Catherine (Ikke Persona 5) [PS3, 360]

#21
Hehe, jeg tror StarEyes særs konsise beskrivelse er det nærmeste vi kommer en forståelse av hvilke elementer dette spillet innehar. Atlus er kjente for å tenke utenfor boksen, og i dette tilfellet ser det ut som de har endt opp i en annen dimensjon.

Hmm, sauefolka minner meg om en Murakami-roman jeg leste en gang...
 
#22
Er det bare meg eller virker det veldig arcade-aktig, hele den klatregreia? Poengscore og greier. Vanskelig å forstå seg helt på hva det dreier seg om men må da være gøyere enn grindejerpeggs (selv om persona 3 og 4 hadde ca null grind). Dette kombinert med å henge ut med venner på puben på dagtid. Plottet må nesten være interessant og. Lurer på om den stygge kjerringa som skriker etter deg i tårnet der er Catherine's true face.
Du har 666 innlegg under beltet, og det sekshundreogsekstisjette var i et emne om et spill med mennesker med horn... scaaaary!
 
#23
Jøss, må feires med ny avatar.
 

SHDR

Gullmedlem
#24
Solgt! Jeg håpet det var noe mer enn en JRPG, og det ser det jaggu ut til å være. Fett, fett, fett, fett. Synes Atlus har bevisst at de kan mer enn bare goth-pokemon med Prinny, og hvis dette blir samme sorten presisjons-timings-masocore-puzzle-death som det, blir jeg hyperhæppi.

Håper bare det ikke er kjelleranimusex. Blir litt pinlig berørt av det ... selv om jeg kanskje egentlig foretrekker estetiseringen av negated innocence fremfor den, uh, litt mindre subtile stylen amerikasvina kjører.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Fatlus har ingenting med Disgaea eller demoniske pingviner å gjøre! :argh:

Men ja, all den tid dette ikke er et jørperger så vil jeg vurdere å spille det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
Lodin: Flatlus som gir dem ut i USA, men har vel ikke noe med utviklinga å gjøre.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Og Squenix som gir dem ut i Europa så da syns jeg vi skal håpe at de har lært litt når de skal gi ut FFXIII Versus. :v:
 

SHDR

Gullmedlem
#28
Fatlus har ingenting med Disgaea eller demoniske pingviner å gjøre! :argh:

Men ja, all den tid dette ikke er et jørperger så vil jeg vurdere å spille det.
Greit, det er NIS som står bak Disgaea og Prinny, mente å huske Atlus gav dem ut og hadde noe eierskapsinteresser i NIS, så stryk that. Uansett har Atlus mengder med habile titler utover SMT-spilla, så jeg stoler på at de klarer å pulle off noe som ikke er jørpger.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#30

Shinra85

Spillegals effort emo
#31
Ny trailer på japanske psn. Noen nye karakterer (eller figurer på godt norsk) og ennå mer mindfuck blanda inni der.

Har en følelse pånat klatregreia får mye oppmerksomhet, men tror det bare er en liteb del, som en slags episode eller noe? Forskjellige drømmesekvenser eller noe
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#33
Det skal jeg sjekke ut. Må like coverne.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#34
God følelse på spillet
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Ifølge siste Famitsu har dette multiplayer og. Passer sikkert greit i de seksjonene hvor man klatrer oppover og blir jagd av diverse manifestasjoner av problemer i forhold til parforhold. Player 2 kan være en av sauene.
 
#38
Det er ikke hele demoen som vises i filmen. Det er fler scener med historie etterpå og no halv-interaktiv sms-sendings med ei som er lagra som Katherine og så enda en sånn klatresekvens som jeg døde på og så innså jeg at jeg ikke hadde tid til å prøve å tolke demoen til et obskurt japansk spill. Det lille gameplayet jeg prøvde virka gøy. Hektisk puzzling med fet historie og setting på siden kan vise seg å funke fett. Virker som at forholdet ditt med folk (damer? evt. bare med Katherine) kan påvirke gameplayet ala hvordan det å bygge forhold til folk i Persona påvirker skills og sånt. Ikke siter meg på det dog, eneste grunnen til at jeg tror dette var at det var et meter som tippa mot slem engel og ikke snill engel da jeg hadde sendt en japansk tekstmelding til hu Katherine :p