Burnout 3 er ute!

#21
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@04.09.2004, 16.46
Vel, i og med at jeg personlig synes Gotham spillene bare har gått nedover siden det originale på Dreamcast (Metropolis Street Racer), i tillegg til å gå over til et helt idiotisk navn fremfor det gamle navnet som faktisk var en mye bedre indikasjon på hva spillet handler om, og det at Burnout 3 er kanskje min absolutt beste arkade-racer opplevelse noensinne så vil jeg nok si at Burnout 3 er bedre enn PGR2.

Kjøp det, jeg ser ingen grunn til at noen skal bli skuffet. Liker man ikke dette spillet, så liker man ikke bilspill. Det går sinnsykt fort (selv de "treigeste" bilene gir en sinnsyk fartsfølelse), det har meget meget pen grafikk, noe av det beste på Xbox, lydene er ypperlige, krasjene er spektakulære, og Takeout modusen, eller Road Rage som det heter er utrolig morsom (take out as many cars as possible before your car is damaged beyond repair).

_Larzen_: ja fullt klar over at du kan spille det, men da må jeg ha en switch, og etter det jeg har hørt så sies det at denne switchen er ansvarlig for å gjort et stort antall xbox'er mer eller mindre ustabile, og jeg foretrekker heller å kjøpe meg en ny (ekstra) xbox istedenfor å risikere helsa til min gamle gode. Dessuten koster de ikke så mye lenger, og prisene går bare nedover, så det kan nok hende jeg ender opp med to stykk box'er også.
98029​
hmm.. blir xboxer ustabile med en switch ? nå har jeg hørt det oxo :ler: :p ..
ingen av de xboxene jeg har moddet har blitt ustabile i alle fall.. og jeg har moddet over 30 xboxer..
 
#22
Mulig det er annerledes nå, men det var nå slik en gang i tiden. Han som moddet min xbox vet absolutt hva han snakker om, og antar at 30 xboxer bare er en brøkdel av de han har moddet. Uansett så er det ikke aktuellt å legge i noe switch nå, og det er vel heller poengløst med tanke på hvor lavt prisen på en ny box ligger nå.
 

Kilik

Lokal moderator
#23
Har spilt i en time nå og førsteinntrykket er meget bra. Alt det jeg likte med Burnout 2 og mere til. Nyheter som Takeout er ekstremt morsomt. Også presentasjonen er bedre nå etter at EA kom på banen. Bra med radiostasjonen. Joda, GTA-ripoff, men det funker. Bra musikk er det også. Franz Ferdinand, Ash og lignende indie er absolutt i min gate. Ser fram til å få prøvd multiplayeren. Har sterk mistanke om at Burnout 3 blir vorspiel-slageren her i gården utover høsten...
 
#24
Opprinnelig skrevet av Kilik@05.09.2004, 20.13
Franz Ferdinand
Er Take Me Out med? :sikle:
 

Kilik

Lokal moderator
#25
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen+05.09.2004, 20.56-->
<!--QuoteBegin-Kilik
@05.09.2004, 20.13
Franz Ferdinand
Er Take Me Out med? :sikle:
98606​
[/b]
Nei, This Fire. Her er hele tracklisten:

1208 - Fall Apart
Amber Pacific - Always You
Ash - Orpheus
Atretyu - Right Side of the Bed
Autopilot Off - Make a Sound
Bouncing Souls - Sing Along Forever
Burning Brides - Heart Full of Black
Chronic Future - Time and Time Again
Donots - Saccharine Smile
Eighteen Visions - I Let Go
Fall Out Boy - Reinventing the Wheel
Finger Eleven - Stay in Shadow
Franz Ferdinand - This Fire
From First to Last - Populace in Two
Funeral for a Friend - Rookie of the Year
Futureheads - Decent Days and Nights
Go Betty Go - C’mon
Jimmy Eat World - Just Tonight
Letter Kills - Radio Up
Local H - Everyone Alive
Maxeen - Please
Midtown - Give It Up
Moments in Grace - Broken Promises
Motion City Soundtrack - My Favorite
Mudmen - Animal
My Chemical Romance - I’m Not Okay
New Found Glory - At Least I’m Known
No Motiv - Independence Day
Silent Drive - 4-16
Sugarcult - Memory
The D4 - Come On!
The Explosion - Here I Am
The F-Ups - Lazy Generation
The Lot Six - Autobrats
The Matches - Audio Blood
The Mooney Suzuki - Shake That Bush
The Ordinary Boys - Over the Counter
The Von Bondies - C’Mon C’Mon
Yellowcard - Breathing

Og Xbox-versjonen har selvsagt støtte for egne rippede sanger...
 
