Burnout 3 er ute!

#61
Opprinnelig skrevet av Lodin@10.09.2004, 15.18
Nå har jeg prøvd noen runder og kan bare konstatere at detta er gromme saker. Særlig den nye Roadrage modusen hvor man skal kræsje flest mulig motstandere er fet.
Eneste negative så langt er soundtracket. Hver eneste låt er jo noe sånn masete prog-rock jo.  Heldigvis har jeg allerede instalert et fyldig custom soundtrack på burken min så det er ikke noe problem, men jeg syns synd på de stakkarene som må spille på Cuben og PS2.

Skal over til en kamerat seinere i dag å prøve multi. Regner med at det kan ta av.
100907​
Hehe, hvis du ser prog-rock i noe av soundtracket til Burnout 3 så er du utrolig på villspor. Det er like mye prog-rock som Elvis er black metal.
 

Lodin

Der Waaaah
#62
Ok, så har jeg null peiling på musikk sjangere. Alt jeg vet er at musikken er noe forbanna ræl.

EDIT: Må jeg se de jævla introene hver gang jeg starter en ny bane? Jeg gidder faen ikke sitte å høre han pøkken jabbe i vei i fem minutter!
 
#63
Opprinnelig skrevet av Sheffield@10.09.2004, 15.15
JEG HAR BURNOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG EIER!!!!!!!!!!!!!! omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Først dro jeg på Elkjøp. Hadde de det der? Neida.
Så dro jeg på Free Record Shop. Der ble jeg møtt av en ansatt som gleda seg villt til B3, men han irriterte seg grønn over at de ikke hade fått det.
Så dro jeg på Alliance Platebar (Musikkverket) og der hadde de det. omg11111111111111111111
100904​
Weey, da kan jeg dra ned å kjøpe det når jeg vil. Jeg eier jeg og! :kul:
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#64
Fikk det igår jeg, så jeg må eie enda mer ;)
Joda, spillet er akkurat så genialt som alle sier det er, og nå venter jeg bare på at mine live-buddies fra sg skal plukke det opp (ja jeg ser på dere Baronen, Kalle og Exploser).
 
D

Doctor Downs

Gjest
#65
Opprinnelig skrevet av dan the man+04.09.2004, 22.12-->
<!--QuoteBegin-Aquila
@04.09.2004, 10.25
For min del skal det ikke mye til å utkonkurrere F-Zero i underholdningsverdi ihvertfall.
97867​
hehe, nei, mange synes nok det. men de som setter pris på et hardcore, fartsfyllt, og deadly vanskelig spill synes at det er nok underholdningesverdi i det, noe du synes å ikke like.
98192​
[/b]
Jeg liker en utfordring, det er ikke det. Jeg synes bare F-Zero er for harry, ensformig og dystert for min smak. Fartsfyllt? Slå Extreme G på N64. DET er fart.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#67
Wee, nå har jeg spillt det i ca 5 timer. Både offline og online. SPillet eier, rett og slett. Alt fra Soundtracket, til banene, til bilene og ikke minst farten. Noen av banene har vært så satans vanskelig at jeg har irritert meg grønn, og online modusen var litt teit. Det hang seg i det tredje racet mitt, etter jeg hadde vunni alle 3 løpene i "gruppa" mi. Jeg merket irritasjonen min vokse ut av hue.

LØP OG KJØP!!

Hvis noen vil spille online mot meg på PS2 send meg en pm.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#68
Du synes soundtracket eier? Du synes du-store-jeg-er-så-fryktelig-deppa-til-tross-for-at-jeg-tjener-millioner-på-musikken-min-soundtracket er bra?
Raring. :p
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#69
Hallo! Franz Ferdinand - This Fire og Ramones - I Wanna Be Sedated er med. De eier, faktiske så mye at resten av soundtracket kunne vært Britney Spears sanger, og jeg hadde fortsatt vært fornøyd.
 

