[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Scary Paladin

Ukjent herremann
Sunbrotip: hvis du trenger humanity er det bare å drepe babyskjelettene i tomb of giants i området før Nito der alle Pinweel fiendene er. De spawner hele tiden og du kan bruke humanityen du får som helse. Du kommer til å plukke opp mer humanity enn hva du klarer å bruke. Husk å plukk opp humanityen med en gang, den blir borte ganske fort.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
babyskjelettene i tomb of giants i området før Nito der alle Pinweel fiendene er.
:eek: ikke truffet på ennå.
Jeg har gått til rottene i depths for humanity (går der kun når jeg spesifikt trenger det, hjelp til bossfight osv). Kjipt treigt selv med gullring, men mer tålelig nå etter patchen.

Er i ToG for tiden, men mørket pluss synsutfallet mitt :penga:
Ble også drept fra full helse mens jeg var underveis med et corpserun - av én sånn fandens hjulfyr (de som heter pinwheel kanskje?) som stunlocka meg 20 meter og for 900hp.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
... Hæh? Hvordan faen er det egentlig mulig?
Det Tomas siterte. Det går treigt i starten, men etter hvert som man får noen humanity sluker man de mens man fortsetter å farme. Mer humanity = høyere item drop rate og slik går nu dagan.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Vil bare påpeke at effekten på droprate er ganske minimal etter første humanity, og at selv den utgjør kun 10% av effekten til slangegullringen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det Tomas siterte. Det går treigt i starten, men etter hvert som man får noen humanity sluker man de mens man fortsetter å farme. Mer humanity = høyere item drop rate og slik går nu dagan.
Jeg snakker ikke om humanity som droppes. jeg snakker om humanity du bare får automagisk.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mens jeg bare prata om hvordan man farmer 120 humanity på noen timer SIDEN DU SPURTE!!
 
Har kommet meg ned til babyskjelletene i tomb of giants og farmer humanity da de bestemmer seg for å ganke meg.... dør på 2.3 sek :( 10 babyer som hakker meg ned er litt forstyrrende. Fikk tilbake liket og levlet 3 ganger så alt er bra :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Selv soste jeg meg inn i Darkroot Garden, gølva noen kjemper og en diger sommerfugl lett som bare det, låste opp porten med tjuetusenkronersnøkkelen og jaggu ble det brått litt mer heftig, gitt. Fikk til slutt knerta noen katter som brølte akkurat som demonene i Doom da, så da ble ting bra. ^^
 
Fullførte i går :) Var godt å komme i mål. Var mye moro mot slutten, men plutselig var det over... Lurer på om jeg skal prøve meg på en gjennomspilling til eller om jeg bare skal gå videre. Er det noe mer som skjer ved 2.gjennomspilling annet enn at fyren du styrer vil bli sterkere og de du møter tøffere...? Vurderer å bevege meg over til Uncharted istedet...
 
Alltids gøy å prøve ut forskjellige builds. Prøv en fist-karakter.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Påminnelse om at det finnes en boksehanske som man må snekre selv.

Dragon paaaaaaaanchu~

Selv er jeg ennå storfornøyd med styrke/faith duden min, chiller med +15 hallebert eller +5 artorias' kjempesverd etter hva jeg føler for, og har tilgang til de fleste trylleting med 20 faith og int.
Skulle jeg teste en ny fyr så tror jeg jeg hadde testa pur bueskytter, bare for å være litt rar.
 
Fullstendig spillbart. Gameplaymessig er de så like at det blir som en extension.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Støtter den. Endringene Dark Souls gjorde var stort sett små, bortsett fra at de ditcha hele hub-konseptet og bare gjorde faenskapen til en åpen verden (noe som fortsatt, etter snart tjue timer spilt, imponerer enormt). På den annen side har Demon's Souls også Tendency-systemet som vel fortsatt er litt bugga men som uansett er artig å utforske.
 
Merker at patchen har gjort det litt lettere å finne phantoms å spille med. Hurra for det!
 
Har knertet Nito og Sif i dag uten større problemer. Bruker å hjelpe andre med bosser før jeg tar de selv, og det var morro og kjapt å hjelpe til med Nito. I tillegg til at man får shitloads med sjeler på null tid. Tips: det hjelper ikke med iron skin når man hopper ned til Nito for å minske skaden :p
Etter Nito stakk jeg til Firelink og fylte på med estus flasker og tok veien mot skauen igjennom crest of artorias snarveien. Er fortsatt i human form så jeg blir dobbel invadert etter 10 sekunder... Heldigvis fant jeg et summon skilt før jeg ble ganket og løp som en tulling rundt i påvente av backup. AKkurat når de to idiotene hadde backet meg opp i et hjørne ser jeg en sunbro stige opp av bakken bak de :D Jeg begynte å spamme ild på de mens hjelperen min backstabbed de til oblivion. Ble invadert fire ganger til på vei til SIf, men lagde hakkemat av alle :) Selve Sif fighten gikk uten problemer, men jeg møtte ikke på de tre små ulvene på veien dit som jeg har hørt skal være bæsj. Tror det blir de fire konger neste.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg finner ingen å hjelpe meg til herr Skalløs, og er usikker på framgangsmåte alene. Cursemotstand er greit med paladinrustning og cursebitering, men blir stunlocka fra full hp lizm.

Edit: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååjaaaaaaaa~ krystallen baki rommet~
Nå dævva'n på første forsøk.