[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

#21
Og der var jeg blitt hekta på Demon's Souls. Takker for tipsene, Buggz :) Begynte å traske litt videre på søndag og i går og i dag har jeg hatt spillet i bakhodet hele tiden, selv når jeg ikke spiller. Vendepunktet var da det å dø føltes mer som nyttig lærdom enn tapt progresjon og nå koser jeg meg stort. Dark Souls ble plutselig et av 2011 sine mest etterlengta spill for min del, sammen med Zelda og The Last Guardian.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#22
Jeg startet nettopp på NewGame+++ med figuren min fårråsiresånn.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Litt nyheter som gir no hint om multiplayeren og annet.
Campfires play an important role in the game, serving as save points, item stores, and multiplayer hubs. The ghostly image of other players appear gathered round the fires, presumably waiting for another online gamer to interact.
Upon death, players will return to the campfire. They'll also get their health restored when visiting one, and resupply their Est, which replenishes health in battle.
Climbing ladders is an important part of the game as they can be used to escape humanoid enemies. By rapidly climbing a ladder and kicking it down, you can stop such opponents from giving chase.
The game will features NPCs, such as the "mysterious holy woman." You will be able to summon allies as well, with the Black Iron Knight being the first confirmed comrade.
Spells will play an important role in the game. So far, we know the Monk character class can heal itself, and players can also use Iron Knight, which increases defense but lowers speed.
derp
 
#24
Kunne vært kos om det var enklere å coope med en venn denne gangen. Jeg liker ikke å spille med randoms i DS for selv om folk flest er umåtelig høflige og enkle å ha med å gjøre så er det ikke til å komme bort fra at folk ofte har forskjellige ting de vil oppnå.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#25
Ja, også er det generelt kulere å geime med folk man kjenner, selv om jeg møtte et par knallfolk i Demon's Souls.
 
#29
Jeg kjøpte demons souls i fjor. Har spilt det 3 ganger. Skjønte ikke at det var meningen å dø i starten. Og etter at jeg visste det så skjønte jeg ingenting. Er det verdt å teste kanskje?
 
#32
Er det slik at jeg er dum og ikke skjønte den første timen av det? Eller er det et spill som bare er litt sånn heavy og komme i gang med?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#36
er kroppen din klar får en ny runde box art kontroværsji (ala heavy rain/ico/shadows)

 
#37
Intet er kulere enn litt kontrovers. For øvrig er den siste versjonen kanskje noe av det mest stereotype jeg har sett (og det uten at jeg husker et eneste spill med et sånt cover).
 
#39
Demon's Souls er uten sammenligning det beste spillet jeg har spilt i nyere tid. Stemning og vanskelighetsgrad minner meg om da jeg i yngre dager spilte Hexen o.l. Et briljant spill, ser svært frem til oppfølgeren...
 
#40
Forøvrig latterlig illustrasjon på USA-coveret. Den europeiske er noe bedre, men skulle ønske illustrasjonen på den japanske versjonen var den gjeldende her i Europa også. Europeisk collector's edition er noe bedre dog.