Burnout 4: Revenge & Legends

#21
Opprinnelig skrevet av The sorte ice+23.06.2005, 16.48-->
Tror ikke det..  :rulleøyne:
Det ser ut som det spille vil komme til Xbox 360 neste år.
235719​
[/b]
Jeg siterer:

<!--QuoteBegin-IGN

IGN: Next-gen versions of Burnout Revenge have been appearing on several retailer websites, but an official confirmation as to whether or not the game is really happening has been hard to pin down. That said, what's the deal? Is it coming to 360?

Matt Webster: Everything you read on the Internet is true isn't it? We're currently focused on delivering the greatest Burnout experience for current gen hardware.
Men kan jo hende det kommer senere en gang. Akkurat nå har uyviklerene i hvert fall fokus på denne generasjons maskiner.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Mongis+23.06.2005, 16.07-->
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@23.06.2005, 16.48
Tror ikke det..  :rulleøyne:
Det ser ut som det spille vil komme til Xbox 360 neste år.
235719​
Jeg siterer:

<!--QuoteBegin-IGN
IGN: Next-gen versions of Burnout Revenge have been appearing on several retailer websites, but an official confirmation as to whether or not the game is really happening has been hard to pin down. That said, what's the deal? Is it coming to 360?

Matt Webster: Everything you read on the Internet is true isn't it? We're currently focused on delivering the greatest Burnout experience for current gen hardware.
Men kan jo hende det kommer senere en gang. Akkurat nå har uyviklerene i hvert fall fokus på denne generasjons maskiner.
235726​
[/b]

Ja. Men vi venter og ser. :)
Men nå kommer Burnout Legends til DS også.

Burnout Legends
 
#23
Burnout Revenge også til Xbox 360!

Criterion har tidligere nektet at Burnout Revenge skulle være på vei til Xbox 360 i år, tross at det har vært listet opp hos flere store butikkjeder med premierdato satt til november. For å renske litt opp i dette, tok EA i går til ordet og forklarte at spillet Burnout Revenge skal komme til Xbox 360 og at det dessuten skal oppgraderes skikkelig. Derimot kommer det ikke til å slippes før til neste år og da er det kanskje snakk om 2. kvartal.


Kilde: Gamereactor
 
#24
Link til kilde

GameSpy: What unique attributes does Eastern Bay have?
Burnout Team: Our Eastern Bay track was designed to be a nod to core Burnout racing fans. While there will still be chokepoints, alternate routes, and plenty of traffic to use as weapons, the Eastern Bay track is really all about blazing down the highways at immense speed and going up against oncoming traffic. This is the only night time track you will experience in Burnout Revenge, and it is also entirely highway based! Exits lead straight back to on ramps, there are no rest stops, just pure high-speed adrenaline!

GameSpy: Why choose Eastern Bay for a location in the game?
Burnout Team: As you know, all of the tracks in Burnout Revenge are inspired by real-world locations. Eastern Bay draws its inspiration from Tokyo. If you have ever visited Japan before -- and I highly encourage you all to -- you'll notice that Tokyo is one of the most modern-looking cities in the world. When scouting out locations for Burnout Revenge, we thought it would be cool to create a track that drew from this inspiration and was entirely constructed of highways and really had the high-tech, modern look and feel for Tokyo.

GameSpy: Roughly, how long did it take to implement this location from inception to completion?
Burnout Team: Our tracks are an ongoing process and we won't be done with any of them until the game is gold. We're constantly tweaking and tuning each location for maximum takedown effectiveness. That said, Eastern Bay was one of the earlier tracks that we began implementing and since we debuted it at E3, it has seen a lot of aesthetic and gameplay-oriented shifts. The flow of the location is really important, so as well as being super-fast, the alternate routes and shortcuts need to feel as though they fit into a location. We've spent a lot of time on this area in particular.

GameSpy: What's the coolest area in Eastern Bay?
Burnout Team: The coolest thing, is the race through the stop barriers and then jumping down from an upper section of the freeway onto the highway below. Get the drop wrong, and you'll be into the heart of oncoming traffic!

