Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ding ding ding, den feite hesten er død
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
La i det minste historien vise at jeg gikk ned med flagget til topps, dvs. at jeg prøvde meg på en desperat siste manøver men motstanden var for sterk. Marius har en Legion kalt The Devourer, og for å forstå hvordan den legionen fungerer, tenk dere at den er gul og rund og at alle andre ting i hele spillet er litt mindre og hvite, og følg nøye med på denne videografiske framstillingen:



Ligger litt i navnet, men ja den eter ting, det er det den gjør. Den åt Strongholdet mitt denne runden, og Jonathans Stronghold forrige runde. Litt vanskelig å spå hva som kommer til å skje framover, men jeg gjetter at den kommer til å ete et par Strongholds til.

Den desperate siste manøveren var forøvrig at jeg ved et under klarte å få se The Devourer forrige runde (jeg stjal et Place of Power fra Marius, og den sto rett ved siden av, og da funker ikke kamuflasjemagien), så jeg prøvde å stæla'n. Dæ funke itte ama.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Dæven. Jeg digger at han bare nei fuck dette nå finner jeg frem den største klubba i våpenlageret og gir alle fik og deng.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg spurte han ene på jobb om den "hvem har levert turen din"-sida.
Han har laget den. Er ikke no grafisk ennå men det fungerer på denne måten. Etter at man har satt opp gamet og begynner å spille så laster man opp turen din på den sida og så kommer det bilde av avataren til den som har lastet opp. På denne måten kan man til enhver tid se hvem som har levert og ikke levert. Også er det en egen side for hosten der han, når han går inn på sida, ser hvem som har levert og når alle har det kan han laste ned turene som blir gjort om tiden zip. Han tar denne i spillmappa si og sjekker at alt er bra. Da kan han via en link fjerne de turene fra siden slik at den nullstiller seg og det står at 0 har levert. Etter at han har fikset turen sin laster han opp save fila og linken til den dukker opp på" sende turen sin"-sida. Så er det bare repeat.

Vet ikke om det blir noe enklere, men alle får sett hvem som har levert og også hvem som leverte først. :)

Tror dette kan bli bra.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gleder meg til riffens masterplan iverksettes, Marius føler seg kanskje trygg nå men bare vent...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare fordi Marius glemte de offesielle giffene i innlegget sitt, venta jeg til i dag.

Nei, jeg var bortreist, tenkte jeg skulle poste bilde og sånt på fredag men øh neida der var det null internett så det falt litt i fisk. Uansett, ding ding ding riffen er død!
 
Forresten, med "Nooooooo!" mener jeg egentlig



Nå skal jeg aldri spille dette mer. En tredjeplass er ikke så altfor verst, og med det er jeg garantert Champions League-kvalifisering neste sesong. Takk for meg.

ps: Gi meg tilgang til de andre sine delforum!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Er ikke dette ferdig enda?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg som genuint hadde håpet på at Riphphen skulle lene seg tilbake, smøgge seg herfra til evigheten, kaste ut det derre "jeg vinner"-kortet, sett i typisk filmatisk ånd, med slo-mo og kortet som flyr lydløst mot bordet mens det spilles en gromlåt i bakgrunnen, nemlig
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han der Jan-Tore må bare slutte med å sende meg wronge turner så blir det nok en snarlig løsning på dette også.
 

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
Runde sendt. Antar dette blir den siste...

Jeg vet at Jonathan er hypp på et nytt game ganske fort, men hvem andre er egentlig med?
Neste gang må det seff være færre runder og et kart som legger opp til en mer aggressiv spillestil.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er det åpent for de som såvidt ikke kom med sist, eller blir det noe av den noob-runden?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Tilbake i august 2012 ble det også lagt planer om å kjøre en nybegynnerrunde men ville ikke før dere ble ferdig, det kan eventuelt tas opp igjen nå og da foreslår jeg de kan få litt plass på forumet (om de fortsatt er gira/ikke har dødd av alderdom) til det men oppdater oss gjerne på hvem som vinner deres neste spill når den tid kommer!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
AND IT'S ALL OVER!

Regner med de fleste blir dypt sjokkerte av disse dramatiske bildene:




Ingen over, ingen ved siden. Gratulerer til Marius, som viste at alle tanker vi andre hadde om mulig seier og heder bare var innbilning og selvbedrag. For mitt indre øye har Marius bare gjespa seg gjennom denne runden, og alle trekk mot ham har blitt møtt med et snøft og himling med øynene mens han ufortrødent har rullet videre med sin mesterplan.

Så, det viktigste:



Som i, noen flere (andre) som vil være med på Solium Infernum? Det har blitt ytret noen ønsker om å la mer uerfarne spillere få være med, iallfall.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvor mange er max antall i et spill? Sist var det nok som ønsket å være med til å (sannsynlig) fylle et spill, kanskje la de starte et eget over å slenge de med, ingenting som tilsier de "erfarne" kan ta seg et spill til likevel.

Men, nå tar jeg utgangspunkt i at interessen fortsatt er der, kan ha snudd seg!