Brukernes tilbakemeldinger

Pluss til Thagen for kjapp levering og et nytt pluss for hans tålmodighet. :tommelopp:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
+ til plan_9 for å ha sendt meg et perfekt eksemplar av Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Det var vanskelig å se at det var brukt i det hele tatt. Og det beste av alt er prisen: 222,- :D

Jaså? Selv syntes jeg at arket i coveret var noe suspekt. Det er selvsagt ikke min feil da jeg kjøpte det brukt selv. Det viktigste er allikevel at du er fornøyd med det.

Prisen var forresten 200 INKLUDERT porto din gjerrigknark. :p

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Sant ... La ikke merke til det første gangen. Men selve spillet er bemerkelsesverdig lite ripete til å være brukt to ganger, synes jeg. :)

Det er ikke sikkert det er så interessant, men jeg har laget et par enkle regler for "topplisten", og jeg skriver dem nå siden jeg likevel må skrive
oppdatert. :trollmann:

Det er plass til ti stykker i topplisten, og det er hele tiden de 10 med flest plusspoeng. Man må ha 15 poeng før man kan komme på listen, og hvis man har 5 eller flere minuspoeng mister man muligheten til å stå på listen. Jepp...

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Pluss til thombek for å ha sendt meg en ny utgave av Resident Evil: Outbreak (NTSC). :kul:

Jeg ble imidlertid litt skuffet. Han hadde skrevet at spillet var nytt, og da tok jeg det for gitt at spillet skulle ha forseglingen intakt. Spillet hadde derimot et lite hakk i plasten på framsiden og et lite merke på baksiden. Og ingen forsegling. Men manualen og selve spillet ser urørt ut, så da går jeg utifra at det er ubrukt. Men skal det gi noen mening å snakke om et nytt spill, må det altså være uskadet og med forsegling. Men jeg betalte bare 200 kroner pluss porto og er fornøyd likevel. :)

Halky

Veteran bruker ;)
Vel det er jo ikke akkurat vanlig at folk kjøper spill i butikken som er forseglet også for å selge det her :p Det er heller ikke alle butikker som forsegler spillene man kjøper.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@23.02.2005, 22.34
Vel det er jo ikke akkurat vanlig at folk kjøper spill i butikken som er forseglet også for å selge det her :p Det er heller ikke alle butikker som forsegler spillene man kjøper.
181134​
Kanskje ikke, men nå hadde jo thombek "reklamert med" at spillet var nytt og nye spill pleier jo egentlig ikke å ha små riper og hakk i coveret. Men som sagt: jeg betalte bare 200 pluss porto og er fornøyd likevel.

For øvrig ser jeg nye, forseglede spill til salgs på bl.a. QXL stadig vekk, så helt uvanlig er det nok ikke.