[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nå har jeg endelig fått meg TV igjen, og da må man feire med spill, ikke sant? Kjøpte uansett Dark Souls.
I morgen blir full av promp.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg merker at hver gang jeg prøver meg på en dex build, så blir det "jo skjold må man ha" også blir det "hæm men nå er jeg over 50%, kan like så godt slenge på litt poise" osv. helt til jeg blir ridder igjen. Fikk lyst til å teste pur dex hvor jeg ikke øker andre statsa overhodet og det er litt skoj så langt. Har ikke råd til skjold hvis jeg skal opprettholde 25% load så da blir det parries med handa. Ikke like hardkjerne som Buggz sin level 1, men kanskje en dag. Vi får se.

Han jævla sorte ridderen som jeg sleit som med på xboxen
Overraska over at jeg aldri har sett noen nevne dette som framgangsmåte på grisen i Parish
Basert på liket mitt som jeg plukker opp på veien kan vi konkludere med at spydmenn som blokker trapper er vanskeligere enn taurus demon
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Skjold og < 25% er ikke et problem det, man går bare heller for den letteste armoren som har mye resistances i stedet. Husk at du kjører skjold og dodging, så du skal jo ikke bli truffet av annet enn ting som går gjennom skjold. Og derfor er ekstra res kjekkere å ha med seg.

EDIT: Hvis de spydmenna er de gutta som turtler bak skjoldet sitt er det bare å sparke de.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Joda, jeg gjør det på et punkt i riddervideoen men det er så mas, spesielt med dolk da jeg må løpe inn igjen for å komme innenfor rekkevidde. Jeg bare ga faen og løp forbi til slutt men satte meg fast :ras:
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg har bare en ting å si. Hva i helv....kan man backstabbe purkene? Det er det styggeste jeg har sett.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Bare den første man møter. De to i Duke's Archives har selvsagt metallplate i ræva også.
 
Noen som har noe å si om Blight Town? Da tenker jeg på PC versjonen og skjermfrekvens?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har ikke merka noen problemer der. Det spillet sliter mest med hos meg er partikkeleffekter som kommer midt oppi trynet ditt (hydrarakettene som treffer rett bak figuren din og slikt). Vil påstå at spillen er objektivt bedre på pc når det gjelder ytelse.
 
Godt godt, blir vel kjøp når det dukker opp på salg ja. Regner med at det ikke vil bli vanskelig å finne igjen den berømte patchen for å fikse opp i utviklernes blundere.
 
Jupp, for mye partikkeleffekter likes rett og slett ikke. Da er det litt teit at en av de nye fienden består kun av partikkeleffekter og det ene stedet jeg har møtt dem så er det mange på en gang :/

Men jo, altså det kommer ann på PCen du kjører det på (doyh). Blight Town og de stedene og omstendighetene som fikk spillet til å hakke på konsoll kan fortsatt finne på å presse ned frameraten, men min opplevelse er at spillet kjører mye bedre gjennomsnitlig. Langt ifra perfekt (med mindre du har et forbanna beist av en maskin, antar jeg), men laaangt mer tilgivelig enn det vprste jeg så på konsoll.

Edit: Her er linken til patchen :)
 
Hahaha, åpnet dlc området nå etter å ha lett overalt etter det. Første jeg gjør er å invadere en tulling som har Havel skjold og BK greataxe. Tenkte at det kom til å bli stress, men neida, indicted innen ett minutt i nytt område :D

Edit:

Knerta første bossen nå etter noen forsøk. lvl 1 med maiden outfit. Brukte en estus :smugdog:

Edit2: Fitte, jeg drepte en npc jeg trodde var fiendtlig>_<
 

demake

Seksuelt godteri
Dlc'en eier. Har drept tre bosser. Den siste av dem, herre min gud, han er helt krise. Har ikke fått så jævlig juling siden flammelurkeren i demon's souls. Måtte ty til hjelp ja, og med to sunbros som kunne sakene sine på laget så gikk det....vel ikke akkurt knirkefritt, men bossen daua samtidig som jeg gjorde så jeg fikk sjela hans og alt er velstand.
Nå er det en drage som byr på problemer. Argh!!
 

demake

Seksuelt godteri
Ja, altså jeg er bare level 88 jeg da, og jeg sliter. Dere er de vprste fiseminkene.