DagV's Snes/Nes Stream

#62
vet dere hva.
Jeg skal streame nå til fredag ! Jeg har slacket lenge nok nå. !

Jeg skal kjøre på med Legend of the Mystical Ninja (Snes) og Kid Niki (Nes) 23.11
har hatt alt for lang pause , men ikke helt uten grunn.
Arbeid , Militæret og mange andre ting har tatt prioriteringer forran spillingen i det siste , men nå er det på tide å spille litt igjen.
Lets GO !
 
#63

ai det var gøy å spille retro spill igjen , tror jeg skal streame enda litt mer en jeg hadde planlagt.
med en mulig Christmas Surprise steven spielberg inspirert aften litt nærmere jul

husk snesnes fredag i morgen 22.30 !
 
#67
tenkte jeg skulle oppdatere litt hva jeg skal streame før jul
hvis det ikke skjer noe uforutsett så ser det ut som jeg skal klare å streame hver uke frem til julaften.

Nå til fredag 30.11

Jeg skal få spillt igjennom Kirbys Adventure til Nes (foreslått av Fløte) skal se om jeg kan få en 100% fil.
Dette var siste spillet jeg hadde til nes når jeg var liten så jeg har mange gode minner fra dette spillet. Vi får se om det holder the test of time.

fredag 07.12

skal fortsette på megaman serien og jeg har jo kommet til 4 og 5. skal forsøke å ikke bruke så alt for lang tid.
Jeg eide Megaman 4 (helt til fettern min mistet det :( !!!!!!! ) Jeg kan 4'ern ganske godt og håper på å komme greit igjennom den , men på 5'ern så må jeg holde tunga rett i munn og se om jeg kan få tak i alle bokstavene som gir Beat powerup shit.

fredag 14.12

etter en tur hjem til foreldrene mine så fant jeg en av lucas art perlene fra 90 tallet. Dette er hverken Nes eller Snes , men det er etter min mening et veldig bra spill fra ca samme tidsepoke. Click & Play action på sitt beste.
jeg ble overasket over hvor bra det spillet her holder seg. Animasjonene er ganske tidløse og voice actingen er ganske så bra. Dette blir muligens en litt lenger episode , men kanskje 3 timer ++
The Dig !!! (foreslått av Oma)

fredag 21.12

Førjuls disney stream !!! Shingsy foreslo det spillet her Ærlig talt så vet jeg ikke helt med det spillet her :( , jeg har aldri runda the Lion King til Snes. Værken på emulator eller utallige forsøk på konsoll. Jeg skal forsøke å streame dette spillet 21.Desember , win or loose vi får se hvordan det går. kanskje frøken Pejyuu kan være sidekommentator via skype så får jeg ekspert tips der :D !
Jeg skal streame det siste Magical Quest spillet i samme slengen "Magical Quest 3 - Starring Mickey & Donald"
hvis alt går etter planen her så skal jeg ha en konkurranse gående al av spillegal streamene og premien kan bli en skikkelig håndholdt julegave + spill !
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#68
Siden du er så glad i Disney-spill burde du streame Illusion-spilla til Mega Drive.

Men Master System-versjonene er bedre :S
 

Novastrum

Feminist-elitist
#70
Damn, må si jeg liker spillutvalget du har plukket ut.
Har så og si et nostalgisk forhold til 90% av spillene du har gått igjennom hittil :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#72
Dag veier opp med å sende alle i vår retning når hans er ferdig :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#73
Jeg brofista innlegget hans, det ligger an til gode streamer fremover.
 
#74
Blir bra dette, Dag!
Jeg hadde lett blitt med på en greie rundt Lion King den 21.des... meeeen, jeg skal hjem til Lillehammer og på hyggelig sammenkomst ( fylla? Sannsynligvis ) med noen jenter fra gammelt av.
Men dette greier du! Du så jo på når jeg fullførte det! ;D

Ellers blir jeg nok å tune inn på fredager fremover ^^
 
#78
Jeg skal se på. Har faktisk aldri sett på hjemmelaga-spill-live-streaming før, bare de live showsa Gamespot og GiantBomb har.

Er litt spent nå.
 
#79
Da blir det megaman madness og historier om gamle 90 talls tegneserie helter som nok har blitt glemt for de fleste i morra !

noen som husker han her !?