[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg ble spist av en kiste.

:(

Like ved der du kommer ned til sumpen er det en bonfire. Kom deg derfra til den ene kanten (prøv å unngå de steinkastende svære folka) og knekk ryggraden til Quelaag.

Så på den selv nettopp. "Baww jeg suger så i dette spillet, men det er helt klart utviklernes feil og ikke min!!"

Lodin

Der Waaaah
*løpe omkring som en tulling med sverdet i begge hender når riddern hans eller hva faen det er fint kunne blokka de fleste angrepa med skjoldet*
Ihvertfall det jeg gjorde når jeg tok ham på første forsøk.

D

Deleted member 91

Gjest
Oh yes OH YES Queelag kan suge pikk. Tror jeg drøyer lavabeistet til senere dog, fikk tross alt knabba armoren hans som har så høy poison-defense atte hjælp. Burde gjøre Blighttown hakket mer tålelig i det minste. Underholder også tanken om å sjekke ut Great Hollow, men mulig det får bli en annen gang. Nå vil jeg snart opp til overflaten igjen, og stelle istand litt faen.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bah, dragen gjemmer seg når jeg ser etter den fra tårnet. :ras:
Dette gjelder meg og! Ser noen har skrevet tips i toppen av tårnet med svart knekt jeg kan skyte på dragen men av en mystisk grunn ser jeg den ikke derfra. Men om den er mulig å drepe får jeg vel prøve å gjøre det da jeg som nevnt kan treffe hodet hans fra under brua.

Lodin

Der Waaaah
Det er en bug eller no. Såvidt jeg veit må man helt tilbake til Fisemink Shrine og hvile ved bålet der. Så må man tilbake til tårnet til riddern uten å aktivere no annet bål imens. Om ikke det funker må man enda lenger unna og aktivere et bål. :ras:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
For no fiseminkeri, det høres nesten ikke ut som jeg gidder...

... ok da det gjør jeg, da har jeg prosjekt ikveld og. Om jeg spiller coop blir det brosjekt.

Fikk meg detta i går, og startet spillen bittelittegrann,men måtte slå av til slutt for jeg hadde så jævla hodepine etter treninga. Men kom meg hvertfall ut av Undead Asylum. Spiller med en Bandit, får se om det er et godt valg i fremtida, kan godt hende jeg skifter. Ble drept flere ganger av en haug med skjelletter som ikke vil forbli daue, og slo av til slutt. Mista vel rundt 5-600 sjeler og er ikke sikker på at jeg klarer å få de tilbake igjen uten å dauve på nytt. Er vel kanskje ikke så fryktelig farlig så tidlig i spillet.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Starta på dette i går. Spiller som Wanderer og har slitt meg fram til det punktet hvor jeg akkurat har kverka det pansra villsvinhelvetet. Lurer litt på om jeg skal prøve å beseire den mørkeridderen på toppen av det der tårnet sånn at jeg kan voldta dragen i skallen med no pilings senere i dag.

Er det for øvrig noen som har en god taktikk for å ta de jævla spydsvina? Alle andre former for soldater bare moser jeg gjennom, men de med spyd klarer ofte å ta halve livet mitt og vel så det før de ligger nede. :sukk:

Ellers må jeg bare si at dette er et fantastisk spill som jeg gleder (og gruer) meg til å utforske videre.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
De med spyd er alltid et helvete siden de er så jævla fitter fra fiteria. Jeg pleier bare å bruke samme teknikk som de, bruke spydet mitt og vente tålmodig. Har ofte funnet ut ihvertfall at sånn derre hoppeangrep er jævla risky på dem.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Slår de bort skjoldet ditt, eller hva? Jeg er halvveis magiker og har likevel bare blokkert de uten særskilte problemer.

CockMcBalls

El Sabor Professional
De angriper ikke med mindre jeg gjør det først og da ofte med noen helvetes stabbesalver som aldri tar slutt. :(
Har ikke magi, og bue/armbrøst er for svakt foreløpig, gidder ikke sløse masse firebombs på sånne små drittfiender heller. Har ikke prøvd spydet på dem enda da, skal teste det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spydfolka blokkerer hele jævla tida, men fordelen er at de også rusher deg mye sjeldnere så det går an å riske det opp litt ved å mose andre zombier rundt før du konsentrerer deg om dem. Min taktikk er å ta en alvorsprat med dem på tomannshånd, og med "alvorsprat" mener jeg å sirkle rundt dem til de endelig dropper guarden og så gi dem så mye øks i ræva at det halve kunne vært nok. Noe annet som fungerer ypperlig hvis du har mulighet, er å bare lure dem bort til en kant og så kaste seg på skjoldet deres en par-tre ganger til du knocker dem av kanten og ned i noe hælvet.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Spark dem. Flikk venstre stikke frem og trykk R1. Hvis de ikke har mista grepet om skjoldet innen da gjør du det to ganger på rad. Slik blir de null stress joggedress.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hadde også trøbbel med de, men er (dessverre) bare tålmodighet det går på. De gjemmer seg bak skjoldet for alltid helt til de plutselig angriper og da sirkulerer jeg rundt og staber de i assen. Om jeg ikke dodger unna kjapt nok treffer de skjoldet mitt og om jeg er rask vil jeg noen ganger rekke å slå de tilbake før de får opp guarden sin igjen.

Edit: Jeg forsøkte å sparke, det funket med vekslende hell. Noen ganger angrep de i mellomtiden så jeg fikk spyd i røven.

Magnus kom til de to første i går og blæsta de med soul arrow. Fyfaen den er overpowered nesten, han har lagt alle poeng i intelligence riktignok men oneshotter alt med den.

Lodin

Der Waaaah
Jeg kan bekrefte at sparking er en fin ting mot spydfislene. Evt. Force og kjapt angripe i det de glipper guarden. Eller to harde tohåndsangrep med dragesverdet siden det uansett dreper dem, men det ødelegger sverdet vel fort.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Lær dere sparking, det er steder i spillet der det er uunnværlig!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det som er litt fånkeh, som jeg ikke visste da jeg startet på min andre figur som jeg spiller med en kompis, det er at når du bruker scimitar, eller så er det bare wanderer-duden, men hans spark er ikke spark, det er et slag fulgt etter av en slags bakoversalto av no slag. Ganske irriterende når man ikke er klar over det og hopper bakover og utenfor et stup pga det.