Call of Duty 3

CockMcBalls

El Sabor Professional
#43
Dette er brutalt fett i mp. MYE mer polert, grafikken er bedre (til og med dama så det), solid fps, det føles raskere, klassene..

KJØØØØP

Denne helga er COD3-helg alle sammen, basta bom.


Spille mer.
 
#45
Om man kan spille split screen?

Ja det kan man, opp til 4stk hete gamere.

Og man kan sitte hjemme alle fire logge på og ta split screen over live mot andre.

det er sexy!
 
#46
Veldig, veldig sexy, da går jeg ut ifra at man kan sitte fire stykker på en TV på en Xbox 360 med et Call of Duty 2, og fire stykker på en annen TV på en annen Xbox 360 med et Call of Duty 2 et annet sted i huset, og koble Xboxene sammen til system link? Bekreftelse please! :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
Jævlig heite saker. Alt Brian sa stemmer, det føles mer polert og finpussa, og med masse bonusstæsj på - kjøretøyene er f.eks faen ikke dårlige. Motorsyklene er små og raske, tanks er store, treige og brutale. Eneste minuset så langt er noen små bugger i onlinedelen, og at noen få våpen fra CoD2 mangler.

Revan: Du kan spille fireplayer splitscreen både på Live og system link. :)
 
#48
Jøsses bevares. Var innom EB tidligere i dag hvor fyren hadde spillet og lurte på om jeg ville ha et. Dum som jeg var sa jeg: "Nei, ikke helt enda." Kommer nemlig til å være opptatt hele helga uansett. Men nå angrer jeg bittert.

Hvordan funker klassesystemet? Er det noe mer samarbeid mellom folk nå? For i CoD2 var det ca ingenting om man ikke spilte med kjente. Er det like morsomt å være medic som rakettkaster-mann? Er Garand-rifla fremdeles med?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#49
Nja, folk på det vide internettet er fortsatt pikkhuer, så det er en klar fordel å spille med folk man allerede kjenner, spesielt om man har avtalt klasser og strategier på forhånd. Garand er forresten fortsatt med, men dens tyske counterpart er borte vekk - så om man spiller som tyskere sitter man fast med rifler som krever at du lader for hvert eneste skudd, dessverre. Med unntak av maskingevær og sånt, selvfølgelig.
 
#51
Tror jeg stikker ned og kjøper spillet nuh. Noen som blir med på litt spilling i helgen?
 
#53
De hadde vist ikke fått det inn noen steder i Sandefjord. Urk ...
 
#54
SITAT(Freezar @ 10.11.06, 10.43) 33944
Tror jeg stikker ned og kjøper spillet nuh. Noen som blir med på litt spilling i helgen?
[/b]
ja jeg :)
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#55
SITAT(Nicholas @ 10.11.06, 00.06) 33897
Nja, folk på det vide internettet er fortsatt pikkhuer, så det er en klar fordel å spille med folk man allerede kjenner, spesielt om man har avtalt klasser og strategier på forhånd. Garand er forresten fortsatt med, men dens tyske counterpart er borte vekk - så om man spiller som tyskere sitter man fast med rifler som krever at du lader for hvert eneste skudd, dessverre. Med unntak av maskingevær og sånt, selvfølgelig.
[/b]


Den tyske infanteri doktrinen var basert rundt at riflelaget beskyttet MG42 guttene og at MG42 guttene la supressive fire når riflelaget avanserte :eng101:




fyfaen så fett CoD 3 ser ut :sikle: synd jeg ikke har en 360
 
#56
Akkurat skaffa CoD3^^ Likte graffikken og så fort jeg logga på ble jeg innvitert til å spille emd Nicho og gjengen. Fant aldri ut hvem jeg skulle drepe og ble drept ganske fort. Var utrolig morsomt å kjøre ting :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
#57
Jepp, var jævlig fett så lenge det varte. :) Du får være med litt lengre neste gang, da. Jeg tror vi alle skal samles for å spille noen runder senere ikveld, så du kan slenge deg på Live og se om du ser noen kjente. Hvem vet, kanskje vi faktisk klarer å organisere rollene våre litt bedre etterhvert også. :p

Men seriøst, jævlig artige greier. Revan, skaff deg det så fort som overhodet mulig.
 
#58
Okey ;) Si ifra da. Men spilelr nå og sliter som faen emd å armwresle. Hvordan tar jeg horekuken som alltid vinner?
 
#59
send meg en homo-invite da ZoDz viss dere spiller det å jeg er online :)
 
#60
Spillet er jo latterlig skuffende, og jeg elsket toeren. Liker ikke måten du hele tiden presses til å gjøre ting og tang, og det er lineært til de grader. Nei, dette er ikke like bra (som jeg håpet). Får ikke testet flerspiller engang, får bare feil. :(