Crackdown: Civilian casulties are unavoidable

Jante

privileged CIS shitlord
Yeti:
Greit, da misforsto jeg innlegget ditt litt.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Tror ikke det er ment som rasistisk fordi jeg har fått den kommentaren slengt etter meg med de andre. Nå skal det også nevnes at AI-en på folka er så godt som 0, så de sier jo hva de vil nesten når de vil. De slenger jo ut den ene frasen etter den andre som: "Time to die!" og "This is for you." uansett om de skyter på deg eller ikke. Kommentatoren sa: "I Can See my House From Here." og "Best view in the city, agent!" når jeg stod i en bakgate ved siden av en container og noen pappesker. Det forklarer kanske noe? :p Forøvrig kan vi vel si at kommentatoren er rasistisk mot mutanter også når han kommer med kommentarer som: "A good freak is a dead freak." og "Kill that Freak!"

Nå til noe helt annet. Noen som vil rushe gjennom story med meg for co-op achivementen?

K999

Keystone State Of Mind
Ok, here's my status:

Agi: 4
Driving: 3
Explosion: 4
Strength: 4
Gun: 4

Og nå når jeg skulle kjøre til øy nummer 3, så fant jeg ut at jeg har gjort øy 1 og 3, og har 2 igjen.
Da var det plutselig ikke så vanskelig å tro at jeg sleit så mye. :/ vel vel, kommer vel til å bli lett nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Scary Paladin @ 28.02.07, 10.48) 54321
Nå til noe helt annet. Noen som vil rushe gjennom story med meg for co-op achivementen?[/b]
Jeg er med på den i kveld, så lenge linja di er litt mer på stell nå. ;)

Scary Paladin

Ukjent herremann
Er ikke så sikker på om det er min linje det var feil med. Spilte med godeste Mumsebamsen rett etter vi prøvde og da funka det helt fint. Kan ha vært meg, kan ha vært deg. Samme kan det være, da prøver vi igjen i kveld. Bør ikke ta så lang tid uansett. :trollmann:

Bare jeg som skulle ønske det var mulig å drepe folk på litt alternative måter? Litt som hitman (på en måte). Ender altid opp med en eller annen stor scene med masse skyting.

klatring blir et mer lukrativt alternativ. Så får jeg følelsen av jeg at jeg bare soser rundt, og så mister jeg lysten helt...

Yetipants, når du sier at du får suuuuug i magen av å falle eller hoppe ned fra ekstreme høyder, da kjenner jeg meg helt igjen. I demoen, første gang jeg klatret Agency Tower, da var jeg uerfaren og stresset som faen med å ikke falle ned. Presterer å gjøre akkurat det da, og skrek som bare det. :D

Crackdown er litt merkelig, for av og til lagger det, men senere når jeg spiller med samme kompisen som da det lagget, da er det ingenting. Hmmm..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Scary Paladin @ 28.02.07, 15.36) 54355
Er ikke så sikker på om det er min linje det var feil med. Spilte med godeste Mumsebamsen rett etter vi prøvde og da funka det helt fint. Kan ha vært meg, kan ha vært deg. Samme kan det være, da prøver vi igjen i kveld. Bør ikke ta så lang tid uansett. :trollmann:[/b]
Vel, jeg spilte med Nicholololololas rett etterpå uten lagg, så... okay, det var Internett-trollene som hadde skylda. :p

SITAT(Yetipants @ 27.02.07, 21.16) 54254
Tro meg, våpenprogresjonen er nøye innstilt. Hadde det gått noe fortere, ville man fått fire stjerner rimelig tidlig. :)

Sånn ellers, en ting jeg tenkte litt over. Nå er det jo slik at man kan spille som neger i Crackdown (de kuleste folka er svarte, iallfall i mine øyne), og siden kisen min i spillet er svart, reagerte jeg litt da jeg skulle denge noen Shai-Gen-folk og den ene slang ut følgende: "Does your owner know you're here?"

Nå er ikke jeg spesielt var på rasisme (siden jeg er blekansikt selv), men det der er faktisk det klareste eksempelet på rasisme i et spill jeg har vært borti. Så: Jeg lurer litt på hva folk synes om dette. Jeg prøver å se for meg at en som selv er svart spiller Crackdown, og får slengt etter seg en kommentar om at han hører hjemme i lenker ute på bomullsåkeren. Noen tanker om dette?

