DagV's Snes/Nes Stream



Her ser dere huskelisten min for Super Metroid i morgen. Fått kjørt igjennom en del ganger og er klar for å redde Baby Metroid i morgen kl 22 !

Ses der !!! (holder på til ca 00;30) Thinaran :D

Blir noen heftige løst gaming relaterte premier i konkurransen også ! (Selfie Stick og en top kickstarter backing premie)
 
I morgen skal vi endelig få spilt igjennom Megaman X samt et surprise spill som jeg håper faller i smak. Kan si så mye som at det på et eller annet plan er relatert til flere nes serier , men mest til Double Dragon
Kan bli en ganske morsom og voldelig avslutning på streamen i morgen !

Om jeg ikke har øvd så mye på spillene så har jeg i alle fall mye å snakke om :)

Ses i Morgen kl 22 !
http://www.hitbox.tv/DagV01


 


Da blir det MegamanX og Abobos big Adventure om 20 min


http://www.hitbox.tv/DagV01



Note: Abobos adventure er riktignok et nes tribute spill , men det kan bli ganske heftig mot slutten.
Parental Advisory Explicit content ! (voldelig stuff) :D



Sønnen til Abobo har blitt kidnappet og alle som står i veien har en dyster skjebne i kveld.
Aboboy må reddes !!!!!!
 
Beklager på forhånd for å spille det spillet her på fredag ! Traileren til streamen er ikke mye bedre en selve spillet. Kommer også til å spille igjennom det opprinnelige Double Dragon og Tiny Toon Adventures.
Måtte den som holder ut det spillet her og ikke eier standard for hva man ser på tune inn



Ses der !
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Tiny Toon Adventures eier.
 
Lang fredag og laaaaang stream.
I morgen skal jeg forsøke noe nytt og skal spille igjennom hele Dreamfall the longest journey fra 2007.
Titt gjerne innom hvis dere vil , det blir en maraton økt med ville historier, godt humør og en teori om at Brian Westhouse er den ultimate bad guy i hele serien !
Jeg starter kl 16.00 i morgen og holder på en god stund
http://www.hitbox.tv/DagV01


 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Relatert:

ImageUploadedByTapatalk1458838106.328254.jpg


Inne før manus var opprinnelig på engelsk og de norske stemmene suger.

Drømmefall fikk jeg aldri ut fingeren på. Men men.

de norske stemmene eier
 
Ja er klar over Synnøve Svabø's innsats i første spillet Den lengste reisen. Mulig jeg streamer det på en senere anledning. Men jeg kommer aldri forbi det stedet du må blåse opp badeanda for å hente nøkkelen på t-bane sporet :( !!!!!!!
 

Terje

mostly harmless
ah nei dette er steam versjonen av Dreamfall Longest Journey. Ikke det første spillet i serien.
Finnes den på norsk ?
Bladde fram manualen til min versjon og den har credits for både engelske og norske skuespillere med blant annet Janne Formoe, Dagfinn Lyngbø, Nils Vogt, Mari Maurstad, Silje Stang og en haug andre jeg ikke kjenner. Ingen Synnøve Svabø.
 
skal teste hvordan det høres ut. Jeg har spilt igjennom første spillet der Synnøve Svabø hadde stemmen til April Ryan. Har spilt igjennom Dreamfall Longest Journey en 2-3 ganger, men aldri testet med norske stemmeskuespillere
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mine utgaver av Drømmefall (anmeldereksemplar og norsk CE) har valg for både norsk og engelsk tale, iallfall.