Burnout 4: Revenge & Legends

#41
Burnout Legends kommer også til DS.

Burnout Legends representerer seriens første skritt inn i det håndholdte markedet, og låner fritt fra alle de tidligere spillene i serien. Her får vi moduser som "race", "time attack", "pursuit" og "road rage", i tillegg til massevis av trådløs flerspilleraction. PSP-versjonen skal lanseres 15. september, mens DS-versjonen som ikke er helt ferdig enda, er forventet ute i november.

Burnout Revenge Review

Gamespot Xbox
 

SHDR

Gullmedlem
#42
Snakket med executive producer for spillet i forigårs. Han og jeg var uenige i veldig mye ... ikke helt uventet. Det ser iallfall visuelt imponerende ut, og det er en usannsynlig solid motor der inne. Traffic Attack og Road Rage var som forventet knallfett, resten av pakken virker kanskje litt løs. Revisjonene til crash var smarte og gjennomtenkte, men jeg vet ikke om det er helt det crash-spillet jeg vil ha likevel. Når det nye systemet funker, funker det flott, men det er også rom for vanvittig mye frustrasjon, siden det til en viss grad baserer seg på flaks.

Mye bedre interface og loading. Bedre musikk. Blant annet Timo Maas og Chemical Brothers. Me like that. Ellers er det Burnout 3 1/2, bare med Revenge istedet for tall. Hvis dere har treeren, tror jeg faktisk jeg vil anbefale å holde på det istedet. På den annen side, jeg fikk ikke testet Live, men ifølge produceren var det usannsynlig mye bedre. Folk kan spille med hverandre på tvers av 50/60Hz, få rankinger og alt det vi egentlig har kommet til å forvente i etterkant av Halo 2.

Hvis det er viktig, er Burnout 3 1/2 viktig. Om det er verdt dine 600 kroner er en ganske annen sak.
 
#44
Burnout til Xbox 360.

Forbedring er på vei!

Criterion to Burnout in March
The smoking English developer has plans for Microsoft's new system.


September 14, 2005 - Electronic Arts told IGN today that a version of Burnout is in development for Xbox 360 and due in March 2006.


"Yes, it's true; Criterion is currently working on a version of Burnout for 360," an EA spokesperson told IGN.

Criterion recently completed the fourth game in the series, Burnout Revenge (Xbox and PS2), and is taking time to plan out the 360 version. EA was unable to confirm whether the 360 game would be an enhanced Xbox version, or if it would be an entirely different game than the current generation iterations.

Given a rough six-month window of development time (September '05 to March '06), the ambitious Criterion could do more than just upgrade the game to 720p and add a few more tracks. The most likely scenario is that Criterion will add new tracks and cars, upgrade the graphics, and enhance the online play, broadening out the Xbox 360 Live options. But what else? A new gameplay mode? More cars on the track? New music? 50-player online? Truck driving? EA admitted that because Criterion is in development with the 360 version all the details are currently in the process of being determined.

We'll have more on Burnout for 360 in a month or so.

IGN
 
#45
Har de droppet den irriterende radioverten ? Håper for guds skyld det.
Tror nok jeg kommer til å skaffe det, siden det er godt tidsfordriv.
 
#46
Burnout 4 er nok det feteste spillet i serien, selv om jeg synes 2'ern er tilnærmet hellig. Det er alt jeg forventa av en oppfølger og jeg er ikke skuffet.

Forresten, hvis man har Burnout 3 savegame på xboxen eller NFL 06 save så starter man med en ekstra bil, en typisk liten "flyttebil" som er grei å ha i Crash mode. Uansett, aner ikke om disse kan unlockes på andre måter enn å ha disse spillene. Noe som er litt kjipt for folk som virkelig driter i feks NFL.
 
#47
Opprinnelig skrevet av Tali@16.09.2005, 16.06
Har de droppet den irriterende radioverten ? Håper for guds skyld det.
261884​
Hmm, er ikke helt sikker. Har spilt et par timer og har ikke merket noe til en eventuell radiovert. Nå skal det sies at det første jeg gjorde var å bytte over til custom soundracks. Det er i hvert fall en radiovert(denne gang en kvinnelig) i den meget lange introen. Kunne man ikke slå av radioverten i Burnout 3? Mener det ja...

