Hvem kaller du passiv-aggressiv? Jeg bare klør litt i fingrene etter å partere dere alle, tråkke på restene og innta min rettsmessige plass som helvetes hersker...
Hvis nå denne bestemte personen velger å ikke anvende nevnte netbook, noe som jo ser mer og mer sannsynlig ut, hva er da estimert ventetid før det kommer en ny runde?
Etter noe prøving og feiling med Agra her nede kan jeg fortelle at .trn filene er låst mhp. serienummer. Dvs. at for å spille Jante sin tur må du installere Solium på nytt med hans serienummer. Alternativt vil spillet spørre om serienummer på nytt om den ikke finner mappa SoliumInfernumGame. Anyways er det litt mer jobb enn bare å laste inn filene.
Etter noe prøving og feiling med Agra her nede kan jeg fortelle at .trn filene er låst mhp. serienummer. Dvs. at for å spille Jante sin tur må du installere Solium på nytt med hans serienummer. Alternativt vil spillet spørre om serienummer på nytt om den ikke finner mappa SoliumInfernumGame. Anyways er det litt mer jobb enn bare å laste inn filene.
Ja, det var dette med serienummer da. Klarte ikke å spore opp min originale (siden jeg kjøpte spillet for år og dag siden, og mailserveren sletter mailer fra mer enn to år tilbake). Prøvde en annen key jeg fant fra tidligere på netbook-installasjonen, men det var visst ikke den samme som på PC-en hjemme.
Så da må dere dessverre fortsette å vente til jeg kommer hjem på søndagen.
ps. alt dette er selvfølgelig løgn, jeg prøver bare å psyke dere ut alle sammen!