DagV's Snes/Nes Stream

Shinra85

Spillegals effort emo
#22
Han hadde lurt meg, for å si det sånn
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#23
The Rescue of Dino & Hoppy har jeg faktisk spillt en hel del pga av at naboen min hadde det på barneskolen.
Jeg tenkte jeg kanskje skulle ta en Flintstones kveld med "Tresure of Sierra Madrock" og "Recue of Dino & Hoppy"
Støtter denne. Treasure of Sierra Madrock er et kult spill.
 
#24
gah sliter litt med tmnt , er et par steder som kan gå skikkelig skikkelig galt. , men tror det skal gå greit.

Setter igang å streame om ca 10 min
http://no.twitch.tv/dagv01
Magical Quest starring Mickey Mouse (Snes) og Teenage Mutant Ninja turtles (Nes) :(
 
#25
blir alltid awsome Megman 2 og Megaman 3 denne uka

skal sette igang om rundt 10 minutter , kommer også til å vise et heftig Megaman kunst prosjekt av NukleuZ fra den siden her.

jeg er også veldig uforberedt , men velger å kjøre på med speed run forsøk av begge spillene haha
http://no.twitch.tv/dagv01
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Speedrun av Mega Man 3 kan fort bli en tårevåt opplevelse basert på egne erfaringer, men moro læll.
 
#27
jeg kom i mål ..lol
men tiden ble 1:01:29 :( !!!!!!!!!!! kom ikke under timen

jeg skal komme sterkere tilbake neste fredag , med mer redbull og Mr.Gimmick og The Great Circus Adventure !!!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#28
Fikk ikke sett på men MM2 kan man ta i blinde, mens MM3 er 1) mye (MYE) vanskeligere 2) mye lengrre. nåprater jeg bare dritt. Piss out.
 
#29
Det var flere i går som hevdet at mm3 var lettere en mm2 , men jeg syntes du er rimelig spot on kakarlsen.
jeg hadde øvd null og nix på mm2 og kom i mål på 46:52 uten spesielt stress , mens mm3 krever at du får vondt innvendig. Dock Robots er bad ass
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#32
Første gang jeg har hatt mulighet/husket på å se på og det var jo great suksess. Veldig bra at du forteller litt rundt mekanikken i spillene, bossangrep og andre fakta. Ville sett på igjen osv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#33
Ja var innom en liten tur selv i går og vil backe opp det kak sa, ålreite saker!
 
#35
NÅ har jeg fiksa lyden !!!! loka litt med lyden forrige gang , but no more !!!!

http://no.twitch.tv/dagv01
starter Megaman & Bass til Snes aka Super Famicom om ca 20 min
skal shoute out spillegal streamhelg og se på det selv etterpå.
med et lite forbehold at jeg ikke RAGER så jeg sprekker på det spillet her
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#37
Fulgte med ganske mye i dag, var veldig bra! Om du fortsatt ikke har sjekket ut er det godt tips til sen fredagsunderholdning.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#38
Titta en stund jeg og, hadde dessverre noen ting jeg måtte gjøre, så fikk ikke sett hele. Men absolutt veldig kult å se/høre på :)
Skal sjekke ut mr gimmick-videoen, klarte aldri de siste banene når jeg spilte det på NES, tenker jeg skal teste gjennomspilling i emu snart.
 
#39
Nå til fredag 05.10.2012


skal forsøke å holde meg til Space Shooter temaet og prøve å spille igjennom Journey to Silius (Nes) fra Sunsoft og Earthworm Jim (Snes)

har øvd en del på Earthworm jim som slettes ikke er noe pushover spill , det er ikke helt der oppe med de aller vanskeligste Snes spillene som f.eks Hagane , men det har sine øyeblikk.
Begge disse spillene har gjennomgående bra soundtracks , hør bare på "use your head" som spilles på starten av sistebrett i Earthworm Jim. Den høres helt forferdelig ut i Genesis versionen , men Snes versionen har virkelig fått det til etter min mening.

Journey to Silius skulle jo egentlig være det opprinnelige Terminator spillet , men mistet lisensen.
De beholdt dog et helt fantastisk soundtrack
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#40
Ooh, har du spilt Hagane tidligere? Det er jævlig gøy å se noen som har peiling spille det.