DagV's Snes/Nes Stream

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stå på, det blir ikke vanskelig før i NG+. :D
 
noen flere som har den syklusen her på uka ?


http://giphy.com/gif...y-NCPcywASJGggw

I morra blir det Megaman X (Snes) , Street Fighter X Megaman (PC) og marerittet Snake Rattle N Roll (Nes) til slutt



studio mikrofonen er også på plass så kommer til å bli en helt annen lydkvalitet fremover.
kan ikke garantere at det dere hører er mindre bullshit en før , men blir i allefall i en mer crisp kvalitet !

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vi ses bare kanskje. Jeg har forresten spilt litt Battletoads in Battlemaniacs igjen, og tredje brett sitter temmelig greit. Fjerde er jeg derimot temmelig rusten på men med litt øvelse skal også det gå greit. Femte er et helvete å lære seg, hele banen må pugges for å klares, input må komme på brøkdelen av et sekund og det er ingen nåde.



Sjette har jeg bare klart med utstrakt bruk av savestates, dvs jeg føler jeg ikke har greid en dritt av det brettet.
 
Vi må ta en Battletoads co op i år Buggz ! hehe
Klarer det lett !

kommer til å bli en sint DagV under Snake Rattle n Roll i dag uansett. Merker en tendens med Rare spill og vanskelighetsgrad :D
 
til fredag 05.02 blir det Little Samson (Nes) og Little Nemo the Dream Master(Nes) plus et surprise random møkkaspill til Nes.
En av de første scenene i spillet starter med en Grønn bil ! Kudos hvis du klarer å gjette hvilke spill det er grin emoticon



Ses på fredag
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Oooooh Little Nemo, det spilte jeg så mye som kid. Det klarte jeg ikke å runde noensinne, men det har vel mer med labyrintdesignet på senere brett å gjøre.

EDIT: Og at jeg ikke hadde en Nintendo før jeg ble voksen, så alle de gamle spillene spilte jeg hos kompiser.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dra til kompiser ene og alene for å spille NES-fist. Sånn jeg også spilte Little Nemo. Jeg kom så ofte på besøk at jeg rakk å runde det, da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det gjelder både NES og SNES, ikke at det hindret meg i å runde flere spill enn de fleste...
 

Novastrum

Feminist-elitist
Trenger ikke gjette. Dette er en haug med møkk - også kalt Rescue: The Embassy Missions :D/:argh:
Tror man kan bli ferdig med hele spillet på under 10 minutter (eller husker jeg feil?)

Hater spillet, også fordi det var en del av en byttelånesituasjon på barneskolen som gikk veldig dårlig i min favør - og som jeg angret på i flere år etterpå.
Jeg byttelånte bort noen av favorittspillene mine; Flintstones the Rescue of Dino and Hoppy, Mega Man 4, Bart vs. Space Mutants og muligens ett til som jeg ikke husker i farten - mot: Deja Vu (svensk), Rescue: TEM og Journey to Silius (sistnevnte er i det minste veldig bra - og verdt å eie).
Byttelånet ble permanent når jeg flyttet til et helt annet sted og ikke orket å styre med det.
 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
Skulle akkurat til å nevne Rescue, og må sies at det var et av mine desidert favorittspill som ungfole
 
Trenger ikke gjette. Dette er en haug med møkk - også kalt Rescue: The Embassy Missions :D/:argh:
Tror man kan bli ferdig med hele spillet på under 10 minutter (eller husker jeg feil?)

Hater spillet, også fordi det var en del av en byttelånesituasjon på barneskolen som gikk veldig dårlig i min favør - og som jeg angret på i flere år etterpå.
.
hahahha i feel your paint. Det er nettopp derfor jeg kjenner til spillet også. Min 4 år eldre fetter byttet til seg et vesentlig bedre spill fra meg.
 
Skal se om jeg får gjort beste streamen min so far til fredag. Har lagt en del tid og krefter i det som skal skje denne uka :D
Skal komme med en oppdatering her i kveld.
Nå til fredag kl 22.00 blir det Super Metroid 100% Speedrun

http://www.hitbox.tv/DagV01


Det blir ny "hvor godt kjenner du lille Dag" konkurranse med spill relaterte premier ! Gærne samtaleemner og litt for personlige historier ! Musikalsk innslag i Ridleys Lair (såklart) og sikkert episke fails i forhold til noen walljumps !!!

Rekorden min på 100% av Super Metroid er 1:46 In-game tid. (fra forrige gang jeg streamet det i 17.Januar 2013 ser jeg ifra denne tråden. Det vil tilsvare ca 2 og en halv time i virkelig tid.

Satser på å komme ned mot 1:40 eller under.
Excitemike hvor er du !!!? :D