[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Altså, med forrige figur så svidde jeg ned den ene kongen før den neste dukka opp (og de lot jaggu vente på seg også) og syntes det var litt i enkleste laget. Nå derimot blir jeg skrudd i pompen av tre-fire konger samtidig. Og jeg kan ikke helt fatte det, for jeg gjør definitivt mer skade med denna figuren enn den forrige. Kanskje spillen buggzet sist gang?

Der ja, en gang til, nå har jeg nesten ingen humanity igjen. Jeg legger meg i badekaret og griner litt.
Du bør virkelig ta de solo om du har coopet hittil. Kongene er en av bossene som får markant mer helse hvis det er flere spillere, og det gjelder NPC summon også. Hvis du prøver på de alene husk å holde våpenet med begge henda, og bruk grasscrest shield evt stamina gress.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Alle bosser får mer helse om man har med seg summons, men akkurat Four Kings klikker i vinkel og parabel med ekstra folk. Det lønner seg absolutt ikke å ta med seg heksa, for hun gjør så lite skade at det ikke engang veier opp for den ekstra helsa kongene får.
 
Tok Four Kings på andre forsøk i går (og er nå offisielt lenger enn jeg noen gang kom på Xbox), og det var med en summon. Merka at de tålte masse mer, men det ble gjort opp for for ved at vi bytta på å dra oppmerksomheten så når én hadde lite liv så aggroa den andre så vi aldri hadde problemer med å heale.
 

demake

Seksuelt godteri
Haha, fy faen for noe dritt. Jeg bruker alltid å summone folk til bosser fordi det er kjekt å ikke være ensom. Tok en alvorsprat med de nå under ti øyne og jaggu hørte de på meg.

Møtte en ny snok jeg aldri har sett før i the abyss og ble darkwraith, men det hørtes så skummelt ut så jeg ombestemte meg og ble en solbroder igjen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Darkwraith er det jeg er med level1-figuren min fordi det er helt hysterisk å invadere folk i Undead Burg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har et problem. Jeg får rett og slett ikke summonet folk. Som i det står HVER GANG Summoning Failed.
:penga: Why? Hvorfor? Jeg blir invadert hele tiden men summone egne folk? Nei DET går ikke. Jeg fikk ihvertfall rapportert en som invaderte meg og drapssverddrepte meg i går.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Åpne porter på ruteren.

EDIT: Rapporterte du en som spilte spillet slik det skal spilles? Du er litt av en dust.
 

Lodin

Der Waaaah
23 oktober får de av dere som fortsatt diller på konsoll de skitne lankene deres på DLCet. Så sånn er det.

E: 1200 funbux og 15 dollars på PSN. =D
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
En bekjent som spiller. Jeg blir sprø av spillestilen hans.

Han går alltid med skjold, blokker aldri, bruker kun heavy attack, og skylder på dårlige kontroller og tilfeldigheter når han blir staggeret eller går tom for stamina.
 
Haha, jeg husker da jeg også var så dårlig :>. Gjorde ikke de samme feilene, men kjenner meg igjen i det at jeg fant en teknikk som nesten funka littegranne, for så å prøve og hore den ihjel istedenfor å utvikle den.
 

whoiscraig

Wannabe Norwegian
En bekjent som spiller. Jeg blir sprø av spillestilen hans.

Han går alltid med skjold, blokker aldri, bruker kun heavy attack, og skylder på dårlige kontroller og tilfeldigheter når han blir staggeret eller går tom for stamina.
Hei jeg fortalte deg, kan jeg lære å blokkere slutt. Jeg sverger! Og i starten var jeg glemme å se min utholdenhet, tar jeg mer merke til det nå.

Også har jeg ingen anelse om hva jeg sier. Jeg håper google translate ikke gjør meg høres ut som en idiot. :$
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Her var en anmeldelse som var verdig metacritic fordi metacritic er en bra ting.

http://www.game-over.com/reviews/pc/Dark_Souls:_Prepare_to_Die_Edition.html

I'm about to admit to something that, in many reader's minds, will serve to discredit my reviews: I don't finish the vast majority of games that I critique. Further, there are some few games where I don't even make it to the half way point. The reasons for this are various and sundry but all boil down to one indisputable fact; almost every game can be judged with a high degree of accuracy in a matter of minutes if you have enough gaming experience. Call it the game reviewer's "blink" ability. I didn't finish Dark Souls: Prepare to Die Edition. I probably didn't even get half way into it.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ehehehe. Hendte aldri at jeg ga faen i å fullføre spill før jeg skrev anmeldelse da jeg hadde den giggen, no siree. Men ja, den der var veldig fin.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er ganske sikker på at Fetthest oppfant blink ability