Vil så langt gi Burnout Revenge en 8/10 i score. Men i mine øyne er det mer en Burnout 3,5 enn en ekte oppfølger. Spillet er unektelig bedre enn forgjengerene på mange måter. Men når man fortsatt kan jukse ved å bare ligge helt ut i kantene/autovernet i svinger, tar dette bort noe av det ellers gode førsteinntrykket. En ting er i hvert fall sikkert, likte du B3, vil du garantert elske Revenge.
 
#48
Opprinnelig skrevet av Tali@16.09.2005, 16.06
Har de droppet den irriterende radioverten ? Håper for guds skyld det.
Tror nok jeg kommer til å skaffe det, siden det er godt tidsfordriv.
261884​
Det er en kvinnelig radiovert på "Crash FM", men hun er bare i introen og i cutscenene.

Edit: Så ikke at Mongis hadde skrevet det :flau:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Hvorfor ser det ut som om karosseriet på den bilen der er laget av stål?
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#54
Og hvor blir det av bloomingen?
[/b]
Tror ikke Xbox 360 er kompitable til å få til skikkelig bloom effekter.
Men jeg er faen ikke sikker på hva jeg snakker om nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Det ser vi. :D
Sånn til info så takler alle konsollene i inneværende generasjon lightbloom, så om ikke 360-en klarer det er det noe rart på ferde.
Spesielt siden det er en rimelig enkel og stygg hack vi snakker om.
 
#56
Litt info om Burnout Revenge til Xbox 360.


I Burnout Revenge til Xbox 360 kommer dine synder aldri til å bli tilgitt. Spillet kommer nemlig til å vite eksakt hvem du har knuffet med og sendt i veirekkverket slik at de senere kan hevne seg på deg. For det er onlinedelen "live revenge" som er den store nyheten når Criterion konverterer sitt fjerde Burnout-spill til Microsoft's nye konsoll. Fokuset ligger på rivaliteten spillere imellom og om du er dyktig kommer alle til å jage deg langs banene for å få deg ut som er best ranket. Det hele er at dette skal bli personlige vendettaer og at du skal kunne utfordre noen som tidligere har fornedret deg for å få sin hemn. Du kommer også til å kunne spill inn og dele dine favorittkrasjer via Xbox Live.

Ellers byr Burnout Revenge til Xbox 360 på enda mer av Criterions herlige grafikkarbeid. Den handler om mer detaljerte skademodeller, masse gnister samt en blurreffekt som man nesten ikke kan forestille seg. For øvrig byr spillet på samme innehold som høstens spill til Playstation 2 og Xbox. Ti nye så kalte "crash junctions" har blitt lagt til og det er fortsatt muligheten til å presse den uskyldige trafikken for å hindre sine motstandere. Burnout Revenge blir en første indikasjon på hvor bra Criterions berømte grafikkmotor Renderware kommer til å hantere de nye konsollene. Ekstra interessant er dette da Electronic Arts planlegger å bruke grafikkmotoren i majoriteten av sine kommende spill til Playstation 3 og Xbox 360.

Sjekk disse første skjermisene fra spillet nedenfor pluss litt mer fakta:

This time it's not about winning. It's not about riding on dubs or gaudy neon lights. It's about an utter disregard for the rules of road and total domination. This time it's personal. This time it's about revenge. The sequel to 2004's racing game of the year, Burnout™ Revenge straps gamers into the fastest, most dangerous racer on the road. Fight dirty or go down in flames - the only rule is complete automotive anarchy.

* Built for unprecedented destruction, Burnout Revenge challenges gamers to exact their revenge on rush hour traffic, vindictive rival racers and anything else that gets between them and the finish line.
* Featuring multi-level tracks designed for fighting, wicked vertical takedowns, explosive new crashbreakers, new gameplay modes and wide open "crash courses" for epic crash sequences that put Hollywood to shame, Burnout Revenge redefines speed and aggression for the ultimate in vehicular combat.
* And when gamers are ready to take their rage on the road, a massive suite of online modes and features open up endless possibilities to slam, shunt and stonewall new enemies all over the world. Happy hunting!



Gamereactor NO