakemeldinger

Og verdens største + til roy_nor for rask og godt sikret levering av et nydlig eksemplar av Suikoden 2!! =D
Pengene dine kommer på onsdag som avtalt!

-Edit: Glemte nesten at DMC også skal ha en + for et greit bytte :)

Jeg lurer på om det er mulig for moderatorene å copy-paste grunnene til de personene som har satt stryk på andre personer, eller eventuellt legge ut linker til siden de er skrevet på, ut på første post.
Dette vil jeg fordi da kan brukere som har fått stryk kanskje få "sympati" siden grunnene til stryk er så forskjellige. Vel, jeg vet at de sikkert ikke fortjener det, men for ordens skyld tenkte jeg at dette kunne være en greit ide. Vel ja, dere får selv bestemme hva dere vil gjøre.

Hvis man vil vite mer om et medlem kan man jo bare søke etter navnet på det lille søkefeltet nederst i tråden, der det står "Search Topic". Da kommer alle innleggene der denne personen er nevnt opp, og man slipper å lete gjennom alle sidene. :tommelopp:

Greit, skal endre det nå...
Jeg er veldig sikker på at jeg har tatt med alle hver gang jeg har talt opp nye stemmer, men det er mulig at det ble noe kluss i det jeg tok over, siden jeg ikke visste nøyaktig hva som var tatt med og ikke. Det er også mulig at det skjedde feil da forumet ble flyttet, siden fire dagers innlegg ble borte.
Hvis noen oppdager flere feil er det i alle fall bare å si ifra, så skal jeg rette det opp.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@25.01.2005, 00.32
Pluss til Houseman for god handel. :)
168219​
Og til Psycho Mantis for å selge meg Freeloaderen sin til innbruddspris. :tommelopp:

Sancti: da var det bare en dårlig ide som ble luftet litt av meg.

Uansett, en stor pluss til Tomas_Skywalker for rask levering. Jeg derimot, sendte pakken en dag for seint siden jeg trodde at forumet var nede slik at jeg ikke kunne skjekke adressen via PM-arkivet.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Innlegget mitt forsvant visst. Uansett. Pluss til mariafan for å ha sendt meg Killzone raskt.

Sancti

Terrorkatt
Oppdatert

Jeg har en mistanke om at noen av innleggene forsvant under forumflyttingen, så jeg oppfordrer alle til å søke på sitt eget nick i denne tråden og se at tallene stemmer. Se også etter at de siste karakterene dere la inn fortsatt er der.

åj,jeg tror jeg har blings litt her,hehe.
trodde handelen med pyro var på et annet forum jeg.

jaja: pluss til pyro for kjekk handel,alt gikk fort og greit.