DagV's Snes/Nes Stream

#41
Jeg har prøvd Hagane en del nå , men har ikke vært i næææærheten av å komme igjennom spillet.
Det har som regel endt med tårer hver gang jeg har forsøkt meg på det :(

det kan fort gjøre det på Earthworm Jim også , det er en seksjon med en mini-ubåt (aka the mini sub of death) der du må gasse på maksimalt for å komme igjennom brettet. Brettet som heter for Pete's Sake er heller ikke spesielt sannsynlig at jeg kommer igjennom uten å tape liv haha
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Earthworm Jim, ass. Det ble designa av grafikerne, og gud hjælpe meg det merker du. Det er helt hårreisende vanskelig å bedømme hvor det går an å lande trygt og hvor du faller i døden, for eksempel. Aldri vært noe glad i det spillet.
 
#43
Ja det kan fort bli smertefullt , men jeg syntes faktisk det er ganske underholdene.
Det største irritasjons momentet er at det lider litt av at man må vite på forhånd hvor fiendene er.
Noen steder er det tilnærmet umulig å reagere på fiender som dukker opp
Jeg ser poenget ditt Yetipants , andre brett har et ganske fancy level design der det kan være ganske forvirrende hvor den riktige veien er.
Men alikevel jeg har mest problemer på det ubåt helvete , og de to siste brettene :(

Det blir nok en stund til jeg prøver Hagane , men jeg har fått lagt ned litt practise på det.
 
#44
Jeg krever at du skrur opp lyden på selve spillet i mixen når du spiller Journey. Var heartbreaking å ikke kunne høre musikken i Mega Man 2 & 3 skikkelig.
 
#45
Jeg krever at du skrur opp lyden på selve spillet i mixen når du spiller Journey. Var heartbreaking å ikke kunne høre musikken i Mega Man 2 & 3 skikkelig.
ok ok , det er notert. Jeg har slitt litt med å finne en bra balangse mellom spillvolum og mikrofon volum. Men skal få blastet opp volumet på journey to silius i morra
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#47
Den amerikanske utgaven?!? Dette snakket vi jo om! Her tror jeg det blir boikott!
 
#48
Dette var meget bra saker, will watch again. Damen satt til og med å så litt på fordi hu spilte Earthworm Jim i sine yngre dager og satt pris på gjensynet.
 
#49
takk til alle som så på.

sorry for den amerikanske utgaven , kan være jeg tar et nytt forsøk med den europeiske
er jo tross alt den jeg eide når jeg var liten selv. Jeg hadde ikke akkurat helt kontroll på gjennomspillingen heller (mot slutten i alle fall.
 
#50
Streamen din er alltid underholdende Dag, prøver å få med meg det meste av de :D

Har noen forslag til spill jeg ville likt å se:
NES:
Kid Icarus
Kirby's Adventure

SNES:
Donkey Kong Country 1 eller 2 (starta opp DKC med EagleJin for ikke lenge siden, men ble lagt på hylla igjen etter 2 kvelder med frustrasjon på enkelte levels :p)
Contra 3
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#51
Bortsett fra Contra 3 så er vel det spill som er litt for lange for streamen?

Seconder Contra 3 forøvrig. :)
 
#52
yo hello fløte !

Kirbys Adventure eide jeg selv når jeg var liten så har absolutt lyst til å prøve det snart.
Det tar ca 2 timer alene hvis jeg viser litt av mini games osv.

Jeg vet hva du mener med Donkay Kong Contry , det går fra latterlig enkelt til helt brutalt enkelte steder.
alikevel tror jeg at Donkey Kong Country 1 ...KAN være innenfor rekkevidde av hva jeg kan klare uten å få Game Over

til fredag nå blir det Co-Op helg med 3 kamerater. Jeg og Punti skal spille igjennom Chip n Dale 2 til Nes og jeg og Nerium skal banke oss igjennom Double Dragon 2 - the Revenge på Supreme master vanskelighetsgrad :D
 

oma

Village Drunk
#55
Stream gjerne The Dig! Det er jo også noe greier med Steven Spielberg, og er voicet av Robert Patric? :D

Er jo også mulig å få tak i gjennom steam nå.
 
#56
yo Oma ! , grattis med TTT2 seieren på RegnCon !!!

jeg vet ikke om du så på for noen uker siden , men når jeg gikk igjennom en del har faktisk funnet orginal kopi av "the Dig" og "Indiana Jones- Fate of Atlantis" !!!!
jeg har lyst til å ta en chill click and play fredag nærmere jul.

Nå til fredag blir det litt ymse Ninja spill.
Legend of the Mystical Ninja (Snes) og Kid Niki the Radical Ninja (Nes)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Og Ninja Gaiden 1-3 på NES? =D