Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Skulle kjøpe CoD4 idag, men alle sjappene i sentrum var utsolgte! :( Platekompaniet hadde jo en drøss før jul.
 
Kjøpte CoD4 i går og må si at det er sykt underholdene på nett. Har ikke prøvd singleplayer delen men det kommer. Ps3 forresten.
 
Jess, da falt jeg nettopp fra Prestige1 Lv1 ned til Lv47 vanlig rank. Noen andre det har skjedd med?
Mista 10 timer ellerno av playtime, alt er tilbake til sånn som det var når jeg var 47.
 
tror det har noe med prestige challenge å gjøre. Du må starte oppgraderinga på nytt igjen. Det er den del av spillet. Har dog ikke kommet ditt, men mener jeg leste det et sted tidligere..
 
D

Deleted member 91

Gjest
Øh, nei, ikke i det hele tatt. Prestige starter riktignok utfordringer og slikt på nytt, men spilletida di krymper ikke av den grunn. Han sier også han datt tilbake til level 47 vanlig rang, så det er nok en bug ellernoe slikt. Han spesifiserte ikke hvilken plattform han spilte på, men det har visstnok hendt folk på alle tre, så det er vel ikke så usannsynlig.

Sånn ellers er det bare å legge til Nicholololas om du vil ha en god stund på Xbox Live. Spiller fortsatt CoD4 støtt og stadig, mest på hverdagskveldene. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
:pai:


Og faen heller, jeg syns det er på tide å bringe denne tråden tilbake fra de døde. For min del har CoD4 holdt seg en hel del friskere enn Halo3. Til tross for at sistnevnte har en hel del mer å leke med, er det noe med grunngameplayet i CoD4 som appelerer mer til meg. Akkurat denne helgen blir det bittelitt hektisk for min del, men noen runder i fire-tiden imorgen burde være mulig - noen som kunne tenke seg å være med? K999, Cock, Endre?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn derre derre apropos så har jeg bestilt 360-versjonen av Dassmort 4, så jeg er med når det kommer i posten.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Du pleier nesten alltid å se på film når jeg sjekker profilen din... :gal:

Jeg er med i morgen, riktignok etter 23+/-, men jeg er med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har blitt mest World of Warcraft på spillfronten i det siste, får jeg innrømme. Noen uker til så er jeg level 70, og når jeg har fått loka litt der blir det nok slutt med den uvanen også. Men ja, følgen av dette er at 360-en har gått fra å være spillmaskin til å bli DVD-spiller.

Flere enn meg som har problemer med å koble på Live om dagen, forresten? Prøvde å laste ned noe Arcade og demoshiz i kveld men det gikk faen ikke an å være pålogga. :(
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Var Nicholas jeg mente. :p

Live har problemer av og til fordi Microsoft er teite og ikke har gode nok servere i forhold til brukere. Vi skal visst få et arkadespill for problemene har jeg hørt(?).

Edit: problemene kommer oftest om kvelden når hele USA kommer seg online. <_<
 
D

Deleted member 91

Gjest
Stemmer det ja, Live har vært skikkelig ustabilt i ukesvis nå, og det er direkte flaut for en tjeneste man må betale for. Microsoft har lovet et gratis arkadespill til hver gullbruker, men det blir sikkert noe drit som Frogger uansett.

Scary: Når X360 får støtte for divx/xvid-avspilling er det klart man må utnytte det. :p Men ja, sett en del serier og filmer i det siste, men nærmer meg slutten på fjerde sesong The Wire, og har smått begynt å spille CoD de siste dagene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Scary Paladin @ 11.01.08, 03.10) 97482
Var Nicholas jeg mente. :p[/b]
Vi vet begge to veldig godt at du mente meg, og at det var du som tok feil nå. <_<SITAT
Live har problemer av og til fordi Microsoft er teite og ikke har gode nok servere i forhold til brukere. Vi skal visst få et arkadespill for problemene har jeg hørt(?).

Edit: problemene kommer oftest om kvelden når hele USA kommer seg online. <_<[/b]
Akkurat, ja. Vel, greit å vite, takk for det.
 
Jeg var aktiv her på spillegal for mange herrens år siden, tror det var 6/7 år siden.
Men så ble det stille...lenge...men jeg har lurket siden den gang, og er nå tilbake med nytt nick! Har glemt det gamle.

Grunnen til at jeg er tilbake spør dere?
Jo, jeg skal begynne å spille CoD4 og trenger noen å spille med.

Skulle egentlig kjøpe både PS3 og spillet i går, men jeg fikk ikke lønna mi. :grr: :emo: Dobbel-fuck!
Vi forsøker igjen på tirsdag/onsdag :v:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er veldig gjerne med på litt CoD 4, online! Synes det er ganske fett, men kan tenkte meg å spille med folk jeg "kjenner", har ikek fått prøvd meg på så mye taktikk og slikt enda (som betyr at jeg har ganske så ræva rank). Men ja, tenkte dere å spille på et tidspunkt?

Lolas: Bra, ikke sant? Likte sesong 1 veldig godt, tapte seg veldig i se 2, litt bedre i se 3, og nesten tilbake på gamle høyder i se 4!