#26
Opprinnelig skrevet av Kilik+05.09.2004, 20.49-->
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@05.09.2004, 20.56
<!--QuoteBegin-Kilik
@05.09.2004, 20.13
Franz Ferdinand

Er Take Me Out med? :sikle:
98606​
Nei, This Fire. Her er hele tracklisten:

1208 - Fall Apart
Amber Pacific - Always You
Ash - Orpheus
Atretyu - Right Side of the Bed
Autopilot Off - Make a Sound
Bouncing Souls - Sing Along Forever
Burning Brides - Heart Full of Black
Chronic Future - Time and Time Again
Donots - Saccharine Smile
Eighteen Visions - I Let Go
Fall Out Boy - Reinventing the Wheel
Finger Eleven - Stay in Shadow
Franz Ferdinand - This Fire
From First to Last - Populace in Two
Funeral for a Friend - Rookie of the Year
Futureheads - Decent Days and Nights
Go Betty Go - C’mon
Jimmy Eat World - Just Tonight
Letter Kills - Radio Up
Local H - Everyone Alive
Maxeen - Please
Midtown - Give It Up
Moments in Grace - Broken Promises
Motion City Soundtrack - My Favorite
Mudmen - Animal
My Chemical Romance - I’m Not Okay
New Found Glory - At Least I’m Known
No Motiv - Independence Day
Silent Drive - 4-16
Sugarcult - Memory
The D4 - Come On!
The Explosion - Here I Am
The F-Ups - Lazy Generation
The Lot Six - Autobrats
The Matches - Audio Blood
The Mooney Suzuki - Shake That Bush
The Ordinary Boys - Over the Counter
The Von Bondies - C’Mon C’Mon
Yellowcard - Breathing

Og Xbox-versjonen har selvsagt støtte for egne rippede sanger...
98656​
[/b]
Lite kjent trackliste, men muligheten å kjøre Guns eller Queens til spillet gjør det jo mer verdt å eie X-Box. Men her er det seff ikke sangene som er avgjørende faktor, men spillet, og det ser jo absolutt greit ut..
 
D

Deleted member 91

Gjest
#27
Tro meg, sanger er absolutt en faktor innenfor Burnout. Jeg kan ikke forklare hvor utrolig fantastisk det er å dra en plettfri runde til en låt med skikkelig tempo. Husker Burnout 2 hadde noen skikkelig fete instrumentale låter. Dere som har spilt spillet: Vet dere om det er mulig å blande låter fra de som allerede er på spillet, med de som er på harddisken, eller er det enten eller? Det var kun ei låt der jeg kjente igjen (Ash - Orpheus), men så er den veldig knall, og passer brillefint til Burnout. Og ja, jeg snakker såklart Xbox-versjonen her.
 
#28
Opprinnelig skrevet av Baronen@05.09.2004, 21.37
Tro meg, sanger er absolutt en faktor innenfor Burnout. Jeg kan ikke forklare hvor utrolig fantastisk det er å dra en plettfri runde til en låt med skikkelig tempo. Husker Burnout 2 hadde noen skikkelig fete instrumentale låter. Dere som har spilt spillet: Vet dere om det er mulig å blande låter fra de som allerede er på spillet, med de som er på harddisken, eller er det enten eller? Det var kun ei låt der jeg kjente igjen (Ash - Orpheus), men så er den veldig knall, og passer brillefint til Burnout. Og ja, jeg snakker såklart Xbox-versjonen her.
98690​
Har selv Burnout og Burnout 2, så vet godt at det ekstra digg å sette gass med rocka musikk, men poenget mitt var at det ikke gjør noe at sangene er ukjente, bare de er rocka. Men drømmer om å kjøre til Guns jeg..
 
