Call of Duty: World at War

Så bra at det er andre verdenskrig igjen. :(
Hadde faktisk håpet på Vietnam krigen eller noe i den duren. Men til tross for at WWII har blitt brukt mye så finnes det nok mer juice å skvise ut av den appelsinen.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg så det der posta i yixen... altså, det er ikke ekte, vel? Det er noen som har shoopa?

Lodin

Der Waaaah
Jeg så det tidligere i uka på Kotastructoidstiq, så det er ekte ja. Men som vanlig var det yixen som ga inspirasjonen til posten.

CyberK

Finner ikke på noe.
BLOOOOOOOOOOM!

Skepsisen min blomstrer her. MoH prøvde jo å flytte seg til Stillehavet fordi Europa var oppbrukt, men det viste seg jo at japser er endimensjonale gærninger som kun løper rett på deg med sverd og som dessuten aldri fikk stelt i stand andre ordentlig ikoniske slag enn Pearl Harbour. Det var jo da serien begynte å gå nedover, noe som banet veien for CoDs herredømme.

Riktignok har teknologiske fremskritt nok redusert graden av "glassvegger" i jungelen, men det skal holde hardt for at dette spillet skal bli noe av det helt store.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Ok fuck dette, Treyarch kan ta seg et tak. Infinity Ward 4 lief.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Flere en meg som la merke til de russiske og tyske soldatene ca. 2/3 deler inn i trailern

CyberK

Finner ikke på noe.
Vel, de kaller det visst World at War, så det er det lov å ha med folk fra alle fronter. Forøvrig får jeg følelsen av at noen hos Treyarch har sett på Clint Eastwoods filmer fra Iwo Jima.

nei fane!

er jeg den eneste som liker at de går tilbake til WWII????? synes hele cod4 opplegget var så sykt numetal og urutt. sykt digg for kidsa i dag sikkert. ALT MÅ VÆRE SYKT IN OG FRAMTIDIG!

med kule gunnere fra tiden nå osv. setter INGEN pris på fortiden + historie. men men, er vel bare meg. bare å digge cold44 og settingen der det. :)

oma

Village Drunk
Så traileren nettopp (velkommen etter oma) og det er ingen som reagerte på klatring i palmer? Sære greier.

CyberK

Finner ikke på noe.
Ved nærmere ettertanke så trekker jeg tilbake bloom-mobbingen min siden det var snakk om noe som skjedde når himmelen var fullt av flares. Traileren har faktisk gjort meg littegranne mer positivt innstilt.

Så traileren nettopp (velkommen etter oma) og det er ingen som reagerte på klatring i palmer? Sære greier.
Jo, jeg la også merke til palmeklatringen. Håper dette finner vei til gameplay.
Og hva grafikken angår, er ikke misfornøyd til nå. Tross alt lenge til spillet havner i butikkhyllene.

nei fane!

er jeg den eneste som liker at de går tilbake til WWII????? synes hele cod4 opplegget var så sykt numetal og urutt. sykt digg for kidsa i dag sikkert. ALT MÅ VÆRE SYKT IN OG FRAMTIDIG!

med kule gunnere fra tiden nå osv. setter INGEN pris på fortiden + historie. men men, er vel bare meg. bare å digge cold44 og settingen der det. :)
Ja ass, forri å spille Medal of honor og call of duty gir deg ihvertfall litt info om hva som faktisk skjedde. Altså det at tyskerne var slemme.

Jeg er rimelig sikker på at jeg har drept en nazist i et nytt spill to ganger i året siden jeg var 9 år gammel, og jeg begynner å bli lei.
Edit: vannet i AoC ser bedre ut enn i CoD5

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Today comrades we retake the Red Square from the fascist invader.....by playing Co-Op

http://www.gametrailers.com/player/40103.html

Holder en knapp på at vi også får spille som russerne i Manchuria huuum zerg rushe japser med T-34 where do I sign up :elsk:

Var skeptisk i begynelsen, men nå føler jeg meg veldig trygg på at dette kommer til å bli bra, ettersom det tar mange av gameplay-elementene CoD4 hadde videre. At spillet egentlig ser veldig likt ut gameplay-messig, bare at det er WW2 og andre våpen er egentlig ganske bra spør du meg.

EDIT: Nye gameplay-videoer kom ut for noen dager siden. Finner dem her.

det du sier Maqster er grunnen til at jeg i det hele tatt har vurdert og funnet ut at COD5 skal kjøpes. Det ser klin likt ut som COD4. Hunder kan tilkalles ved sju kill streak, tipper det blir lett å sitte og snipe da.

Spillmiljøene jeg har sett sålangt på gameplay videoer viderefører det Call of Duty 4 startet, med stemningsfylte maps stappet med atmosfære og sjel. Tenker nå på MP-mapene Overgrown og Pipelines på COD4.

Noen andre som vurderer COD5 Limited Collector's Edition? Man får med en canteen i stainless steel, en DVD med making of og noe fordeler over Live. I en stilig tinnboks. Vet ikke om det er verdt det...