SHDR

Gullmedlem
#70
Opprinnelig skrevet av Aquila+10.09.2004, 18.08-->
Opprinnelig skrevet av dan the man@04.09.2004, 22.12
<!--QuoteBegin-Aquila
@04.09.2004, 10.25
For min del skal det ikke mye til å utkonkurrere F-Zero i underholdningsverdi ihvertfall.
97867​


hehe, nei, mange synes nok det. men de som setter pris på et hardcore, fartsfyllt, og deadly vanskelig spill synes at det er nok underholdningesverdi i det, noe du synes å ikke like.
98192​
Jeg liker en utfordring, det er ikke det. Jeg synes bare F-Zero er for harry, ensformig og dystert for min smak. Fartsfyllt? Slå Extreme G på N64. DET er fart.
101039​
[/b]
Jeg elsker virkelig hvordan du kaller alt harry og dystert. Hva er det som er DYSTERT med F-Zero!? Det er jo en jævla osteparade! Det er lyst og japansk, ikke harry og dystert. Eller kanskje du bare satte kontrasten på skjermen din ned til goth-mode før du startet spillet?

Regardless, jeg respekterer meningen din. Jeg fatter bare ikke hvordan en alleged hardcorespiller kan mislike det.
 
#71
Ahh, «Burnout 3». Etter å ha måttet bite i det sure eple og kjøpe spillet (da en kollega snappet vårt anmeldereksemplar), kan nå, etter et par timer, konkludere med at hvis resten av spillet er som de første par prosentene vil dette være det beste spillkjøpet mitt noensinn (vel, kanskje med unntak av HL da). Selvom «The Sims 2» spiser farlig mye tid fra Burnout, er det herlig å bare kunne herje litt når den pokkers simmen for n'te gang ikke adlyder ordre.

Og Shadar, jeg er helt enig med deg ang. NFSU2. Hvis den demoen de viste frem er noe å gå etter, har de ikke utnyttet det potensiale en hel by gir i det hele tatt.
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Opprinnelig skrevet av Shadar@10.09.2004, 22.36
Jeg elsker virkelig hvordan du kaller alt harry og dystert. Hva er det som er DYSTERT med F-Zero!? Det er jo en jævla osteparade! Det er lyst og japansk, ikke harry og dystert. Eller kanskje du bare satte kontrasten på skjermen din ned til goth-mode før du startet spillet?

Regardless, jeg respekterer meningen din. Jeg fatter bare ikke hvordan en alleged hardcorespiller kan mislike det.
101110​
Det som er harry og dystert med F-zero er at det venter til du har lagt deg for så å snike seg bort til senga di og stikke en oksedildo opp i rassen din. F-Zero tar så å jukker den en fire fem ganger ut og inn for så å helle tabasko saus over hele elendigheta. Etter dette ringer det til alle dine venner og familie og forteller hvordan du hora ut ræva di til det. Til slutt går spillet ut å setter fyr på bikkja di.
Jævla møkkaspill! (Det er godt mulig at F-zero faktisk ikke gjør alt dette, men det føles ihvertfall sånn etter å ha spilt story mode.)

Burnout 3 derimot er som sagt gromme saker...
 
D

Doctor Downs

Gjest
#75
Opprinnelig skrevet av Shadar+10.09.2004, 22.36-->
Opprinnelig skrevet av Aquila@10.09.2004, 18.08
Opprinnelig skrevet av dan the man@04.09.2004, 22.12
<!--QuoteBegin-Aquila
@04.09.2004, 10.25
For min del skal det ikke mye til å utkonkurrere F-Zero i underholdningsverdi ihvertfall.
97867​


hehe, nei, mange synes nok det. men de som setter pris på et hardcore, fartsfyllt, og deadly vanskelig spill synes at det er nok underholdningesverdi i det, noe du synes å ikke like.
98192​

Jeg liker en utfordring, det er ikke det. Jeg synes bare F-Zero er for harry, ensformig og dystert for min smak. Fartsfyllt? Slå Extreme G på N64. DET er fart.
101039​
Jeg elsker virkelig hvordan du kaller alt harry og dystert. Hva er det som er DYSTERT med F-Zero!? Det er jo en jævla osteparade! Det er lyst og japansk, ikke harry og dystert. Eller kanskje du bare satte kontrasten på skjermen din ned til goth-mode før du startet spillet?
101110​
[/b]
I tilfelle du har glemt det satt jeg i samme kinosal som deg. Det er ikke dystert på samme måte som Doom eller Quake, det er ikke det jeg mener. Jeg blir bare så deppa av å se de samme sci fi-omgivelsene bane etter bane. I slike tilfeller kan grafikken være så gjennomført den bare vil, men den imponerer ikke meg. Nå skal det sier at jeg synes Metroid Prime så livløst ut også (og jeg har fått mange på nakken for den meningen). Jeg er vel bare ganske kresen sånn.

