Dæven han tykje, vi spiller mer Solium Infernum

Dolosus

ω = (zek/m)^1/2
Dritt er det uansett, og potensialet for at ting blir noe anderledes mhp. rituals o.l. er jo absolutt tilstede. Min runde var noenlunde på det jevne siden det skjedde noe kjipt og noe kult. Det kan med andre ord slå begge veier å gjøre det på nytt.

Det viktigste for meg er at vi får gjort det som skal gjøres litt fort så vi kan komme oss videre.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det ble den nok ikke.

Her ser vi et kremeksempel på hva som skjer dersom noen begynner å grine over at de ikke skjønner spillet og på død og liv skal overbevise de andre om å gå tilbake og spille flere runder om igjen. Da går det til helvete.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fetthesten has issued a demand to Buggz. Buggz must få ræva i gir med den jævla runden, or Fetthesten may claim veit du hva da bare kjører vi videre med nyeste runde on the next turn. If Buggz refuses Fetthesten's demand, he will gain the not a single fuck wagered by Fetthesten.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sendte nå, bevitnet live av JustinCase at jeg gjorde nøyaktig det samme som sist.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hengte akkurat fra meg hammer'n, å er detta for no'a?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For å si det sånn så håper jeg VIRKELIG ting ble solskinn og duggfriske enger for Buggz etter tidsreisen, for terningkastet som fikk meg til å utbryte "Yesssss!" med neven i været og sammenbitte tenner forrige gang denne runden ble beregnet, gikk andre veien nå. :argh:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Har ikke gjort turen min enda, men skal ihvertfall si at min tur endte på NØYAKTIG samme måte som sist. God natt.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg ventet på DERES konsensus før jeg gjorde noe. Jeg liker det ikke.