Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Tipper det er den Feteste Hesten som må trekke seg her. Eller kanskje det er Jante som bare vil utsette det uungåelige.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, det er meg, sorry. Snekra og kjørte ærender til klokka elleve i går, satser på det blir mindre travelt i dag.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ok, det her vet jeg ikke om jeg godtar. Spillet forteller meg at både et ritual og upkeepen til The Beast ikke ble gitt nok ressurser, og det er bare ikke tilfellet.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
For å si det sånn, det går ikke an å avslutte min turn uten å ta affære rundt upkeepen til beistet. I tillegg, hvis man ikke gir et ritual nok ressurser får man streng beskjed om det.

Så nei.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Random helsikke-skjebne? Ritual? Du hadde jo et ritual som forsvant i løse lufta også, hadde du ikke?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ok, det her vet jeg ikke om jeg godtar. Spillet forteller meg at både et ritual og upkeepen til The Beast ikke ble gitt nok ressurser, og det er bare ikke tilfellet.
Last ned savegamet du sendte til tryggve forrige tur og sjekk sjæl da.

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
Vel, du har både savefila og turnfila for runde 43 i mailen din. Last inn begge, så får du status da du trykket end turn sist.
Det går an å trykke i turn-loggen men ikke legge i nok spenn, men om det faktisk var en bug og ikke bare du som var teit er jeg villig til å være med på å rulle en runde tilbake. Det bør bestemmes fort dog.

Når det er sagt har jeg aldri sett eller hørt om bugs av denne typen, så jeg er litt skeptisk.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SKal sjekke det ut, men fårråsiresånn: jeg sjekket hva som skjer om man slenger inn for lite tributt og fikk en dialog jeg aldri har sett før. Den som forteller deg at du har gitt for lite.

EDIT: Slang inn .save og .trn, men det er fortsatt save som lastes. Dvs jeg hadde en ordreløs runde på gang og fikk ikke trykke end turn.