[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Lodin

Der Waaaah
#61
Alle spiller det på PS3 og den største fordelen på 360, nemlig at det er lettere å sette opp parties og chatte eksisterer ikke i spillet.
Så er spørsmålet om jeg tar meg råd til å coppe dette i morra. Må vel nesten det, men så er det Forza 4 uka etter og så kommer Batman. :sukk:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#62
Jeg blir nok å spille 360-versjonen. Er ikke som om PS3-versjonen har noe mer party chat, og all den tid spillet er lagt opp til at du skal spille det alene og sånt uansett er det ikke noe big deal for min del. Pluss at jeg fortsatt foretrekker 360-kontrollen, får helt krampe i fingra av kontrollen på PS3.

Det kommer ut imorgen, ja? Hvor copper skitne hunder som ikke har forhåndsbestilt det billigst?
 

Lodin

Der Waaaah
#64
Som sagt så er det vel bare en versjon i Europa og den er "limited". I USAnia er spillet faktisk virkelig limited siden dette var noe ingen sjapper regna med at folk ville ha så de overbooka forhåndsbestillinger som faen. Sier seg selv at det er en del fucking Gamestop på gang da.
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Er det no lettere å organisere coop denne gangen? Husker Feti hjalp meg med en boss en gang, men det var omtrent tilfeldig om det var han som spawna som blått spøkelse i min verden.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#67
Det kjører samme løp som Demon's Souls, coop skal ikke organiseres i dette spillet.
 
#68
Jeg spiller første omgang alene, men planlegger å samles med et par venner for å coope i samme rom i andre gjennomgang for det er jo gøy det og. Ærlig talt er spillet enda gøyere med anonyme mennesker da.

OMG det eneste jeg synes Demon's Souls virkelig manglet: En stor mørk skog!! Cue meg bli spist opp av fæle tree ents. Dis game.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#72
Bestilte dette på impuls i går etter at Thinaran flaunta den gode Game.no-dealen. Angra litt på det i morges og vurderte avbestilling, men etter å ha lest en del anmeldelser... gleder jeg meg som faen! Bestilte det selvsagt på PS3.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#73
Jeg fikk sendingsbekreftelse for to dager siden, så jeg håper det ligger i postkassa i dag. Det hadde satt en knallstart på helga!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#75
Jeg går i butikken, gir de litt penger og tar det med meg hjem. Kall meg gammeldags!

Hmm, ikke bare jeg som gleder meg skjønner jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#77
Jeg... måtte bare. 499 på Elkjip. Til 360.
 
#79
360?