[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Lodin

Der Waaaah
Jeg testa en scimitar i går og kan bekrefte at man ikke sparker da, men som nevnt gjør no fancy dill og backflipper. Lærdommen blir at man tester ut alle moves med et nytt våpen før man bruker det.

Fikset den

Joda, problemet er bare at resten ikke er morsomt

D

Deleted member 91

Gjest
Åh gud. Tenkte å sjekke ut Great Hollow, de froskene der er bare fullstendig krise. Kom meg ned til jeg møtte på no soppfolk også, my god det er dritt. Ga opp og tok vannhjulet ut av Blighttown, på veien ut fant jeg rustning med hella curse resist så nå føler jeg meg snart klar for å gå tilbake. Tok også en liten tur innom Sen's Fortress, de øglefolka kan spise kuk ass. Burde jeg gjøre ferdig katakombene, dragedalen og det skogsområdet jeg ennå ikke har åpnet opp *før* jeg går dit, eller er det kanskje ikke helt krise?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sen's fortress er faktisk et helt adekvat sted etter man har funnet ut av alle fellene. Øglefolka må være dynket i olje for de tåler faen ikke ild, mens sjelpila mi omtrent ikke hefter dem.

De froskene er no jævlig krise. Blighttown er egentlig et jævlig bra sted å levle, i alle fall fra bonfiret i midten av brettet så man slipper de hersens giftfluene som respawner hele tida. Btw, bossen i Blighttown gir en 20000 sjeler hvis man ikke spawner NPC-en. Hu tar halvparten.

Sen's fortress er kanskje det kjipeste stedet rent underholdningsmessig.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg syntes The Depths var vprst hittil, mye pga den jævla curseforsteiningståken til de hersens froskene. Da jeg endelig fant en snarvei som omgår de sto jubelen i taket!

D

Deleted member 91

Gjest
The Depths hadde jeg lite problemer med, da var fortsatt dragesverdet mitt boss nok til å drepe dem på ett kraftig slag, så jeg bare beina fram og lot det sto til. Om det ble no gassings bare rulla jeg bakover. I Great Hollow derimot er det ingen steder å rulle til og de tåler mye mer, så fuck that noise.

Var ikke klar over at man kunne spawne en NPC til Queelag forresten. Jeg ble human én gang og da spawna en annen NPC for å drepe meg, men jeg bare backstab backstab lol.

Nå driver jeg og pimper et vanlig spyd (er 8+ nå, må tilbake til Blighttown og grinde larver for titanite), tenkte å applie den sommerfuglboss-sjelen til driten slik at den blir enchanted eller noe? Burde bli ganske boss. Også gira på å coate en øks eller noe i ild ettersom jeg tross alt er pyromancer, men har ikke helt funnet våpenet ennå.

Jeg brukte opp den sommerfuglsjela fordi jeg manglet 1000 souls for å nå 30 i faith slik at jeg kunne bruke Great lynpil som jeg fikk av den covenanten til solfolka. Smakte godt, gjorde den.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du manglet bare 1000 souls og brukte derfor opp en ellers nyttig sjel?

D

Deleted member 91

Gjest
Faens Faith ass, eneste jeg angrer ordentlig på å ikke ha fokusert på.Er bare lvl 9 på det, skal prøve å pløye opp til 12 slik at jeg kan være halvveis nyttig med et divine våpen samt bruke no healingspells, men så er det tilbake på grinda. Burde egentlig få opp magien min også, men føler det meste jeg har åpna opp hittil har vært ganske ubrukelig og mer som tilleggsting til sverdet/øksa.

Du manglet bare 1000 souls og brukte derfor opp en ellers nyttig sjel?
Haha jeg hadde grindet og dødd hele dagen og var desperat. Orket ikke vente mer. Jeg har resten av utstyret klart på den fila så jeg trengte ikke noe den kunne gi meg uansett.

Faith er forøvrig dritnyttig i coop siden du slipper å være avhengig av at hosten skal heale seg selv hele tida

Er verre å miste 100k inne hos Smough og Dough eller hva faen det radarparet i Anor Londo heter. De er de eneste virkelig vanskelige bossene hittil. Har utsatt å ta dem til jeg har gått i gjennom litt flere steder.

Har noen vært i Giant's Tomb enda? Fuck det å gå i bekmørket med gigantskjeletter overfuckings alt og du må gå langs trange stier det er lett å falle av. Har en blodpytt der med noen ti tusen sjeler og noen humanities jeg er for pingle til å gå å hente akkurat nå.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg så mørket i Giant's Tomb og gikk andre veien. Jeg holder på med Anor Londo akkurat nå. Spesielt sted der det stort sett bare er svære fiender, bare ett av rommene har inneholdt en bråte mindre folk til nå (Painting Guardians) og de er litt kjipe i starten men man ser fort mønsteret i angrepene deres.

Wow, Ash Lake er fantastisk vakkert. Minner meg om de sære omgivelsene inne i Northern Crater fra Final Fantasy 7. Bøyer meg i støvet for From Software sine banedesignere.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hele verdenen i Dark Souls er noe alle verdens leveldesignere burde studere. Ikke bare er spillet dritsvært, men alle områdene er herlig unike og ser utrolig flotte ut, for ikke å snakke om de enorme mengdene shortcuts og secrets som er å finne.

Kudos.