Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
Hvem kaller du passiv-aggressiv? Jeg bare klør litt i fingrene etter å partere dere alle, tråkke på restene og innta min rettsmessige plass som helvetes hersker...

Forøvrig var været forrige uke særs pc-vennlig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jada, men det var også flytteuka mi. Nå er ting litt roligere, så her lukter det... effort.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Se der ja.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ikke noe bra på TV gett hvorfor er det ingen ny runde enda da mon tro humdidum.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Kommer det noen ny runde? jeg har sendt inn, med mindre jeg har sendt inn feil fil eller no.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, joda, altså, det avhenger av en bestemt person, det. Denne bestemte personen heter Jan-Tore Berghei. Så får vi se, da. Vi får se.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Han sa han hadde med seg netbooken. Så vi får bare vente og se.

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
Hvis nå denne bestemte personen velger å ikke anvende nevnte netbook, noe som jo ser mer og mer sannsynlig ut, hva er da estimert ventetid før det kommer en ny runde?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, bare... bare ta en bækkøpp, plis. Orker ikke at "oisann der gikk alt til hælvete ja".

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
Etter noe prøving og feiling med Agra her nede kan jeg fortelle at .trn filene er låst mhp. serienummer. Dvs. at for å spille Jante sin tur må du installere Solium på nytt med hans serienummer. Alternativt vil spillet spørre om serienummer på nytt om den ikke finner mappa SoliumInfernumGame. Anyways er det litt mer jobb enn bare å laste inn filene.

Når kommer han egentlig hjem igjen?

Shinra85

Spillegals effort emo
Lurer nok på om det var ment som en husslings fra riffen der, altså

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Alt jeg vet, er at han skal ikke hjem før etter han har vært i ~øst-Norge~ neste (altså ikke førstkommende) helg.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Han har med seg netbooken da.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Unnskyld meg men blir det ny runde snart eller hæ venter for alltid jo lyfe or death he he

Jante

privileged CIS shitlord
Etter noe prøving og feiling med Agra her nede kan jeg fortelle at .trn filene er låst mhp. serienummer. Dvs. at for å spille Jante sin tur må du installere Solium på nytt med hans serienummer. Alternativt vil spillet spørre om serienummer på nytt om den ikke finner mappa SoliumInfernumGame. Anyways er det litt mer jobb enn bare å laste inn filene.
Ja, det var dette med serienummer da. Klarte ikke å spore opp min originale (siden jeg kjøpte spillet for år og dag siden, og mailserveren sletter mailer fra mer enn to år tilbake). Prøvde en annen key jeg fant fra tidligere på netbook-installasjonen, men det var visst ikke den samme som på PC-en hjemme.

Så da må dere dessverre fortsette å vente til jeg kommer hjem på søndagen.

ps. alt dette er selvfølgelig løgn, jeg prøver bare å psyke dere ut alle sammen!