#29
10. september, that is? Får vel samle sammen litt gryn, og skaffe meg dette spillet. Hvis det er bedre enn Project Gotham Racing 2 (om det kan sammenlignes), så blir jeg veldig fornøyd, for Project Gotham Racing 2 er et av mine favoritt-spill, og helt klart det beste bilspillet jeg har spilt. Skaffer meg det til XBox, siden der er det Custom Soundtrack (som er halve grunnen til at jeg skaffer meg det, siden det er en behagelig følelse å spille bilspill, og høre på mine favoritt-låter mens jeg kjører).

Burnout 3: Takedown (Gamerankings)

Forresten, er det lisensierte biler i spillet? Hvilke biler er det å finne?
 
#30
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@05.09.2004, 22.39
10. september, that is? Får vel samle sammen litt gryn, og skaffe meg dette spillet. Hvis det er bedre enn Project Gotham Racing 2 (om det kan sammenlignes), så blir jeg veldig fornøyd, for Project Gotham Racing 2 er et av mine favoritt-spill, og helt klart det beste bilspillet jeg har spilt. Skaffer meg det til XBox, siden der er det Custom Soundtrack (som er halve grunnen til at jeg skaffer meg det, siden det er en behagelig følelse å spille bilspill, og høre på mine favoritt-låter mens jeg kjører).

Burnout 3: Takedown (Gamerankings)

Forresten, er det lisensierte biler i spillet? Hvilke biler er det å finne?
98742​
Grunnet de kraftige krasjene i spillet, er det ikke lisensierte biler. I 2 var det alt mulig, fra Pickups til Supercars.
 
#31
Kanskje jeg er rar, men jeg har aldri likt noe særlig å ha musikk på bilspill. Jeg velger å la all lyden som kommer ut fra høyttalerne være det som skjer i trafikken og med bilen, altså motorlyder, skraping, kollisjoner etc etc. Det gir meg mer følelse av å kjøre bil. Dessuten konsentrerer jeg meg bedre.
 
#32
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@05.09.2004, 22.39
10. september, that is? Får vel samle sammen litt gryn, og skaffe meg dette spillet. Hvis det er bedre enn Project Gotham Racing 2 (om det kan sammenlignes), så blir jeg veldig fornøyd, for Project Gotham Racing 2 er et av mine favoritt-spill, og helt klart det beste bilspillet jeg har spilt. Skaffer meg det til XBox, siden der er det Custom Soundtrack (som er halve grunnen til at jeg skaffer meg det, siden det er en behagelig følelse å spille bilspill, og høre på mine favoritt-låter mens jeg kjører).
98742​
..Det virker ikke slik <_<
 
#33
Opprinnelig skrevet av eXploSer+06.09.2004, 07.31-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@05.09.2004, 22.39
10. september, that is? Får vel samle sammen litt gryn, og skaffe meg dette spillet. Hvis det er bedre enn Project Gotham Racing 2 (om det kan sammenlignes), så blir jeg veldig fornøyd, for Project Gotham Racing 2 er et av mine favoritt-spill, og helt klart det beste bilspillet jeg har spilt. Skaffer meg det til XBox, siden der er det Custom Soundtrack (som er halve grunnen til at jeg skaffer meg det, siden det er en behagelig følelse å spille bilspill, og høre på mine favoritt-låter mens jeg kjører).
98742​
..Det virker ikke slik <_<
98794​
[/b]
Favoritt-spill = blant mine 25 favoritter. Dessuten har jeg ikke hatt tilgang til XBox Live på flere uker, så da har det kun blitt offline. Må skaffe meg en bredbånds-kabel...
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#37
Avril Lavigne - Losing Grip? Neivel.

Uansett, Burnout 3 kan jo være et godt påskudd for å få litt mer valuta for broren min sin online-greie til PS2. Selv om Burnout 3 vel er "vorspiel-klassikeren" som passer best å spille sammen med andre. Men hvor lenge siden var det man spilte multiplayer på konsoll, egentlig? :tommelned:
 
#40
Må si at spillet får imponerende omtaler rundtomkring. 9/10 i Edge. 10/10 i GamesTM (det er vel bare Metroid som har fått så høy karakter i GamesTM før).

Men jeg har hørt rykter om at EA har rotet til Live-delen noe alvorlig. Har noen testet det over Xbox Live enda?