[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fy faen, Scary. Bare fy faen.

Gleder meg til jeg kommer meg hjem og kan bli skampult av den siste bossen i DLC-et igjen.

demake

Seksuelt godteri
Jeg hatet de to der på første gjennomspillingen min med en jævla gimpa kara figur som jeg hadde levlet med statpoints over hele fjøla, og drittrusting, drittvåpen og null resistanse mot elektrisitet.
Nå elsker jeg dem. Fy faen for en jævlig fet kamp! Tok dem i går på NG+ og det eide. Brukte resten av kvelden på å hjelpe andre, og plutselig var det en fyr som droppa 70 humanities til meg like før bossdøra og sendte en melding om at han på forhånd takka for hjelpen.

Hvis noen lurte på om man kan rulle four kings til døde:

Det er en lignende utfordring jeg har tenkt å prøve på snart, og det er å drepe Seath ved kun å hoppe på han. Da gjør man 3-6 skade.

demake

Seksuelt godteri
Hvordan kan man løpe rundt med 99 humanity og over en million souls. :psyduck: Altså, jeg skjønner, hvordan...men HVORDAN?!

Hvordan kan man løpe rundt med 99 humanity og over en million souls. :psyduck: Altså, jeg skjønner, hvordan...men HVORDAN?!
Sjelene: 1-2 timer pvp i skogen.

humanity: 2-3 timer jakting på babyskjeletter, rotter eller noen nye fiender et sted i DLCen.

edit: Glemte at man får humanity som dark wraith. Noen timer i burg og du har alt du trenger.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Humanity får man opp til 99 bare ved å peise gjennom spillet uten å bruke de. Sjeler er null stress når man når NG+, på et tidspunkt løp jeg rundt med over to millioner sjeler. Han ene fyren som invaderte, og klarte å drepe, meg må ha jubla (man får halvparten av det de har på seg av sjeler når man dreper noen).

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Yay, den allerede lave fps-en halveres. Dette må jeg bare ha.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Så med bra nok pc må ikke scenen rendres to ganger? Jaggu ta.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan slå av FPS-begrensningen med de nyeste versjonene av DSfix, iallfall. Memory patch, så det er visstnok ikke helt 100% men men.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hører det er litt tull med å tukle med fps-en siden mange av funksjonene i spillet går på per-frame basis som i slossespill, men er det kanskje det dem har fiksa mener du?

Ellers: Lurer fælt på åssen jeg skal oppgradere våpenet på noobkaraktfiguren min. +15 er greit fordi da kan du jo bruke harpiks i tillegg, men jeg får jo ikke noe uttelling fra scalingen siden jeg har 12 styrke. Noen som har no formeninger om lightning/fire/divine osv? Ser at lightning og fire fjerner skalering som passer meg greit, men finnes det andre alternativer?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I versjon 1.06 (den nyeste, den ble levert med i Prepare to Die Edition og dukket forleden opp på konsoll og) ble elemental damage skalert ned, siden de var kraftig overpowered før i tida. Hvis du bare har 12 i styrke, hva er det du har kjørt poeng inn i da? Da er det vel en annen stat våpenet ditt fokuserer på og. Hvis ikke, finn deg et våpen som faktisk matcher det du har gjort med figuren din for å få maks pang for antilopen.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg har ikke kjørt poeng inn i noe! Har aldri levlet og bruker longsword ennå.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Åja, level 4-figuren din. Da er en miks av forskjellige elemental-våpen veien å gå.

demake

Seksuelt godteri
Kjørte nettopp gjennom DLC'en igjen på NG+ fila mi. De nye bossene eier, spesielt Manus. Jeg elsker å få grisejuling av komboene hans...før jeg knuser trynen på'n!
Legger merke til at jeg blir infisert av gravelord jævelskap hele tiden nå. Altså, det tok 60-70 spilltimer før jeg blei infisert den første gangen. Nå får jeg aldri gå i fred for den dritten. Skikkelig gøy med chained prisoners overalt gitt.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mest irriterende videoen på lenge, makta ikke mer enn et halvt minutt.