[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
de kaster ikke spyd, de fyrer av spyd med buene sine :psyduck:
Ankom dissa i går. Jeg bare :brainfuck:

Har rimelig poise med tower shield og wolf ring, men faller ennå på rævva hvis jeg tar spydet i trynet, og sklir 2m bakover hvis jeg blokker. Ikke så fælt urealistisk å løpe opp til dem, men går tom for alternativer når blokking, rulling, og tom. angripings gjør at jeg faller av. Kanskje jeg skal prøve å baite dem til en parry.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Bare jeg som ikke har migrert til skyrim ennå? :ras:
Jeg tok ivaffel nettop ornstein og smough og føler meg som en boss. Endte opp med å pøse på med lynmotstand og poise, jeg bare :riffa: da smough aoe-et phantomsene mine mens jeg ga faen bak towershielden min.

demake

Seksuelt godteri
Ornstein og Smough er noen jævla fisler og ja, jeg har migrert til Skyrim. Det er bedre for nervene og humøret.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Tomas skrev:
Bare jeg som ikke har migrert til skyrim ennå? :ras:
Jeg tok ivaffel nettop ornstein og smough og føler meg som en boss. Endte opp med å pøse på med lynmotstand og poise, jeg bare :riffa: da smough aoe-et phantomsene mine mens jeg ga faen bak towershielden min.
Brofist!

Også var det digg å ta stray demon,på tre forsøk.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
møtte den store stygge ulven i schkævven i går. Det var.... spesielt. og de jerven på andre sida ta der hvor elva år fjellet... de var ikke umulige akkurat men for en effort og det tar så lang tid, også er de vanskeligere enn de npc folka trasker rundt der, som er level-grinding-smoothness! morsomt sted da ihvertfall. :)

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg fikk opp mange "Safe Zone"-tegn rundt de jervene - de kommer seg ikke gjennom smale passasjer, og de gir opp jakta hvis du smyger deg mellom 2 tettsittende trær ellerno. Jeg bare løp ut og inn mens jeg ga dem et par pokes før de stakk av igjen.

Ang. de andre dudesene i skogen så trodde jeg først de halvusynlige folka var spøkelser. Jeg dreiv å stressa med transient curse og dill og det var da jeg raeget på at jeg fremdeles ikke kunne låse kameravinkelen på dem.
Magikerne og øksefolka er forsåvidt greie nok og rimelig enkle å backstabbe, men de roguefolka er no helsikes mas. Selv om de er godt innenfor rekkevidde så bare LOLDODGEr dem unna før slaget mitt lander. Må presse dem oppi et hjørne ellerno.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det området er et veldig kjekt farmested. Etter man har aggroet de skogfolka løper man og steller seg til høyre for trappa ved shortcuten (mellom trappa og avgrunnen altså). Dette gjør at de prøver å løpe over deg fra trappetrinna, så om de ikke hopper rett ut i avgrunnen er det bare å stå og skjolde, så slår de seg selv ut. Dette tar ca. ett til to minutter å gjennomføre og gir rundt 8 kilosjeler.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har faktisk ikke så mye problemer med de folka, og jeg synes han rougen er den nest enkleste av dem. han magikeren er enklest. Bruker ca 4-5 minutter på å drepe dem. og de jervgreiene er ikke så jævlig vanskelige, men man bruker mye tid på ikke veldig mye sjeler. så tomas-teknikken er flittig brukt, men faen heller. tar så lang tid. Forresten, fikk dere andre lightning spear av den mimicen i Sen's fortress?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jepp, og den er min aller beste venn på begge figurene mine tett etterfulgt av Quelaag's Fury Sword.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Du må mekke det utav sjela til Quelaag.
Spoiler

Selv har jeg laga laserskjold fra sommerfuglen og Artorias' Greatsword fra Sif. men kan ikke bruke det før om ca. 40 levler :ras:

Kjører for tiden +15 halberd (SKUFFA over dårlig scaling, tror den endte opp med C og D) og blander rustning etter hva jeg trenger.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nye pætsjen er ute og den er artig. Har ikke spilt så fælt mye, men det jeg har merka sånn med det første er generelt mer sjeler (1200 fra heavymetal-dudene i Londo Ruins, pluss slimklatter og spøkelser gir litt nå), bedre droprates (fikk 2 dark hands og 7 titanite chunks fra én tur til de fire konger), og litt bedre gramatikk her og der. Savner nesten YOU DEFEATED dog.

Og ja, også viser den nødvendig mengde sjeler for å gå opp ett nivå. Merker allerede jeg får mer lyst å farme når jeg trenger en helt konkret mengde.

