Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

Novastrum

Feminist-elitist
SITAT(Yetipants @ 11.01.08, 03.04) 97480
Noen uker til så er jeg level 70, og når jeg har fått loka litt der blir det nok slutt med den uvanen også.
[/b]
Innerst inne, så vet du sannheten. :hehe:

Slutt mens du er kar. Jeg dro meg ut på level 57 eller 58 for to år sida, og har priset valget siden den gang. Det er jo endgamet folka blir hekta på.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Er det noen andre som har prøvd å sette på den geniale cheaten "ragtime warfare"? Jeg lo meg vei gjennom hele missilbasen i går, det er ca. et hakk under en syretripp når man spiller slik. :elsk:
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
En del av de kodene er ganske artige ja. For min del var cluster bombs er fantastisk, men jeg må ærlig inrømme at infinite ammo + slow-mo var kos bare for å lage suppe av folka på det stygge flyet.

Sånn ellers, hardcore anyone?

SITAT(Yetipants @ 11.01.08, 10.57) 97494
Vi vet begge to veldig godt at du mente meg, og at det var du som tok feil nå. <_<
[/b]
Ja, det var kanskje det. Er ikke så greit å holde styr på folk om natta. :(
 

K999

Keystone State Of Mind
Hei hei Nicholas. Jeg er veldig opptatt denne helga, siden jeg hadde bursdag i går, og skal derfor feire den begge dagene, men jeg kan vel spille i en 2 timer i morgen på dagen, og sikkert mye av søndagen. :) Jeg har for tiden ikke spilt mye xbox i det hele tatt, og har derfor ikke spilt noe CoD 4 på minst 1 måned, eller kanskje jeg har vært innom for én kamp ellerno. Men uansett: Scary: Hardcore er Tehshit, og er det jeg spilte mest av da jeg spilte det aktivt i 1 måned, er sinnsykt mye kulere enn vanlig TDM, alt blir mye mer taktikk n shit.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
I dag ble jeg skutt kanskje et halvt sekund før jeg fikk disarmet bomben og vunnet runden (og tre sekunder før den gikk av), og da slo jeg så hardt i bordet at PCen restartet. :psyduck:

Det verste er jo at de andre på serveren sikkert tror jeg er en grineunge som går ut av serveren fordi jeg ikke vil tape. Det gnager virkelig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
CoD4, 360, kl. 22.00 ikveld. Be there or be square.

Legg til gamertag Nicholololas (med "SG" e.l. som beskjed) for invitasjoner.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
And my axe. Fikk spillet i dag.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Glimrende, da er det oss tre samt en kompis av meg (Bartman her på forumet, the Seaman på Live) hittil. CockMcBalls og et par til blir sikkert med, så da kan vi sikkert kjøre litt privat Hardcore e.l. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså når jeg søker på "private hardcore" på Google så får jeg opp non bilder... får bare si med en gang at ELLERS TAKK nicholass!!!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Høres moro ut, jeg er med så lenge det er fysisk mulig!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Håhåh, skulle gjerne det, men jeg sitter på leir og.. den stenger kl 23.00. :grine:



Ja, det er passe tragisk.
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg spiller for tiden Halo 3 (nye mapsa), og spiller faktisk akkurat nå. Men er jeg heldig så kan jeg være med, men ikke for sikkert. Vi får snakkes på msn i halv ti tiden, pikkolas.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg fyrer opp faenskapet nå for å trene litt, sånn at jeg ikke går rundt og kaster granater på lagkompizenen mine hele tida i kveld. Så veit dere det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(K999 @ 16.01.08, 18.12) 98266
Jeg spiller for tiden Halo 3 (nye mapsa), og spiller faktisk akkurat nå. Men er jeg heldig så kan jeg være med, men ikke for sikkert. Vi får snakkes på msn i halv ti tiden, pikkolas.
[/b]
Ja jøss, det er klart nye H3-brett hindrer deg i å spille CoD4 med oss. NotHÆHÆHÆH. Men greit, bare vær sånn du.
 

K999

Keystone State Of Mind
Gnøh. Jeg fikk pakka i går, sent ute. Så spiller med noen kompiser nå. Men er sikkert med i ti-tiden. Utifra hva jeg hørte så kan ikke kompisene mine spille lengre enn uti 20:00 tiden uansett. Men som sagt så er jeg ikke helt sikker.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Da minner jeg på at vi spiller om femogtjue, og hvis dere ikke blir med så hater jeg dere og skriver dere ut av testamentet. Jeg starter opp en lobby fem på ellernoe slikt, så får folk hoppe på lasset etterhvert.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Har lagt deg til og blir med så lenge jeg kan.

Minner om at Svidd Lauk er meg, Buggz er det faen meg noen som har tatt!