Catherine (Ikke Persona 5) [PS3, 360]

#41
Det kommer nok hit og etter kvart. Er vist noen industrifolk som har prata litt rundt det at når japansk utviklede spill havner på 360 så er det fordi at de har en vestlig utgivelse i tankene. For ikke å snakke om at spillet gikk rett inn på førsteplass i de Japanske salgslistene og det generelt sett vises mye interesse om det på spillforum rundtomkring. Mulig Atlus vil skape litt ekstra engasjement/rage blant vestlige fans så fler Internett-folk skal få med seg at det skjer? At det blir lenge til vi ser noe av det er det nok ikke så mye tvil om da. Massevis av tekst og tale i det spillet = lang lokaliseringprosess. Vi får sikkert en annonsering av no slag på E3.
 
#44
Alle visste det vel, et av Atlus' største spill kunne ikke bare la vær å komme hit. Jeg gleder meg immenst til rar story og herlig musikk.
 

Lodin

Der Waaaah
#46


Men vent, det ser ut til at man får med orginalcoverne i samleutgaven! Ikke nok med det, men det følger og med et putetrekk, en boxer og ei t-skjorte samt no prospektkort, alt lekkert samla i ei pizzaeske.
Wut? :psyduck:
 
#47
Forhåndsbestilte nettopp den samleutgaven fra videogamesplus.ca. Boxeren kommer neppe til å passe, da. Får spikre den opp på veggen!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#50
Den koster såvidt hundrelappen mer enn den vanlige utgaven da. Kjøper heller en sånn samleutgave, fremfor de generiske greiene med plastfigurer og "samle"-mynter
 
#51
Pluss at i Canadisk dollar blir det fortsatt mindre enn hva launch-spill koster her. Ikke den feteste pakka da, kan si meg enig der.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#52
I forhold til hva da, egentlig? De fleste "collector's edition" er da langt kjedeligere enn det der.
 
#53
Ikke den feteste betyr ikke den verste heller. Hadde ikke hatt noe imot noe ala Bioshock 2 sin.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#54
Men hvordan går det med tollgrensa? Spesielt siden pakka sikkert blir såpass svær og sånn mener jeg.
 
#55
VGP.ca pleier å skrive mye lavere pris på selve pakka for å unngå toll, så jeg håper det går bra. Husker også når jeg kjøpte MHTri+Classic Controller-bundelen fra England, fikk varsel om toll som jeg unngikk ved å sende inn et bilde av online-kvitteringen hvor jeg endret prisen til under tollgrensa i Paint. Så jeg skal nok lure meg unna denne og om faren er ute!
 
#57
:penga:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#58
Kjøpte Wii fra VG+. Null stress, men det er klart at større pakker virker mer mistenksomme.
 

Lodin

Der Waaaah
#59
På den annen side åpner de den og ser at du bare har bestilt en pizza. Ohm nom nom, kanadisk bækken.