GameSpy: How does Eastern Bay compare to the other locations?
Burnout Team: Eastern Bay is claustrophobic and very, very fast, perhaps the closest thing to a race track you will see in Burnout Revenge. Compared to Motor City, which is a much harsher, grittier track in an industrial location, Eastern Bay puts you in the heart of all things high tech. Look for the neon billboards, cityscapes, interweaving highways and bi-ways, and, of course, the tunnels!

GameSpy: What's the nastiest aspect of Eastern Bay?
Burnout Team: Taking a risk and then getting locked into the oncoming freeway traffic for longer than you'd expect. You get a choice. Do you dive for the gap to get back into same-way traffic, or head for the onramp (in your case, an exit!) and risk it from there.







 
#31
Det stemmer WikkidClown. :)

Likte i hvert fall godt demoen av Revenge. Er i hvert fall veldig vanedannende, akkurat som de tidligere Burnout spillene. Demoen begynner rett på et race, så det er bare en bane og en bil.
Det jeg først la merke til er at det nå går an å kjøre på biler som er i trafikk, noe man får NOS av.
Man kan også bruke Crash Braker når man er uheldig å krasjer, noe som er hentet fra krasjemodusen i Burnout 3. Dette kan nå brukes direkte i løpene.
Det er også mye mer variasjon i banene: det er små stikkveier overalt, mange hopp, og ofte flere etasjer/nivå. De 10 gangene jeg kjørte løpet i går, så var aldri fullførelsen 100% lik, siden jeg fant flere stikkveier hver gang.
AI'en er også litt forbedret, i den grad i at bilene er ganske mye mer aggresive enn jeg er vant med fra Burnout 3. Her får du ikke fred uansett hvor langt bak du ligger .

Så til det negative:
-AI'en kjører fortsatt på "skinner"
-Grafikken er hakket bedre enn B3, men fargepaletten er mye mørkere. Dette har dere sikkert sett på skjermbilder. Vekk er de varme og lyse fargene fra de tidligere spillene. Synes personlig dette er mer negativt enn positivt.

Merk at dette bare er inntrykk ut ifra en eneste bane, så mye kan bli forandret når fullversjonenen kommer. En ting er i hvert fall sikkert, likte du B3 vil du garantert like B4!
 
#33
Tar jeg ikke feil, så var det ingen musikk på demoen. I hvert fall ikke i selve spillet, men kom noe musikkgreier når jeg var ferdig med løpet. Personlig så bryr jeg meg lite om musikken, siden spillet 99% sikkert vil støtte "custom soundtracks". :tommelopp:
 
#36
BurnOut på PSP? Viste ikke om dette før nå. :flau: Har ikke PSP selv, så er ikke oppdatert når det gjelder den konsollen.

Ser lovende ut ifra skjermbildene. Laster ned trailer as we speak.
 
#37
Opprinnelig skrevet av Mongis@06.08.2005, 12.29
BurnOut på PSP? Viste ikke om dette før nå. :flau:

Ser lovende ut ifra skjermbildene. Laster ned trailer as we speak.
248527​
Hva? må nesten le :p
Kan nevne også Burnout kommer til DS. Tror e da. :)
 

SHDR

Gullmedlem
#38
Spilt litt Burnout3 igjen i helgen. Det er virkelig ... et en-helgs-spill. Jeg har ikke spilt det siden jeg skrev omtalen, og det er stadig kjempeenkelt, ukomplisert og fengende. Og det har absolutt null utfordring utover at AI-en rubberbander så mye at du aldri vet om du leder eller ligger bak. Ethvert spill som lar deg surfe langs autovernet med boost på fullt uten straff trenger en liten designrevisjon. Men for all del! Det har mye for seg. God timing, god følelse, bare litt generisk og løs gjennomføring.

Jeg har dermed lave forventninger til B4. Hva skal det gjøre som ikke har blitt gjort før? Mer eksplosjoner? Wow.