Blitt utbrent på denne spillen, tror jeg skal kjøre en ny character til jula, men jeg har så jævlig mange spill å spille for tiden. Dark Souls fortjener egentlig mesteparten av tiden min, men klarer ikke å motivere meg til å skru på konsollen engang.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, ettersom jeg har gjort unna Deadly Premonition, fant jeg fram Dark Souls igjen sånn at det kan bo i 360-en fram til jeg får noe nytt å spille på den (dvs. aldri). Tar bare noen korte runder innimellom, men i kveld tok jeg et par økter og klarte blant annet endelig å mose Capra Demon. Soste litt rundt i Depths også, før jeg fant ut at hei de jævla basseluskene kan jo drepe meg på null komma svisj hvis de bare gidder så jeg plukka med meg en fet ring, drepte ei diger rotte og gjorde som et tre og sprang ut derfra. Så kom jeg på at jeg fortsatt hadde noe ugjort i Undead Burg; jævla Black Knight på toppen av tårnet i Undead Parish, jævla Havel the Rock (backstabs vettu, da er'u ikke så tøff lenger hæ) og jævla halen til dragefar på brua måtte bøte med livet gitt. Fant en Claymore et sted, den er nå +3 og min faste følgesvenn. Merker jeg endelig har kommet til punktet hvor starten av spillet ikke lenger har så kolossalt mye som stresser meg, det er digg. Klar for nye jaktmarker nå, og Darkroot Garden eller hva det heter frister. Jeg skal jo forsåvidt finne den andre kirkeklokka og plinge på den, men jeg... aner ikke hvor den er. Nuvel, jeg får bare sose rundt litt mer, er liksom det som er greia i denne spillen. ^^

PS: Litt glad for patchen, merker jeg. Får jevnt over flere sjeler, har dinga flere levels (ja, jeg har cheesa litt og bare samla dritt fra å stikke opp på brua og la dragen toaste noen zombier), kjøpt meg Repairboxes og Bottomless Box. Neste prosjekt blir å kjøpe den medaljongen som åpner en dør i Darkroot Garden, mistenker den er kjekk å ha.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Patchen gjør bosser gøyere. Fikk 5 menneskeligheter og 60.000 sjeler fra siste fyr jeg tok. Hvis du vil vite hvor nedre bjella er så~
finner du den på bunnen av blight town, forbi Depths

Jeg spiller ennå. Denne spillen. Denne jævla spillen. Folk sier skyrim er helt HERREGUUUUD ASS SPELT I 50 TIMER HARKE TID TIL NOE SPILLER HELE DAG ASS åja vel la meg vise dere mine 200 timer i darksouls og de resterende gigantiske umulige områdene jeg har til gode å erobre og alle områdene jeg vil farme for titanitt og sjeler.

Åssen pakt er du med i? Lurer på om jeg kan gi deg en brofist eller om det blir for kronglete.
Jeg er sunbro :smugdog:

Scary Paladin

Ukjent herremann
Hva har du gjort i 200 timer hvis du ikke har spilt gjennom en gang? :psyduck:

Dette er hva jeg gjorde noen timer i dag:

Jeg hadde ikke noe humanity da jeg begynte, men nå er også jeg sunbro +1! Eneste som var litt problematisk var at jeg til tider ble dratt med inn med folk som var på NG+. Så hvis du vil gjøre dette, anbefaler jeg å ikke være level 80+.
Praise the sun!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Spiller fortsatt dette jeg også.. med en kompis da så blir ikke akkurat hver dag, og men moroa begynner på en måte etter capra.. man begynner å fæle at man har litt kontroll på de fleste fiender, men det skal sies at det fortsatt er noen som bare er jævlige.. har vel snart bikka 60 timer på wanderern og går en fin blanding av dex og endurance og magi.. ikke no sånn flamme fra fiteria. level 57 eller no.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det som faktisk er bra, er at de har økt sjansene betraktelig for å få humanity, så før da det var, huff, vil ikke bruke humanity når jeg er human for det er jo ikke så store fordeler i forhold til tap, så er det nå en større fordel å være human med masse i humanity siden du faktisk klarer å bygge opp en decent mengde av dem. det virker også som om det er sjanse for at du får en humanity pr fiende, som i at det ikke er humanity du plukker opp men bare får, akkurat som du får sjeler. Etter en 3-4 timers runde sist hadde vi plutselig fått 5 i humanity.

vi gikk også bort til bildet i anor londo, og siden vi allerede hadde et item som trengtes tydeligvis så plutselig ble vi absorbed av et bilde og kom inn i en paralell verden. jævlig kult der egentlig, skikkelig levelbuildup der. Man får 7000 souls ca på kanskje minuttet lenger enn bak crest of astoria-stedet, men med mye lavere risk. også er det generellt mye snasent der. likte det stedet ja. mhm. Og ja, vi gjorde som hu dama borti der ba oss om. Vi hoppa ut for stupet. :)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
3-4 timer? Scary Paladin og jeg var på skype mens vi gamet hvert vårt game, og etter 3-4 timer hadde han 120 humanity. Før patchen. :psyduck:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hva har du gjort i 200 timer hvis du ikke har spilt gjennom en gang? :psyduck:
Går meg mye bort, har brukt mesteparten av tiden på å prøve å finne veien ut av blight town pga hemianopsien min neida jo litt
f.eks så tok jeg duke's archives før jeg i det hele tatt visste at catacombs finner man i firelink shrine. Siden stien er til venstre når man kommer ned gravplassen så går jeg helt glipp av det, og tenker ikke på å bevisst sjekke der siden jeg opplever det som en gjennomsnittlig klippe.

Generelt så koser jeg meg bare når jeg spiller. Har ingenting i mot å ta en tur ned til londo ruins for å knerte noen gothrockere for litt titanitt, eller stikke til anor londo for å hjelpe til med Arnstein og Smough.
Det har skjedd mer enn et par ganger at jeg hjelper med å ta 4-5 bosser på rad, er kjempefornøyd med all menneskeligheten og sjelene jeg sitter på, tenker "men jeg trenger dem jo egentlig ikke til noe", bare gir faen i å investere dem og mister dem neste gang jeg dævver.