Vel, ettersom jeg har gjort unna Deadly Premonition, fant jeg fram Dark Souls igjen sånn at det kan bo i 360-en fram til jeg får noe nytt å spille på den (dvs. aldri). Tar bare noen korte runder innimellom, men i kveld tok jeg et par økter og klarte blant annet
endelig å mose Capra Demon. Soste litt rundt i Depths også, før jeg fant ut at hei de jævla basseluskene kan jo drepe meg på null komma svisj hvis de bare gidder så jeg plukka med meg en fet ring, drepte ei diger rotte og gjorde som et tre og sprang ut derfra. Så kom jeg på at jeg fortsatt hadde noe ugjort i Undead Burg; jævla Black Knight på toppen av tårnet i Undead Parish, jævla Havel the Rock (backstabs vettu, da er'u ikke så tøff lenger hæ) og jævla halen til dragefar på brua måtte bøte med livet gitt. Fant en Claymore et sted, den er nå +3 og min faste følgesvenn. Merker jeg endelig har kommet til punktet hvor starten av spillet ikke lenger har så kolossalt mye som stresser meg, det er digg. Klar for nye jaktmarker nå, og Darkroot Garden eller hva det heter frister. Jeg skal jo forsåvidt finne den andre kirkeklokka og plinge på den, men jeg... aner ikke hvor den er. Nuvel, jeg får bare sose rundt litt mer, er liksom det som er greia i denne spillen.
PS: Litt glad for patchen, merker jeg. Får jevnt over flere sjeler, har dinga flere levels (ja, jeg har cheesa litt og bare samla dritt fra å stikke opp på brua og la dragen toaste noen zombier), kjøpt meg Repairboxes og Bottomless Box. Neste prosjekt blir å kjøpe den medaljongen som åpner en dør i Darkroot Garden, mistenker den er kjekk å ha.