[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Ikke så forferdelig lenge igjen nå, så da er det vel på tide å komme litt inn i tankegangen som kreves.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Og det er dårlig fordi...?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#49
Det er du også. Jeg likte tegninga, så hold kjeft og slutt å klage. Se her, Yeti får en LIKE!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
DF-fjes-av-en er oppe, og ikke forbanna uventa inneholder den setninger som "These are nitpicks more than anything, and are only evident when closely scrutinized next to images of the rival version". KJEMPEINTERESSANT. Hva har du på lager, konklusjon?
In the final conclusion, image quality on both platforms is ostensibly identical, while performance is an apples and pears situation. Neither the 360 or PS3 version can definitively claim to have an absolute edge here, with Sony's machine taking volumetric effects in its stride, and Microsoft's handling destructible elements more convincingly. These are minor quibbles compared to the performance hit both consoles take in the face of particle effects and multiple enemies, however.
Ser man det. Da spørs det vel egentlig bare hvilken plattform andre folk spiller på.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#52
Jeg kom på hvorfor jeg ikke bestilte til 360, og det er fordi spillet blokkerer party chat. Det utgår med høye kneløft da jeg liker å ha partychat gående uansett hva jeg spiller, selv om de andre er i andre spill.
 

Lodin

Der Waaaah
#53
Partychat er juks i den spillen siden man kan samarbeide som blue og red phantom og trolle folk! :argh:
Men men, da blir det vel PS3.
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Det er bare "spesialversjon" i Europa, no? Sånn med soundtrack, kunstbok og guide ala. Demons's Souls. Finner bare den i onlinesjappene og det er vanlig pris.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#56
Tatt meg liten spillpause (type to dager) for å lade opp til dette, kjøpes på release til maskinen som endelig får et spill (PSTri).
 
#57
Har spilt dette siden i går (HURRA FOR GAMEZONE) og koser meg stort. Så og si alt er vel egentlig sterkt forbedret fra Demon's Souls, og spillet gir inntrykk av å være rimelig svært og. Det er noen gameplayforandringer som jeg er litt småskeptisk til, som at det ikke er mulig å grinde gress lenger og MP er fjernet til fordel for et begrenset magisystem ala Final Fantasy 3. Dessuten er jeg skuffet over at de droppet en fysisk miniguide og bare gav oss en digital sak som har 5% av hva den fulle guiden skal ha så den holder ikke lenge.

og hei
 
#59
Eksisterer det mennesker som kjøpte dette til 360?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#60
Trodde det var PS3-eksklusivt, men siden det er utgitt til 360, vurderer jeg lett det (om det ikke har åpenbare svakheter).