Det er som sagt også voldsomt ensformig gameplay-messig (igjen, min mening. Jeg vil ikke krangle med alle verdens anmeldere).

Og bare fordi jeg har sjansen vil jeg "dizze" språket ditt. Er ikke hver dag. Selv om jeg ikke har hørt om noen skreven regel om det så skal det visst være riktigere å skrive kursivt enn med store bokstaver. Hmm... Jo! Og man skal ikke bruke to tegn på slutten av en setning. Fy, fy. Hverken "goth" eller "mode" er norske ord, så de skal ikke bindes sammen med bindetrek, bare separeres med mellomrom.

Nå har jeg trolig skrevet en rekke feil i denne posten som jeg har oversett og kommer derfor til å bidra med å dra denne diskusjonen så alfor langt ut.

Uansett, jeg synes nå ihvertfall ikke bilde #1 ser særlig fristende ut. Bilde #2 derimot er en orgasme skildret i vakre biler og flotte omgivelser.




Eg kvilar saken min.
 
#76
Opprinnelig skrevet av Shadar@10.09.2004, 22.36
Regardless, jeg respekterer meningen din. Jeg fatter bare ikke hvordan en alleged hardcorespiller kan mislike det.
101110​
Hehe

Jeg vil nå kalle meg en "hardcore" spiller (liker du å blande norske og engelske ord? Var du med i The Julekalender? :p). Men jeg har ikke sans for futuristiske racere. Jeg foretrekker en racer som har raske biler, helst fra virkeligheten eller noe som minner om det, og svevebiler eller noe som ser ut som fly har null interesse for meg. Jeg har ikke prøvd F-Zero, men jeg har forsøkt å like Wipeout. Det eneste som gikk an var Rollcage Stage II, som hadde i det minste noe nytt å bringe fremfor bare høy hastighet. Det at bilene hadde svingeegenskaper til å kunne snu 180 grader på en 10kr, og at de kunne kjøre "på huet" og takene i tunellene gjorde det i det minste litt interessant.

Men ellers foretrekker jeg at racing spill skal basere seg litt på noe jeg kan identifisere meg med, altså en bil fra virkeligheten eller baserer seg på virkeligheten.

Men det er nå smak og behag. Jeg har egentlig aldri vært noe særlig glad i futuristiske spill eller science fiction. Det nærmeste jeg tåler slikt er vel egentlig Star Wars en sjelden gang i blant, og Final Fantasy spillene.
 

SHDR

Gullmedlem
#77
Aquila: Du vet du har lite å fare med når du kritiserer språket mitt.

Lennon: Jeg rettet det ikke mot deg, men mot Aquila, som er veldig enig med seg selv om at alt som ikke er helt konvensjonelt er kjedelig og ikke minst harry. Denslags holdninger irriterer meg. Det holder å si at man ikke liker noe, eller påpeker hva som er galt med det. "Harry" og "dystert" holder på en måte ikke for meg, det høres for mye ut som hets. Og ikke kom trekkende med FF-hetsen min i sammenligning, jeg argumenterer gyldig for min mening i så henseende.

Men jaja. Trøtt. Spilt Burnout 3 i nesten åtte timer i strekk nå. Stor avhengighetsfaktor, litt for lett til å være det helt langvarige, men jeg gleder meg til å fortsette i morgen. Knallspill.
 
#78
Ja, jeg er klar over at du ikke rettet det mot meg. Ville bare antyde at man MÅ like F-Zero for å være hardcore. Men jeg skjønner hva du mener nå.

...og nei, din mening om Final Fantasy er helt og holdent din mening, så jeg ser ingen grunn til å trekke inn det som sammenligning. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Det jeg liker best med Burnout 3 er at det i det minste er mer realistisk enn Gran Turismo-spillene. Mye morsommere også. :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#80
Det er sant det du sier. Selv om scenarioet kanskje ikke er vanlig å komme over i Oslos gater så er ihvertfall skildringen og utfallet på sin plass. Bra skadeeffekter, bra fartsfølelse og sammenstøt.

Og bare for å avrunde diskusjonen med Shadar: Ok, glem harry og dystert. Jeg klarer meg med å si at spillet har et møkkakjedelig utseende, kjdelige baner med for lite variasjon og det samme går for gameplay. Hvis det er et fargekart over spillets nyanser du vil ha så får du sende en PM. Makan til selvdyrkende fanboy...