Burnout 4: Revenge & Legends

#1
Take a look at the first bone-jarring footage of Burnout Revenge in this exclusive trailer.

Gamespot

IGN

Dette ser ikke dårlig ut. :)

Burnout 4: Revenge PS2 & Xbox
Kommer ut på gaten 22 september!

Det kommer forbedra versjon av Burnout 4: Revenge. Kommer neste år til Xbox 360, Våren.


Burnout Legends
Kommer ut på gaten 16/09/2005

Burnout 4: Revenge official site

Noen som ikke vet det? Norske bandet Animal Alpha er med å gjøre Burnout musikken enda bedre! Som jeg kan nevne så er sangen Animal Alpha - Bundy

Jeg kan også nevne med at, vis du kjøper Animal Alpha albumet. Får du 50 kr avslag på Burnout 4: Revenge, når du kjøper det. :tommelopp:

Animal Alpha Site

Oppdatert: 21/08/05
 
#6
Takk, du skuffer aldri! :kos:

Traileren var veldig kort og mørk, men minnet meg veldig om BurnOut 3 i grunn. Men blir sikkert moro uansett. Det var til Xbox og PS2, ikke sant? Ikke next-gen dette?
 
#7
Opprinnelig skrevet av Mongis@16.05.2005, 21.30
Takk, du skuffer aldri! :kos:

Traileren var veldig kort og mørk, men minnet meg veldig om BurnOut 3 i grunn. Men blir sikkert moro uansett. Det var til Xbox og PS2, ikke sant? Ikke next-gen dette?
221343​
 
#8
Burnout Revenge til Xbox 360??

EBgames.com lists Criterion's wreck-filled racer as coming to Microsoft's next-gen console, in addition to the PS2 and Xbox.
Looks like Burnout Revenge may be doing 360s soon. And we're not talking about spinning doughnuts in the parking lot. The Web site for gaming specialty store EB Games is listing a product page for Burnout Revenge XBox 360.


The product page also lists the game as selling for $59.99 and releasing on November 1, which, if correct, would shed new light on both the price point of games and the retail debut of the Xbox 360. Don't start marking the days off on the calendar or breaking open piggy banks just yet. EBgames.com's price and release date come with a buzz kill of a disclaimer: "The ship date and retail price have not been confirmed and therefore are subject to change".

Burnout Revenge was announced in April by developer Criterion Games, which is busy working on the shooter Black for the PlayStation 2 and Xbox. Criterion revealed that gamers would be able to get Revenge on the PS2 and Xbox this September, but next-gen versions existed only in rumors.

Be sure to check back soon, as GameSpot will update this story as soon as possible. In the meantime, check out Burnout Revenge's previous coverage.


Kilde: Gamespot
 
#13
Norsk band i Burnout: Revenge

EA har fortalt at låten Bundy fra norske Animal Alpha skal være med på både Burnout: Revenge og NHL 06.

Tidligere i år ble Animal Alpha stemt frem via NRK Petres Urørt-konkurranse til å få en låt med i det kommende Burnout-spillet, Burnout: Revenge. Nå er avtalen ferdigforhandlet og låten Bundy klar for spillet. Christian Wibe fra Animal Alpha er tydeligvis fornøyd med de gode nyhetene, og har denne kommentaren:

- Helt Rått! Den dagen vi smadrer biler i nærmeste fjellvegg akkompagnert av vår egen musikk blir en gledens dag. Ikke minst er det en fantastisk mulighet til å få vist oss internasjonalt.

EA er tydeligvis svært fornøyd med låten, og har kunngjort at den også vil bli brukt i NHL 2006, som utvilsomt blir en storselger i USA. Aimar Niedzwieki, som er markedsføringssjef i EA Norge, forteller at de er stolte av å få med i spillet så spennende norsk musikk som bandet representerer, og er i tillegg glade for at de kan bidra til å gjøre bandet kjent globalt.

Burnout: Revenge, fra det britiske utviklerstudioet Criterion, kommer på markedet i september, og skal etter planen lanseres til Xbox og PS2.

Gamer

Gratulerer. :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
Ja, jøss. For å si det slik: Dette skal ikke hindre meg i å bruke Custom Soundtracks :p
 
#15
Opprinnelig skrevet av Nicholas@14.06.2005, 22.13
Ja, jøss. For å si det slik: Dette skal ikke hindre meg i å bruke Custom Soundtracks :p
233146​
Jaja.
Men nå tenker jeg på bandet som skal vises frem over hele verden.
Tror ikke du har sakt nei til det, vis du har vært med i band? ^_^