Hva jeg mener: Greit nok at det var en skurk som sa det, og at det mest sannsynlig er tenkt at kriminelle ikke tar fem flate øre for å fornærme motstanderne sine, men likevel er det utviklerne som med vitende og vilje har lagt opp til at spilleren kan bli kalt slave i løpet av spillet. Jeg synes ikke det hører hjemme noe sted.
[/b]
Tja, men da har vi jo det artige at man kan lemleste personen som var rasistisk istede for å bare vende det ene kinnet til? Men det hadde jo vært litt kjipt om personen som sa det greide å drepe deg:(

Men uansett, alle vet jo at negere ikke spiller spill, de skyter hverandre og spiller basketball...

Nabbe

Har fin hatt.
Kan det ikke tenkes at det heller var tilsiktet det at agenten er et produkt, ikke en person, og at han dermed er statens eiendom?

Bare en tanke.

K999

Keystone State Of Mind
Vel da har jeg faen meg spilt ræva av meg idag.
Er halveis på siste øy (Som vil være øy 2 hos meg)

Stats denne gang:

Agi: Maxed out
Driving: 4
Strength: Maxed Out
Explosion: 4
Gun: 4

Har akkurat 400 Agi Orbs nå, har høslet inn rundt 250 bare idag. :)
Og har vel rundt 70-80 Hidden Orbs.
Har gjort en del Roof top races og noen driving races.

K999

Keystone State Of Mind
Jeg connecta Xbox til live idag, igjen. Og merket at man nå kan laste ned en four-play pack til Crackdown.

Altså en pakke på 8mb, som inkludere 4 nye agenter. Bare skins altså.

D

Deleted member 91

Gjest
Godt gjort. Man får også et varsel om det når man starter spillet for første gang.

Scary Paladin

Ukjent herremann
I tilegg til at de var ute når spillet kom.

Prøver igjen: Noen med på co-op boss rush rundt 7-8 tiden i morra? Etter mine beregninger bør det gå på under en time så tid er ikke store problemet.

K999

Keystone State Of Mind
Kunne nesten vært med jeg, har bare rundt 3-4 bosser igjen selv da på single. Har stresset tidlig i dag (Det vil si rundt 2-4tiå etter skolen) til å får flære Agi orbs, har rundt 430 nå tror jeg, og egentligt driter i historien for nå, men hvis jeg gjør den kjapt i morgen, så kan jeg være med tror jeg.

Men som sagt nå, bare kanskje. :)

Har fått spilt litt nå, har noe av siste øya igjen, og trenger å levle opp i driving og skyting.
Skyter egentlig veldig lite; helt siden jeg fikk tak i rakettkasteren har jeg brukt den og cluster mines mest mulig. Så da er driving skill det viktigste (gleder meg til å kunne faktisk hoppe igjennom de grønne ringene med bilen, osv). Noen gode tips her? Los Muertos ( ? ) folka var utrolig lette å kjøre over, men siden det kun er igjen folk på den siste øya, og de er litt mer vriene, sliter jeg litt med akkurat det. De er dessuten veldig glad i å sprenge bilen min (spesielt når jeg kjører igjennom tunellen ved bosstårnet). Andre råd for å levle raskt? (Ps: bilrace er kjedelig).

Hittil er jeg utrolig lei av å høre lyden av hidden orbs i nærheten -etter- at jeg har sluttet å spille, samt intromenymusikken som spiller i hodet mitt alt for mye. Sånn ellers er spillet utrolig morsomt.

Sånn siden dere nevte rasisme i spillet: merkelig at de tre gjengene man må bekjempe kun er latinske (eller noe slik?) , øst-europeiske og asiatiske.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Scary Paladin @ 01.03.07, 22.42) 54596
Prøver igjen: Noen med på co-op boss rush rundt 7-8 tiden i morra? Etter mine beregninger bør det gå på under en time så tid er ikke store problemet.[/b]
Okay, nå kan jeg være med fo'rizzle. Har null og niks å gjøre i dag. Plz? :$

Uteena: Shai-Gen er sammensatt av forskjellige etnisiteter, faktisk. Du har noen asiater og noen amerikanere.

Nabbe

Har fin hatt.
Så. Det var det.

Om noe skal sies om Crackdown, så må det være... hva i all verden skal jeg finne på nå som alt av kriminelle er utrydda? Og hva faen har slutten å gjøre med noe som helst?