Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sterkt jobba, Jante
En komedie i et par deler
Av Hetters Fesen, dr.cand.philos.scrot.

 

demake

Seksuelt godteri
Hvis ikke riffen vinner kommer jeg til å knuse noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøp noe billig og lett knuselig i dag, blir mitt tips.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Altså, jeg hadde gjort det samme.
Men ja. Gleder meg til dere blir ferdig, for jeg er klar for nytt game, jeg. Jepp Jepp.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Mulig jeg har hoppa glatt over det, men no loggings fra Jonna sin side om hva som skjedde, plz? Er spent!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Aah. Jeg kan egentlig skrive det her. =D

Siden NOEN har kastet NOE som gjorde at jeg ikke kunne kaste rituals på hele 6 runder. Og da jeg så at Dolosus tok pandemonium skjønte jeg at siden jeg ikke kunne se noen tropper (og siden han har kjøpt en del av dem de siste rundene) hadde han gjort dem usynlige. Og da skjønte jeg at jeg var død.

Jeg prøvde å gjøre noen drastiske tiltak, som å flytte på relics. lage combat cards og denslags, men visste jo ikke hvor han var eller hvor lang tid jeg hadde på meg. Marius var jo hjemme hos meg og jeg bare: "jeg dør jo neste tur." Han bare "har ingen tropper der da" og bare. LIES!

Men ellers. Det gikk egentlig ganske bra alt sammen. Helt til jeg overhode ikke tenkte på at pandemonium selvsagt var greia for Dolosus.

Så litt trist, men også kult at jeg tvang han til å gjøre det siden jeg dro så jævlig fra på prestigen på slutten der.

Uansett gleder jeg meg til neste game.

Edit: bedre bøgz?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
altså. Strongholdet mitt var så svakt at en fis kunne drept den og det er derfor jeg aldri har vært i noen vendettaer med dolosus som har hatt tropper i nærheten hele tiden. Fant jo ut senere at det må være bloodfeud eller excommunication som skal til for at man skal kunne ta fortet til noen. jaja. Det var ihvertfall en awesome manøver av Marius, indeed.